ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ – ΟΛΜΕ-ΔΟΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ(11/10) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

  • Καμιά ποινικοποίηση των αγώνων – Κάτω τα χέρια από τις Ομοσπονδίες, τα Σωματεία και τα συνδικαλιστικά δικαιώματά μας
  • Να αναπτύξουμε την πάλη μας με όλα τα συλλογικά μέσα (Γ.Σ. – συλλαλητήρια – απεργίες)
  • Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή από το βάρβαρο μέτρο της αξιολόγησης-διάλυσης των κατακτήσεών μας
  • Συγκροτούμε Μέτωπο Αντίστασης με το γονεϊκό-νεολαιίστικο και συνολικότερα λαϊκό κίνημα

ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ:

  • Την αυτονομία-ιδιωτικοποίηση της σχολικής μονάδας
  • Την αξιολόγηση-τρομοκράτηση-διαβάθμιση-απόλυση
  • Το διευθυντή-manager-αξιολογητή-επόπτη με απόλυτη εξουσία στα θεμελιώδη εργασιακά ζητήματα (ανάθεση μαθημάτων-ωράριο-ενδοσχολικοί συντονιστές-εμπορευματοποίηση του σχολικού χώρου κλπ)
  • Κατάργηση βασικών δικαιωμάτων του Συλλόγου Διδσκόντων, μετατροπή του σε …σώμα αποδοχής των αποφάσεων της διοίκησης
  • Τη διαίρεση- κατηγοριοποίηση του Συλλόγου Διδασκόντων (ενδοσχολικοί συντονιστές μαθημάτων-συντονιστές-μέντορες κλπ)
  • Τη μαζική μορφωτική απόρριψη των πολλών με την ΕΒΕ και την Τράπεζα Θεμάτων
  • Την εδραίωση της μαθητείας στα ΕΠΑΛ – τα πολλαπλά κενά
  • Τη μη πραγματοποίηση των απαραίτητων προσλήψεων αναπληρωτών
  • Την κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων
  • Τη μη τήρηση του απαραίτητου υγειονομικού πρωτοκόλλου

Η κυβέρνηση της ΝΔ, μπροστά στη μαζική καταδίκη της βάρβαρης πολιτικής της από την πλειονότητα του εκπαιδευτικού κόσμου, καταφεύγει πανικόβλητη στην τόσο προσφιλή πολιτική της, που είναι η ποινικοποίηση των αγώνων και η επίταση των μέτρων της καταστολής, όπως επιβεβαιώνει και η ΝΕΑ ΠΡΟΣΦΥΓΗ της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, με την απαίτηση να κριθεί άμεσα εκτελεστή η πρωτόδικη απόφαση που έκρινε την απεργία -αποχή από την Αξιολόγηση ως παράνομη. Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δε μπορεί να τηρήσει ούτε τα προσχήματα της συνταγματικότητας των μέτρων που επιβάλλει. Κηρύσσει ως εχθρό της το εκπαιδευτικό κίνημα, καταστέλλει με αύρες και χημικά τα εκπαιδευτικά συλλαλητήρια, καθαγιάζει τη δράση των τραμπούκων της εγκληματικής Χ. Αυγής στα σχολεία και τις σχολές και επιλέγει απροκάλυπτα το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», προκειμένου να διαλύσει και τα υπολείμματα των κατακτήσεων μας, εργασιακών, μορφωτικών, δημοκρατικών, στην εκπαίδευση.

Στόχος της κυβέρνησης είναι να καταργήσει το χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου και να το μετατρέψει σε μια ιδιωτικο-οικονομική μονάδα που θα λειτουργεί με βάση τους ανταγωνιστικούς νόμους της αγοράς, με εκπαιδευτικούς υποταγμένους και τρομοκρατημένους, ελαστικοποιημένους και άβουλους διεκπεραιωτές των προγραμμάτων της καταρτισιμότητας και της απομόρφωσης, όπως επιτάσσουν ΟΟΣΑ-ΣΕΒ-ΕΕ και εγχώρια ολιγαρχία. Τη μαζική απομόρφωση των λαϊκών στρωμάτων, την επίταση των κοινωνικών ανισοτήτων επιβεβαιώνει φέτος η απόρριψη 45.000 μαθητών στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Ειδικότερα, η κυβέρνηση της ΝΔ, συμπληρώνοντας τον αντιδραστικό νόμο 4692/2019, με μια θεσμική καταιγίδα( τους νόμους 4823/2021, 4763/2021, 4777/2020 )θεσπίζει μια ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ, όπου:

