Η Πανδημία από ότι φαίνεται δημιουργεί νέες “επιχειρηματικές” ιδέες.

 Ιστοσελίδα στο διαδίκτυο αλλά και σελίδα στο Facebook, διαφημίζει υπηρεσίες όπως βοήθεια στη λύση των θεμάτων κατά την ημέρα της εξέτασης ώστε “να περάσω το μάθημα, ή  Βοήθεια με εργασία ή project που έχω να παραδώσω, ή  Βοήθεια με θέματα σημειώσεις σε παραδόσεις μαθημάτων“.

Ζήτα αυτό που θέλεις, στην τιμή που θέλεις!

Περιέγραψε αυτό που θέλεις με όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς και το ποσό που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις σε κάποιο φυτουκλάκι για να σου παρέχει αυτό που θέλεις. Τα υπόλοιπα είναι δική μας δουλειά…

Μόλις κάποιο φυτουκλάκι βρεθεί που μπορεί να προσφέρει αυτό που θέλεις, επικοινωνούμε αρχικα μαζι σου μεσω email, και σε περιπτωσεις που χρειάζεται να κινηθούμε γρήγορα για να προλάβουμε προθεσμίες, deadlines και καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής απαιτείται συχνά σύντομη τηλεφωνική επικοινωνία, μιας και το email δεν είναι ο ταχύτερος δυνατός τρόπος. Ο αριθμός τηλ. δεν δίνεται σε τρίτους και διαγράφεται με την ολοκλήρωση του αιτήματος. Συνολικό Ποσό:
99€  (≈ 85.20 + 9.99 + 3.81)Το συνολικό ποσό που διατίθεσαι να πληρώσεις. Oρίζεται ως Π1 + Π2 + Π3 (Π1=κοστος παροχου, Π2=κοστος πλατφορμας, Π3=κοστος υπηρεσιας πληρωμων Stripe (3.5% + 0.35Ε). Όσο μεγαλύτερο το Π1, τόσο πιο πολλά φυτουκλάκια θα προσπαθήσουν να σε βοηθήσουν. Όσο μικρότερο, τόσο πιο “φθηνά θα την βγάλεις”. (Σε περίπτωση πολλαπλών προσφορών απο φυτουκλάκια, θα έχεις την επιλογή να επιλέξεις με ποιό φυτουκλάκι θέλεις να συνεργαστείς).

Μάλιστα στην ιστοσελίδα υπάρχει μενού μέσα από το οποίο ο φοιτητής δηλώνει σε ποια σχολή φοιτά, σε ποιο συγκεκριμένο τμήμα καθώς και ποιο είναι το ποσό που θέλει να διαθέσει για τις παραπάνω υπηρεσίες

Ενδεικτικά:

  • Ψάχνω κάποιον να μου λύσει τα θέματα την ημέρα της εξέτασης στο μάθημα Τεχνολογίες Βάσεων Δεδομένων Θεωρία 22-01
  • Ψάχνω κάποιον να μου λύσει τα θέματα την ημέρα της εξέτασης στο μάθημα (αριθμητική ανάλυση) . (8/2/2021, 17:00, Ηλεκτρονική εξέταση)

Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που εντοπίζεται μια τέτοια πρακτική. Πριν κάμποσο καιρό φροντιστήριο διαφήμιζε τη… διεκπεραίωση των εξ αποστάσεως εξετάσεων φοιτητών!

Με δημόσια ανάρτηση στην ιστοσελίδα του: “Μπορούμε να αναλάβουμε τη διεκπεραίωση των γραπτών online εξετάσεων σας. Το μονο που εχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας και να συμπληρώσετε τη φόρμα με τις πληροφορίες που γνωρίζετε σχετικά με τις εξετάσεις”

Την καταγγελία είχε κάνει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Γιώργος Σταμέλος: Πανεπιστημιακό φροντιστήριο διαφημίζει δημοσίως ότι…διεκπεραιώνει εξ αποστάσεως εξετάσεις φοιτητών!

