Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστό το αποτρόπαιο έγκλημα στον καταπέλτη του Blue Horizon, έγιναν φανερές και οι ενέργειες συγκάλυψής του. Από τον ύπαρχο και τον καπετάνιο, μέχρι την εταιρία -και σύμφωνα με κάποιες πηγές και το λιμενικό- αν και όλοι γνώριζαν τι ακριβώς είχε συμβεί και παρά τις επίμονες διαμαρτυρίες των επιβατών, επέλεξαν να συνεχίσουν κανονικά τον πλου επιχειρώντας με κάθε τρόπο να παραγραφεί μια στυγερή δολοφονία.

Όλες οι μαρτυρίες των επιβατών, όλοι οι διάλογοι μεταξύ του καπετάνιου και του πληρώματος που έχουν καταγραφεί αποδεικνύουν ακριβώς αυτό. Και είναι βέβαιο ότι η προσπάθεια συγκάλυψης επιχειρήθηκε σε συνεννόηση με την εταιρία και το εφοπλιστικό κεφάλαιο που ελέγχοντας πλήρως την κυβέρνηση και τα ΜΜΕ θα επιχειρούσε την καταγραφή αυτού του συμβάντος ως… ατύχημα. Αντιγράφοντας περίπου τα γεγονότα της Πύλου.

Το μόνο που πήγε στραβά για όλους αυτούς ήταν η αυθόρμητη κινητοποίηση, οι διαμαρτυρίες και οι ενέργειες των επιβατών. Οι οποίοι από την πρώτη στιγμή κατήγγειλαν ένα κτηνώδες έγκλημα που στα συμβάντα του πλοίου και του λιμενικού είχε καταγραφεί ως ατύχημα ή … αυτοκτονία.

«Νόμιζα ότι ήταν μαύρος, πακιστανός…»

Αυτά τα λόγια του ύπαρχου αποκάλυψε η απομαγνητοφώνηση των διαλόγων του πληρώματος με τον καπετάνιο. Σε αυτά ακριβώς τα λόγια φωλιάζει η αιτία, η ακροδεξιά πολιτική και ρητορική της κυβέρνησης της ΝΔ. Αυτής που έπνιγε με κυνισμό τους μετανάστες στην Πύλο τον Ιούνη και τους παρουσίαζε τον Αύγουστο ως περιπλανώμενους εμπρηστές. Αυτής της κυρίαρχης πολιτικής που τα τελευταία χρόνια δεν κάνει άλλο παρά να προάγει τον κοινωνικό κανιβαλισμό, τον μισανθρωπισμό και την αυτοδικία. Όπως συνέβη με το φασιστοειδές που φυλάκιζε μετανάστες σε τρέιλερ στον Έβρο. Τα ρατσιστικά και ακροδεξιά κίνητρα του εγκλήματος είναι φανερά. «Νόμιζε ότι ήταν πακιστανός»… και για αυτό τον δολοφόνησε. Ακροδεξιοί τραμπούκοι σαν τον ύπαρχο υπάρχουν χρόνια. Το πρόβλημα είναι ότι το κλίμα που διαμορφώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, «δίνει το δικαίωμα» σε τέτοια κτήνη να σπρώχνουν… και ακόμα χειρότερα να θεωρούν επιχείρημα για αυτό, το… «νόμιζα ότι ήταν πακιστανός».

«προσπάθησε να μπει… γλίστρησε και έπεσε…
κρύψε το στην τσέπη σου… μη μιλήσετε για σπρωξίματα,
μόνο για φωνές… Μπλέξαμε..»

Όλοι οι διάλογοι που έχουν απομαγνητοφωνηθεί είναι εξοργιστικοί για κάθε έναν που διατηρεί ίχνη ανθρωπιάς. Όλοι οι διάλογοι αποδεικνύουν αυτό που φάνηκε από την πρώτη στιγμή. Ότι -στο χρόνο που ακολούθησε τη δολοφονία- οι συνεννοήσεις που γίνονταν ανάμεσα σε εταιρία, πλοίο και λιμενικό με κεντρικό πρόσωπο τον καπετάνιο εξάντλησαν κάθε δυνατότητα συγκάλυψης. Το ένα ψέμα διαδεχόταν το άλλο σε μια προσπάθεια να παρουσιαστεί η δολοφονία ως ατύχημα. Μόνο όταν φάνηκε ότι αυτό ήταν αδύνατο να συμβεί, με εισαγγελική παρέμβαση το πλοίο επέστρεψε και έγιναν οι συλλήψεις των 4 ναυτικών που εμπλέκονταν άμεσα στην υπόθεση.