  • Η δημοκρατία του Συλλόγου Διδασκόντων αντικαθίσταται από το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» του διευθυντή-επόπτη-αξιολογητή-manager
  • Ο Σύλλογος διδασκόντων αποψιλώνεται από όλα τα δικαιώματα και τις κατακτήσεις του και μετατρέπεται σε διακοσμητικό όργανο αυστηρής τήρησης των αποφάσεων εισηγήσεων, κρίσεων και επιλογών του διευθυντή-απόλυτου κυρίαρχου.
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Τρομοκράτηση-Διαίρεση-Διαβάθμιση και Απόλυση δεν επιβάλλει μόνο το μεροκάματο του τρόμου, δεν διασπά μόνο τον συλλογικό ιστό, κατηγοριοποιώντας τους εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, διαμορφώνει και το μοντέλο του «σκυφτού και αφυδατωμένου πνευματικά δασκάλου», που απλώς διεκπεραιώνει άπνοα και μηχανικά. το επιβαλλόμενο «έργο» της καταρτισιμότητας και της μεταφοράς της αποσπασματικής πληροφορίας
  • Ο ίδιος ο εκπαιδευτικός αναγκάζεται να ..αυτολογοκρίνεται και να συντάσσει …εκθέσεις μετανοίας και δηλώσεις διόρθωσης των αδυναμιών του,(!) μετά από κάθε Εποπτεία της διδασκαλίας του από το Νέο Επιθεωρητή-Συντονιστή και το Διευθυντή
  • Επανέρχεται ο επιθεωρητισμός, με απόλυτη διασάφηση των όρων της… παρακολούθησης, ώστε ο ασφυκτικός πνευματικός έλεγχος, η ιδεολογική χειραγώγηση και η πειθάρχηση να συνιστούν το κύριο στοιχείο του νέου σχολείου της αγοράς
  • Η σχέση εκπαιδευτικού-μαθητών περνάει από την «κρίση» και επιτήρηση του διευθυντή, του ενδοσχολικού συντονιστή, του συμβούλου-συντονιστή
  • Οι νεοδιόριστοι υφίστανται την …εποπτεία και από τους Συντονιστές-Μέντορες, δηλ από συναδέλφους που θα …παρακολουθούν και θα κρίνουν το έργο τους (Το ΩΡΑΡΙΟ εργασίας γίνεται απόλυτα ΕΛΑΣΤΙΚΟ: φορτώνεται με υπερωρίες που επιβάλλονται από τον διευθυντή (έως πέντε), από το εξωδιδακτικό «έργο» που θα αποφασίσει ο… ενδοσχολικός συντονιστής ως άλλος …επόπτης, από τις «εκπαιδευτικές συναντήσεις» που θα αποφασίσει ο διευθυντής, οι πολύμορφοι συντονιστές κλπ
  • Το παιδαγωγικό έργο του συλλόγου ανατίθεται στους «Εκπαιδευτικούς Ομίλους», δηλ σε ομάδες εκπαιδευτικών που ορίζονται από το διευθυντή, εργάζονται μετά τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος
  • Το Σχολικό Συμβούλιο, απαρτιζόμενο από το διευθυντή ως πρόεδρο, δυο μέλη της Τ. Αυτοδιοίκησης, μια τριμελή αντιπροσωπεία του συλλόγου διδασκόντων, έναν εκπρόσωπο του συλλόγου γονέων και ένα της μαθητικής κοινότητας, χωρίς δικαίωμα ψήφου(!), θα αποφασίζει για την «Αυτονομία» της σχολικής μονάδας: την εμπορική αξιοποίηση του σχολικού χώρου σε εξωδιδακτικό χρόνο για… εξεύρεση πόρων, θα αναζητεί χορηγούς και θα διαμορφώνει το πλαίσιο του αγοραίου σχολικού περιβάλλοντος.
  • Τα Μορφωτικά προγράμματα δεν θα είναι ενιαία, αφού καθιερώνεται το Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (ΜΔΒ), ώστε η ταξική κατηγοριοποίηση να γίνει ακόμη πιο έντονη, με την…προσαρμογή των επιλογών των βιβλίων στις μορφωτικές δυνατότητες της κοινωνικής ζώνης των σχολείων
  • Η ΜΑΘΗΤΕΙΑ ως …προσφορά εργατικών χεριών στις επιχειρήσεις, ως μαύρη απλήρωτη εργασία αντικαθιστά την Ειδίκευση από ένα δημόσιο και δωρεάν σύστημα παιδείας
  • Η καλλιέργεια της …οικολογικής συνείδησης αντικαθίσταται από τα προγράμματα για την «αειφορία» του επιχειρηματικού κεφαλαίου, την «πράσινη ανάπτυξη» των ενεργειακών κολοσσών που συμπορεύεται με τη διάλυση του παραγωγικού ιστού και την …καμένη γη.

Η ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ-ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ

ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το