Η καταγγελία: Στον παρακάτω σύνδεσμο:https://www.anavasis.gr/blog/eksetastiki-koronoios

Διαβάζουμε μεταξύ άλλων και τα παρακάτω ενδιαφέροντα:

“Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΑΝΑΒΑΣΙΣ τοποθετείται μέσα σε αυτές τις εξελίξεις και όπως πάντα είναι εδώ για να παρέχει βοήθεια στους φοιτητές που την έχουν ανάγκη. Μπορούμε να αναλάβουμε τη διεκπεραίωση των γραπτών online εξετάσεων σας. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας και να συμπληρώσετε τη φόρμα με τις πληροφορίες που γνωρίζετε σχετικά με τις εξετάσεις. Μας ενημερώνετε με τη μέρα και τις ώρες που θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις και μας αποστέλλετε και την ύλη του μαθήματος. Στη συνέχεια, εμείς αναλαμβάνουμε να παρέχουμε τον αρμόδιο εκπονητή, γνώστη του αντικειμένου που θα αναλάβει να γράψει για εσάς την εξέταση και να σας την αποστείλει. Την ώρα που θα ξεκινήσει η εξέταση θα μας αποστείλετε τις ερωτήσεις και μετά εμείς θα σας αποστείλουμε τις απαντήσεις μέσα στο χρονικό περιθώριο που πρέπει.

Georgios Stamelos
University of Patras

Πράγματι, σε μια περιήγηση στην ιστοσελίδα του εκπαιδευτικού οργανισμού, διαβάζουμε το πλήρες κείμενο:1111.png

Εξεταστική Ιουνίου 2020

“Λόγω της κατάστασης που επικρατεί στη χώρα μας τους τελευταίους μήνες, έχει εμφανιστεί στο προσκήνιο το ζήτημα της διεξαγωγής των εξετάσεων στα Πανεπιστήμια, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), στα Τεχνολογικά Ιδρύματα και στα Κολλέγια της χώρας.

Η μέθοδος των εξετάσεων ποικίλλει, με κάποιες σχολές να προτιμούν τις γραπτές εξετάσεις με φυσική παρουσία (τηρώντας τα μέτρα αποστάσεων και προστασίας που ορίζει φυσικά ο νόμος) ενώ κάποια άλλα προχωρούν στη διοργάνωση ηλεκτρονικών εξετάσεων με πιστοποιημένες πλατφόρμες και συστήματα ελέγχου της αξιοπιστίας της διαδικασίας όπως για παράδειγμα, εξεταζόμενος και εξεταστής να είναι online και σε πλήρη (οπτική και ακουστική) επικοινωνία.

Οι εξετάσεις μέσω Διαδικτύου γίνονται είτε με ανάθεση projects είτε με γραπτές εξετάσεις για μικρές ομάδες φοιτητών. Παράλληλα, όπου υπάρξουν γραπτές εξετάσεις, αυτές θα ελεγχθούν από το σύστημα που διαθέτει η κάθε σχολή για την λογοκλοπή (plagiarism).

Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο Παιδείας έχει δώσει μόνο μία κατεύθυνση- όχι πολύωρες εξετάσεις, αλλά σύντομα τεστ- δίπλα σας και πάλι βρίσκεται και το φοιτητικό φροντιστήριο ΑΝΑΒΑΣΙΣ.  

Ο υφ. Παιδείας αρμόδιος για τα ΑΕΙ, Β. Διγαλάκης δήλωσε τα εξής: «Η εξεταστική όπου μπορεί θα γίνει μέσω μιας εργασίας  στο σπίτι σε συνδυασμό με μια προφορική εξ αποστάσεως εξέταση. Αυτό το προτείναμε στα Πανεπιστήμια να το χρησιμοποιήσουν όπου αυτό είναι δυνατόν. Καταλαβαίνεται ότι τα μαθήματα που έχουν  μικρό αριθμό φοιτητών για παράδειγμα , κάτι τέτοιο (εξ αποστάσεως εξέταση) μπορεί να γίνει. Σε μαθήματα που έχουν μεγάλο αριθμό φοιτητών κάτι τέτοιο δεν μπορεί  να γίνει όπου είναι απαραίτητο θα γίνει εξέταση με φυσική παρουσία και αυτό θα γίνει με βάσει  τα μέτρο που θα μας εισηγηθεί η αρμόδια Επιτροπή του ΕΟΔΥ. Βάσει νόμου ο κάθε καθηγητής είναι αρμόδιος το πως θα αξιολογήσει τους φοιτητές του από κει και πέρα όπου απαιτείται εξέταση με φυσική παρουσία θα υπακούσουν υποχρεωτικά  στα μέτρα τα οποία θα ορίσει η Επιτροπή  του ΕΟΔΥ. Αυτά τα μέτρα θα αφορούν πόσοι φοιτητές  θα μπορούν να συγκεντρωθούν σε μια αίθουσα, σε ένα αμφιθέατρο  και πόσο θα είναι και η διάρκεια της εξέτασης»

Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΑΝΑΒΑΣΙΣτοποθετείται μέσα σε αυτές τις εξελίξεις και όπως πάντα είναι εδώ για να παρέχει βοήθεια στους φοιτητές που την έχουν ανάγκη. Μπορούμε να αναλάβουμε τη διεκπεραίωση των γραπτών online εξετάσεων σας.Το μονο που εχετε να κάνετε είναι να επικοινωνησετε μαζι μας και να συμπληρώσετε τη φόρμα με τις πληροφορίες που γνωρίζετε σχετικά με τις εξετάσεις. Μας ενημερώνετε με τη μέρα και τις ώρες που θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις και μας αποστέλλετε και την ύλη του μαθήματος. Στη συνέχεια, εμείς αναλαμβάνουμε να παρέχουμε τον αρμόδιο εκπονητή, γνώστη του αντικειμένου που θα αναλάβει να γράψει για εσάς την εξέταση και να σας την αποστείλει. Την ώρα που θα ξεκινήσει η εξέταση θα μας αποστείλετε τις ερωτήσεις και μετά εμείς θα σας αποστείλουμε τις απαντήσεις μέσα στο χρονικό περιθώριο που πρέπει.

Ζητήστε μια Δωρεάν Κοστολόγηση του Έργου σας Τώρα

Τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς! 

Πώς θα γίνει η εξεταστική στα Πανεπιστήμια.

Οι πρυτάνεις των ΑΕΙ προβληματίζονται για τις μεθόδους που θα επιλέξουν για την εξέταση των φοιτητών τους, κάτι που έχει αφεθεί στην επιλογή του κάθε διδάσκοντος. Από την 1η έως τις 15 Ιουνίου θα είναι η εξεταστική περίοδος στα πανεπιστήμια, με το ακαδημαϊκό εξάμηνο να ολοκληρώνεται κανονικά στο τέλος του μήνα, καθώς τα ΑΕΙ προχώρησαν οργανωμένα σε ηλεκτρονικά μαθήματα το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Στις 25 Μαΐου, θα επιστρέψουν στα αμφιθέατρα των ΑΕΙ μόνο όσοι φοιτητές έχουν εργαστηριακές ή κλινικές ασκήσεις. Ο πρόεδρος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) Οδυσσέας Ζώρας εξηγεί: οι φοιτητές θα εξεταστούν από τον χώρο που θα επιλέξουν. Ο αδιάβλητος χαρακτήρας των εξετάσεων θα εξασφαλιστεί με μια αρχική ταυτοποίηση των φοιτητών και φοιτητριών μέσω της σύνδεσής τους με κάμερα και ήχο και στη συνέχεια με μεθόδους αποφυγής της δυνατότητας αντιγραφής. Παράλληλα, όπου υπάρξουν γραπτές εξετάσεις, αυτές θα ελεγχθούν από το σύστημα που έχει το ΕΑΠ για τον πλαγιαρισμό (αντιγραφή). Μ’ αυτές τις μεθόδους το ΕΑΠ θα διενεργήσει τις εξετάσεις των φοιτητών/τριών του στο διάστημα από 6 Ιουνίου έως 31 Ιουλίου. Στον σύνδεσμο Πρόγραμμα Εξετάσεων στην ιστοσελίδα του Τμήματος έχει αναρτηθεί το Πρόγραμμα Εξετάσεων για τα υποχρεωτικά μαθήματα: Αλγεβρικές Δομές Ι, Λογισμός Ι, ΙΙΙ, Αναλυτική Γεωμετρία ΙΙ, Αριθμητική Ανάλυση, Θεωρία Πιθανοτήτων Ι, Θεωρία Πιθανοτήτων ΙΙ, Εισαγωγή στην Πραγματική Ανάλυση, Κλασσική Διαφορική Γεωμετρία Ι, για τους επί πτυχίω φοιτητές (εξάμηνο φοίτησης μεγαλύτερο του 9ου) που τα έχουν ήδη δηλώσει. Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν από τη Δευτέρα 1 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 12 Ιουνίου. Ο ακριβής τρόπος της εξέτασης θα προσδιορισθεί από κάθε διδάσκοντα μέσω της ιστοσελίδας του κάθε μαθήματος στο elearning. Επιπλέον, αν και το κάθε ΑΕΙ έχει τον δικό του προγραμματισμό, ο κ. Διγαλάκης εκτίμησε ότι το εξάμηνο θα ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου και οι εξεταστικές θα αρχίσουν 10-15 Ιουνίου. Τα μαθήματα εξ αποστάσεως πάνε πολύ καλά. Δεν υπήρχε λόγος να διακινδυνεύσουμε επιστρέφοντας στη διδασκαλία με φυσική παρουσία των φοιτητών», τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Διγαλάκης. Ο υφυπουργός συμμετείχε στη χθεσινή Έκτακτη Σύνοδο Πρυτάνεων, προκειμένου να ενημερώσει για τη λειτουργία των πανεπιστημίων στο εξής και, όπως ανέφερε, το κλίμα ήταν πολύ καλό. «Έχουμε άριστη συνεργασία με τους πρυτάνεις», σημείωσε. Για «εξαιρετική συνεργασία» ανάμεσα στα πανεπιστήμια και το υπουργείο Παιδείας για «την άμεση αντιμετώπιση όλων των προβλημάτων που προέκυψαν και προκύπτουν κατά την κρίσιμη αυτή περίοδο» έκανε λόγο και η Σύνοδος από την πλευρά της”
 

