Απροκάλυπτη κυβερνητική κοροϊδία και κέρδη εκατοντάδων εκατομμυρίων για τους ιδιώτες

Νέες αυξήσεις στα διόδια στους περισσότερους αυτοκινητοδρόμους της χώρας έρχονται από την 1η Γενάρη 2024, όπως προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης, στις αρχές Δεκέμβρη. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ακόμα βάρος στην πλάτη του λαού και για καθαρή κοροϊδία από την κυβέρνηση Μητσοτάκη που διαστρεβλώνει απροκάλυπτα την πραγματικότητα κάνοντας το άσπρο, μαύρο.
Πιο αναλυτικά, το νέο χαράτσι που καλούνται να πληρώσουν τα εργαζόμενα λαϊκά στρώματα προβλέπεται να εφαρμοστεί τμηματικά. Έτσι, αναμένεται αύξηση κατά περίπου 7,6% το 2024, κατά 2% το 2025 και 2% το 2026. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, επίκειται η ανακοίνωση των νέων τιμών ανά κατηγορία οχήματος από τους παραχωρησιούχους, δηλαδή τις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες που διαχειρίζονται τους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους της χώρας. Πρόκειται για τις Ολυμπία Οδό, Νέα Οδό, Κεντρική Οδό, Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, Μορέα και Γέφυρα ΑΕ.

Απροκάλυπτη κοροϊδία και αντιστροφή της πραγματικότητας

Όπως ανέφερε ο Παύλος Μαρινάκης, «η ιστορία ξεκινά από το 2022, όταν και εκλήθη η τότε πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, να εφαρμόσει μία αναληφθείσα από το παρελθόν υποχρέωση του κράτους με τους παραχωρησιούχους, για αύξηση των διοδίων, με βάση το ποσοστό του πληθωρισμού του Σεπτεμβρίου 2022, για το 2023. Τότε ήταν 12%, η συμβατική υποχρέωση, δηλαδή ήταν να αυξηθούν τα διόδια από 1/1/2023 κατά 12%».

Ο ίδιος, προχωρώντας σε εξόφθαλμη κοροϊδία προς τον ελληνικό λαό παρουσίασε ως «επιτυχία» της κυβέρνησης της ΝΔ το ότι οι αυξήσεις… δεν εφαρμόστηκαν πριν ένα χρόνο, όταν δηλαδή ο πληθωρισμός είχε εκτιναχθεί, με τα φτωχά λαϊκά νοικοκυριά να δυσκολεύονται να προμηθευτούν βασικά είδη για την επιβίωσή τους. «… ήταν επιτυχία της πολιτικής ηγεσίας το ότι όχι μόνο δεν επιβαρύνθηκαν οι πολίτες με διόδια 12% παραπάνω, αλλά δεν επιβαρύνθηκε και ο κρατικός προϋπολογισμός, άρα και πάλι οι Έλληνες φορολογούμενοι με 50-60 εκατομμύρια περίπου αποζημιώσεις στις εταιρείες για τη μη αύξηση των διοδίων», είπε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και συνέχισε ανερυθρίαστα λέγοντας ότι οι αυξήσεις τελικά θα εφαρμοστούν, αλλά… τον ερχόμενο Γενάρη. Επιπλέον, αυτά τα δεκάδες εκατομμύρια που μοιράζονται προέρχονται και πάλι από τον κρατικό κορβανά, άρα από την τσέπη των εργαζόμενων λαϊκών στρωμάτων.
Τι κι αν ο λαός πληρώνει κοντά 15 χρόνια τώρα οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις, μνημόνια, πληθωρισμό και τη νεοφιλελεύθερη αντιλαϊκή πολιτική σειράς κυβερνήσεων. Η «υποχρέωση του κράτους με τους παραχωρησιούχους», δηλαδή τους μεγαλοεργολάβους και το μεγάλο κεφάλαιο αποτελεί προτεραιότητα για την κυβέρνηση.

Ο Παύλος Μαρινάκης είπε επίσης: «Επανήλθε, λοιπόν, το θέμα μετά τη μετάθεση του ζητήματος και αυτό το οποίο θα ανακοινώσει το Υπουργείο, είναι να μπουν οι αυξήσεις αυτές, από 12%, 10% και για να μην επιβαρυνθούν οι οδηγοί με μεγαλύτερες αυξήσεις, ουσιαστικά αυτή η αύξηση να πάει τμηματικά. Δηλαδή, 6% το 2024, 2% το 2025, 2% το 2026. Και επειδή υπάρχει και ο πληθωρισμός του 2023 για το 2024, που μετρήθηκε τον Σεπτέμβριο ως 1,6%, συνολικά θα έχουμε: 7,6% το 2024, 2% το 2025 και 2% το 2026». Ακόμα πρόσθεσε: «Επειδή υπάρχει και ο πληθωρισμός του 2023 για το 2024, που μετρήθηκε τον Σεπτέμβριο σε 1,6%, συνολικά θα έχουμε συνολικά 7,6% το 2024, 2% το 2025 και 2% το 2026». Ανέφερε δε, ολοκληρώνοντας το κρεσέντο κοροϊδίας: «Στην πραγματικότητα μία ήδη αναληφθείσα συμβατική υποχρέωση διαχειρίστηκε με τέτοιο τρόπο από την πολιτική ηγεσία ώστε να επιβαρύνει έναν χρόνο αργότερα τους οδηγούς, να μην επιβαρύνει με κάποια αποζημίωση τους φορολογούμενους συνολικά και να γίνει όσο πιο ήπια και σταδιακά, γιατί είναι άλλο το 7,6%+2%+2% από ένα απότομο 12%».

Μάλιστα, ο Παύλος Μαρινάκης δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι θα πληρωθούν «μόνο»… 8 – 10 εκατομμύρια ευρώ ως «αποζημιώσεις» στις μεγάλες ιδιωτικές εταιρείες για τις ημέρες που δεν λειτούργησαν τα διόδια στις εκλογές και κατά την κακοκαιρία «Ντάνιελ». Ούτε ένα σεντ δεν χάνει το ιδιωτικό κεφάλαιο από τα κέρδη και τα υπερκέρδη του και όλα αυτά στις πλάτες του λαού και πάντα με τη βοήθεια της κυβέρνησης.

πηγή: Λαϊκός Δρόμος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το