Ήδη την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές οι δύο από τους 4 συλληφθέντες έχουν αποφυλακιστεί, ο χρόνος ευνοεί την λήθη.

Εταιρία και κυβέρνηση πραγματοποιούν «έρευνες»…

Η εταιρία, αυτή που έχει την κύρια ευθύνη για τη διαμόρφωση των συμπεριφορών των πληρωμάτων της, δύο μέρες μετά, με μια δακρύβρεχτη ανακοίνωση, εμφανίστηκε και αυτή «σοκαρισμένη» και δήλωσε ότι ανεξάρτητα από τις αποφάσεις της δικαιοσύνης είναι έτοιμη να σταθεί δίπλα στην οικογένεια του θύματος. Επιχειρώντας τη φθηνή εξαγορά φτωχών και κατατρεγμένων ανθρώπων.

Παίζοντας το γνωστό και αποκρουστικό θέατρο των ανήξερων και αθώων, η εταιρία μονοπώλιο attica που λυμαίνεται το Αιγαίο, οδήγησε σε παραίτηση τον διευθύνοντα σύμβουλό της και ανακοίνωσε τη διενέργεια εσωτερικής έρευνας για τα αίτια του συμβάντος «ώστε ποτέ να μην ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο στο μέλλον». Πρόκειται όμως για τους κύριους υπεύθυνους, τους ηθικούς αυτουργούς αυτού του εγκλήματος που απαιτούν να λειτουργούν τα πληρώματά τους ως γενίτσαροι-φρουροί της εφοπλιστικής κερδοφορίας και ασυδοσίας.

Είναι χαρακτηριστικό ότι αμέσως μετά το συμβάν εκατοντάδες καταγγελίες επιβατών που ήρθαν στο φως επιβεβαιώνουν ακριβώς αυτή την εφοπλιστική ασυδοσία και την αγενή – τραμπούκικη συμπεριφορά πολλών πληρωμάτων της εταιρίας. Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι αμέσως μετά το συμβάν σε διάφορα πλοία της εταιρίας απαγορεύτηκε ο απόπλους και άλλα οδηγήθηκαν σε δεξαμενές για επισκευές που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και καιρό. Όπως συνέβη με το ΚΡΗΤΗ ΙΙ και το Blue Horizon, τα δύο πλοία που κάλυπταν τη γραμμή του Ηρακλείου. Το ΚΡΗΤΗ ΙΙ είχε μείνει κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού πολλές φορές μεσοπέλαγα με βλάβη στη μια κύρια μηχανή. Παρά όλα αυτά του δινόταν ξανά και ξανά άδεια απόπλου. Η οποία ανεστάλη… μόνο μετά το έγκλημα στον Πειραιά και τις κινητοποιήσεις που ακολούθησαν.

Πρόκειται για αυτή την πολιτική της εφοπλιστικής ασυδοσίας που ειδικά στα χρόνια της διακυβέρνησης της ΝΔ έχει γνωρίσει νέες δόξες. Η οποία κάθε άλλο παρά θα περιοριστεί ή θα ανασταλεί με την παραίτηση του Βαρβιτσιώτη. Και ας διέταξε και το υπουργείο έρευνα για τα πλοία της Blue Star, προσποιούμενο και αυτό ότι δεν είχε πέσει τίποτα στην αντίληψή του. Η πολιτική της προστασίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου, της απρόσκοπτης κερδοφορίας και της ασύδοτης δράσης του, αποτελεί δέσμευση της κυβέρνησης της ΝΔ προς τα ντόπια αφεντικά της. Για αυτούς άλλωστε ετοιμάζει ένα δώρο-πακτωλό δισεκατομμυρίων από το ταμείο ανάκαμψης το οποίο θα πληρώνει πάντα ο ελληνικός λαός. Οι επιβάτες που θα γδέρνονται οικονομικά για ένα εισιτήριο-κατάστρωμα και που κατά περίπτωση θα τους σπρώχνουν κιόλας. Και είναι βέβαιο ότι όσο αυτή η πολιτική θα συνεχίζεται, νέοι «ύπαρχοι» θα γεννιούνται και οι κίνδυνοι για τον ελληνικό λαό θα αυξάνουν.

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

Σημείωση:

Λίγες μέρες μετά το άρθρο του Λαϊκού Δρόμου, έγινε καταγγελία από την ΠΕΝΕΝ για την “καρατόμηση” του πρώην κεντρικού λιμενάρχη του Πειραιά που έγινε αναβάθμιση. Μπορείτε να διαβάσετε την καταγγελία εδώ.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το