Σημειώνουμε εδώ ότι το ζήτημα της επί πληρωμή σύνταξης εργασιών από ειδικευμένους για λογαριασμό φοιτητών δεν είναι ούτε νέο ούτε ελληνικό φαινόμενο και τα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο κάνουν ο,τι μπορούν για να περιορίσουν το θλιβερό αυτό φαινόμενο. Ωστόσο είναι η πρώτη φορά, εξ όσων γνωρίζουμε τουλάχιστον, που διαφημίζεται δημοσίως με τόση ευθύτητα και χωρίς ανησυχία, η περίπτωση της διεκπεραίωσης εξ αποστάσεως πανεπιστημιακών εξετάσεων από φροντιστήριο! Δε γνωρίζουμε όμως αν είναι η μόνη τέτοια περίπτωση και αναμένουμε, προφανώς, τη θέση του υπουργείου Παιδείας.

ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Μετά το δημοσίευμα, το φροντιστήριο προχώρησε σε απόσυρση της επίμαχης ανάρτησης, την οποία και «ανέβασε» αργότερα στην ιστοσελίδα του με τροποποιημένο περιεχόμενο.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, το φροντιστήριο ανέφερε μεταξύ άλλων: «Μπορούμε να αναλάβουμε τη διεκπεραίωση των γραπτών online εξετάσεων σας». 

Λίγο παρακάτω συμπλήρωνε: «Εμείς αναλαμβάνουμε να παρέχουμε τον αρμόδιο εκπονητή, γνώστη του αντικειμένου που θα αναλάβει να γράψει για εσάς την εξέταση και να σας την αποστείλει. Την ώρα που θα ξεκινήσει η εξέταση θα μας αποστείλετε τις ερωτήσεις και μετά εμείς θα σας αποστείλουμε τις απαντήσεις μέσα στο χρονικό περιθώριο που πρέπει»!

Του… σκονακίου έγινε στην εξ αποστάσεως εξεταστική, το πήραν πρέφα και οι καθηγητές!

Έπεσε πολύ σκονάκι με άλλα λόγια!

Ενας διδάσκων, ο οποίος όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα «Πατρίς» πρόσεξε ότι οι φοιτητές του κατάφεραν μέσα σε λίγα λεπτά να μεταφράσουν ολόκληρα αρχαία κείμενα και μάλιστα αυτολεξεί, όπως τα είχε στο σύγγραμμα.

