Ο κύβος ερρίφθη για δεύτερο καθολικό lockdown στην Ελλάδα, το οποίο θα έχει διάρκεια ενός μήνα, όπως αποκάλυψε σήμερα, απόγευμα της Τετάρτης, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, την ώρα που τα επιδημιολογικά στοιχεία επιδεινώνονται στη χώρα και το ΕΣΥ πιέζεται.

Ο  Κικίλιας -μιλώντας στον ΑΝΤ1 λίγο μετά την ανακοίνωση του μαύρου τριπλού ρεκόρ με 2.646 νέα κρούσματα, 18 θανάτους και 179 διασωληνωμένους, αποκάλυψε ότι «η εισήγηση των λοιμωξιολόγων και τον επιδημιολόγων είναι lockdown σε όλη τη χώρα για έναν μήνα».

Τι θα γίνει με δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια

Όσον αφορά τα σχολεία, ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι η εισήγηση των λοιμωξιολόγων είναι να κλείσουν γυμνάσια και λύκεια σε όλη τη χώρα και να μείνουν ανοικτά μόνο τα δημοτικά. Ακόμη όμως δεν είναι ξεκάθαρο τι θα αποφασίσει ο Κυριάκος Μητσοτάκης για τα Γυμνάσια.

Υπενθυμίζεται ότι οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν αύριο Πέμπτη στις 12.00 από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Είναι φανερό ότι μπροστά στην έξαρση της πανδημίας η κυβέρνηση προχωρά άρον – άρον στην υιοθέτηση των πιο σκληρών μέτρων και απαγορεύσεων με αποκορύφωμα το καθολικό lockdown σε όλη τη χώρα και κλείσιμο Γυμνασίων και Λυκείων για έναν μήνα.

Πώς φτάσαμε στον σημερινό εφιάλτη

Το δεύτερο κύμα του κορονοϊού είναι αποτέλεσμα της ολέθριας κυβερνητικής πολιτικής:

  • άφησαν στην τύχη του το δημόσιο σύστημα υγείας
  • δεν εφαρμόστηκαν μέτρα ασφαλείας στους χώρους εργασίας, ειδικά στον ιδιωτικό τομέα
  • δεν υπήρξε η μέριμνα για να λειτουργήσουν χωρίς κινδύνους τα σχολεία με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού και μαθητικού κινήματος για 15 μαθητές ανά τμήμα κ.ά.
  • οι αστικές συγκοινωνίες ξεχαρβαλωμένες συνωστίζουν λαό και νεολαία

Χωρίς προστασία τα σχολεία

Όλο το προηγούμενο διάστημα η κυβέρνηση αρνήθηκε πεισματικά να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών και των σωματείων τους, των μαθητών και των γονιών, για 15 μαθητές στην τάξη, δωρεάν μαζικά τεστ, μέσα υγιεινής, μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού στην καθαριότητα.

Η τηλεκπαίδευση πλήττει τα μορφωτικά δικαιώματα

Παράλληλα ενεργοποιεί την υποχρεωτική τηλεκπαίδευση, ενός αντιδραστικού μέτρου που ήρθε για να μείνει και να χτυπήσει το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση, να υποβαθμίσει την παρεχόμενη εκπαίδευση, να εντείνει ακόμα περισσότερο τους αποκλεισμούς και τους ταξικούς φραγμούς. Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες και με δεδομένη την αδυναμία πρόσβασης στις νέες τεχνολογίες για μια σημαντική μερίδα μαθητών, που δημιουργεί de-facto αποκλεισμούς, είναι αδιανόητο να επιβάλλεται με υποχρεωτικό τρόπο η τηλεκπαίδευση και να ταυτόχρονα προχωράει η ύλη. Διευρύνει το κοινωνικό και εκπαιδευτικό χάσμα μεταξύ των μαθητών προκαλώντας συνάμα ποικίλες παρενέργειες. Επιπλέον έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η τηλεδιδασκαλία δεν ενδείκνυται για αδύναμους μαθητές και όσους παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες. Μια εκπαιδευτική πολιτική που αποκλείει μαθητές είναι εκ των πραγμάτων όχι απλά άστοχη, αλλά κυρίως μία ταξική, ρατσιστική πολιτική. 

 Η στήριξη όλων των μαθητών και η υπεράσπιση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων συνδέεται αναπόσπαστα με την  ανάπτυξη και τον ριζοσπαστικό προσανατολισμό του  εκπαιδευτικού κινήματος . 

Ανοιχτά – ασφαλή σχολεία

Είναι σωστή και δίκαιη η απαίτηση του εκπαιδευτικού κινήματος για άμεση λήψη δραστικών μέτρων που δημιουργούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία. 

Ακόμα και αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν στην άμεση ικανοποίηση όλων των αιτημάτων του εκπαιδευτικού κινήματος.

– Τώρα 15 μαθητές στην τάξη!

– Μαζικοί διορισμοί – προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι ανάγκες!

– Δωρεάν τεστ σε όλους!

– Μέσα υγιεινής για εκπαιδευτικούς και μαθητές!

– Στελέχωση με προσωπικό καθαριότητας σε όλα τα σχολεία!

-Άμεσα άδειες ειδικού σκοπού σε όσους συναδέλφους ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (χωρίς τους τωρινούς περιορισμούς)

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το