Είναι γνωστό πως η κυβερνητική δημαγωγία περί του νέου «επιτελικού κράτους» και οι σχετικές παράτες για την «ετοιμότητα του κρατικού μηχανισμού», που εγγυάται τάχα ο «πετυχημένος» υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης, σε αντιδιαστολή υποτίθεται με τα έργα και ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ, αναπαράγεται συστηματικά από το σύνολο σχεδόν των ΜΜΕ ήδη από την επαύριο των εκλογών του Ιούλη.
Η προπαγάνδα αυτή, όπως και το απατηλό προφίλ της «γαλάζιας υπεύθυνης δύναμης», κονιορτοποιήθηκαν εν ριπή οφθαλμού, εξαιτίας των ολιγοήμερων βροχοπτώσεων που πλημμύρισαν τη Χαλκιδική.
Έκτοτε και κυρίως μετά τις καλοκαιρινές πυρκαγιές που μετέτρεψαν εκτεταμένες περιοχές της χώρας σε κρανίου τόπο, το εν λόγω τροπάρι αντηχεί όλο και πιο αδύναμο με φόντο το επαναλαμβανόμενο σκηνικό των «εικόνων βιβλικής καταστροφής» που συνεπάγεται νομοτελειακά δήθεν η εκδήλωση των αλληλοδιαδεχόμενων «ακραίων καιρικών φαινομένων».
Στη συγκυρία, παραμονές του νέου χρόνου, η επέλαση της «Ζηνοβίας», με τραγικό απολογισμό έναν νεκρό αποτέλεσε την αφορμή μεταξύ των άλλων να …«κοπεί στα δύο» η χώρα. Αν και η εν λόγω «θεομηνία» είχε προβλεφθεί μέρες πριν, δεν αποφεύχθηκε η διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας από το ύψος των διοδίων Αφιδνών και στα δύο ρεύματα. Εκατοντάδες αυτοκίνητα εγκλωβίστηκαν επί ώρες, ενώ ελλείψει στοιχειώδους συντονισμού εκ μέρους των εμπλεκόμενων φορέων του κατά τα άλλα «ετοιμοπόλεμου γαλάζιου επιτελικού κράτους», και οι παρακαμπτήριες διαδρομές για την αποσυμφόρηση της εθνικής άνοιξαν με μεγάλη καθυστέρηση.
Καταγγέλλονται χτυπητές ελλείψεις και καθυστερήσεις εκχιονιστικών μέσων και αλατιέρων. Είναι αποκαλυπτικό το άρθρο του Β. Νέδου στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Πέμπτης 2 Γενάρη με τίτλο «το χρονικό της ταλαιπωρίας στην Εθνική Οδό Αθηνών- Λαμίας», όπου σημειώνονται μεταξύ των άλλων τα εξής «Κατά την κάθοδο (από τον Βόλο), αξιοσημείωτη ήταν η απουσία εκχιονιστικών ή άλλων βοηθητικών μηχανημάτων (“αλατιέρες”) …Λίγο μετά τις έξι το απόγευμα οι ακινητοποιημένοι της Μαλακάσας αντιλήφθηκαν ότι έπεσε το ρεύμα στα φώτα της εθνικής».
Και αφού ο αρθρογράφος αναφέρει πως δεν υπήρχε καμιά επίσημη ενημέρωση για το «κόψιμο της εθνικής οδού στα δύο» από την αστυνομία, καταλήγει «…στα τραγελαφικά του πράγματος καταγράφεται η διάνοιξη της ΛΕΑ από ένα εκχιονιστικό, το οποίο πέρασε τελικά γύρω στις επτά το απόγευμα, σπρώχνοντας πια όχι το χιόνι, αλλά τα λασπόνερα πάνω στα παρακείμενα οχήματα…».
Ο πρωθυπουργός, ο οποίος την ίδια μέρα βρισκόταν στο κέντρο εκπαίδευσης ειδικών φρουρών στο Μαρκόπουλο με τον εκλεκτό του Χρυσοχοΐδη, επιδόθηκε κατόπιν εορτής σε μια επικοινωνιακή φιέστα συγκάλυψης των ευθυνών της κυβέρνησής του.
Επιστράτευσε άρον άρον τον υπουργό μεταφορών, Κ. Καραμανλή, για…επιτόπια επίσκεψη. Κάλεσε δε τους υπευθύνους της Νέας Οδού «για εξηγήσεις με το ερώτημα της παραβίασης των συμβατικών τους υποχρεώσεων».
Τελικά μετά τα αλληλοκαρφώματα μεταξύ των αρμοδίων φορέων (υπουργείο μεταφορών- τροχαία-Νέα Οδός-περιφέρεια Αττικής), οι οποίοι δεν παρέλειψαν να ρίξουν τις ευθύνες στα βαρέα οχήματα και λεωφορεία που κινούνταν παρά την απαγόρευση της αστυνομίας», αλλά και «στους οδηγούς που δεν είχαν αντιολισθητικές αλυσίδες», ο αποδιοπομπαίος τράγος βρέθηκε στο πρόσωπο του …διοικητή του β’ τμήματος αυτοκινητοδρόμων Αττικής.

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το