Η απάντησή του λοιπόν σε αυτούς, έχει ως εξής:

«Αγαπητοί μου φοιτητές φέτος στην εξ αποστάσεως εξέταση παρατήρησα ένα φαινόμενο στα διαγωνίσματά σας το οποίο δυστυχώς έχει πολύ δυσάρεστα αποτελέσματα στη βαθμολογία. Για να βάλω τα πράγματα σε τάξη: Τον παλιό καλό καιρό που οι εξετάσεις γινόταν δια ζώσης οι απαντήσεις των φοιτητών στα θέματα ήταν αρκετά διαφορετικές ή έστω σε ένα βαθμό διαφοροποιημένες από το κείμενο βιβλίου ή σημειώσεων.

Στην μετάφραση και μάλιστα σε μετάφραση που έχω ο ίδιος δημοσιεύει στο εγχειρίδιο που μοιράζεται οι αποκλίσεις από το κείμενο ήταν πάντοτε αισθητές και άντε να έβρισκα τρία με πέντε γραπτά στα 100 που πλησίαζαν ή παρέθεταν σχεδόν αυτολεξεί την δική μου (…)

Το πώς από τα τρία ως πέντε στα 100 τέτοια γραπτά των δια ζώσης εξετάσεων ανακαλύπτω στις εξ αποστάσεως εξετάσεις ότι πολλές δεκάδες φοιτητών απόκτησαν ξαφνικά φωτογραφική μνήμη και τα χωρία από το βιβλίο μου (θεωρία και μετάφραση) επαναλαμβάνονται είτε αυτολεξεί είτε με την σποραδική χρήση συνωνύμων νομίζω ότι εύκολα εξηγείται και αξιολογείται με μονάδα.

Επιβαρυντικό είναι επίσης το γεγονός ότι στην ένδειξη χρόνου που προσφέρει το MSTeams εμφανίζονται φοιτητές να το έχουν χρησιμοποιήσει για 44 (!) δευτερόλεπτα, ή για 1 ή 2 λεπτά και μέσα σ’ αυτά να έχουν γράψει και ανεβάσει κατεβατά επί κατεβατών.

Και ας μην συζητάμε για επιτήρηση που εκ των πραγμάτων είναι αδύνατη. Οπότε θα παρακαλέσω να μην υπάρξει αμφισβήτηση των όσων αποτελεσμάτων δεν ευχαριστήσουν τους ενδιαφερόμενους. Ας παρηγορηθούν με την ιδέα ότι σε Τμήμα άλλης σχολής συνάδελφος ακούω ότι έβαλε προβιβάσιμο βαθμό σε 2 από τους 80+ εξεταζόμενους».

Ωστόσο, δεν ήταν κι ο μόνος που έκανε αυτήν την παρατήρηση, με την κοσμήτορα της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μίου Κρήτης, κ. Αγγέλα Καστρινάκη, να αναφέρει επίσης:

«Αποτελέσματα εξετάσεων, καλοκαίρι 2020, απελπισία. Πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες, πάνω από το 1/3, αντέγραψαν από το διαδίκτυο.

Καθώς έδιναν εξετάσεις εξ αποστάσεως, σε πλατφόρμα, αποδείχτηκε πως παρά την επιτήρηση ήταν πανεύκολο την ίδια στιγμή να γκουγκλάρουν με τα κινητά τους ή με τον ίδιο τον υπολογιστή τους. Και είτε μετέφεραν αυτολεξεί, με κόπυ-πέιστ, είτε προσπαθούσαν λίγο να παραλλάξουν το κείμενο της Βικιπαίδειας ή άλλων πηγών.

Κάθε παραλλαγή όμως και ένα φιάσκο: «με την ίδρυση του ελληνικού έθνους», π.χ. όπου η διαφορά έθνους και κράτους είναι φανερά μη αισθητή. Το πιο εντυπωσιακό όμως είναι άλλο: αντέγραφαν χωρίς καν να έχουν κάνει τον κόπο να διαβάσουν το απόσπασμα που έπρεπε να σχολιάσουν.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το