Για όποιον έχει όρεξη να το διαβάσει, το άρθρο επιβεβαιώνει τα αυτονόητα: τα κλειστά σχολεία κατά την περίοδο του lockdown διεύρυναν τις εκπαιδευτικές ανισότητες και ενώ έβλαψαν όλους τους μαθητές, χτύπησαν περισσότερο αυτούς από τα φτωχότερα κοινωνικά στρώματα. Και βέβαια η τηλεκπαίδευση δεν μπόρεσε να υποκαταστήσει τη ζωντανή διδασκαλία. Και σε αυτή φυσικά οι φτωχότεροι μειονεκτούσαν. Όλα αυτά στους NY Times, μαρξιστικοί, όπως το Netflix, και αυτοί…

“…Εξαντλημένοι, απρόθυμοι μαθητές στο σπίτι προσπαθούν να κόψουν το νήμα τερματισμού μιας διαταραγμένης ακαδημαϊκής χρονιάς… αναδύεται μια εικόνα του μεγέθους της μαθησιακής απώλειας μεταξύ των παιδιών στην Αμερική και τα μαθησιακά κενά που θα κληθούν τα σχολεία να καλύψουν όταν ξανανοίξουν…Δεν είναι όμορφη εικόνα…Μια νέα έρευνα δείχνει ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο, οι περισσότεροι μαθητές θα έχουν μείνει πίσω από εκεί που θα ήταν αν είχαν μείνει σε πραγματικές τάξεις, με κάποιους να χάνουν το ισοδύναμο των ακαδημαϊκών κερδών μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς. Φυλετικές και κοινωνικοποικονομικές ανισότητες πιθανότατα θα διευρυνθούν λόγω των ανισοτήτων στην πρόσβαση στους υπολογιστές, στις οικιακές συνδέσεις στο Διαδίκτυο και στην άμεση διδασκαλία των εκπαιδευτικών. Και η Κρίση δεν έχει τελειώσει. Η βλάβη για τους μαθητές θα μπορούσε να αυξηθεί εάν τα σχολεία συνεχίσουν να διδάσκουν πλήρως ή εν μέρει διαδικτυακά το φθινόπωρο ή εάν ανοίξουν ξανά με σημαντικές περικοπές στον προϋπολογισμό λόγω της οικονομικής ύφεσης. Τα ποσοστά εγκατάλειψης του γυμνασίου θα μπορούσαν να αυξηθούν, λένε οι ερευνητές, ενώ τα μικρότερα παιδιά θα μπορούσαν να χάσουν τις θεμελιώδεις έννοιες στη ανάγνωση και γραφή και τα κλάσματα που τα προετοιμάζουν για μια ζωή μάθησης και εργασίας…”


https://www.nytimes.com/2020/06/05/us/coronavirus-education-lost-learning.html?campaign_id=154&emc=edit_cb_20200701&instance_id=19933&nl=coronavirus-briefing&regi_id=95460227&segment_id=32393&te=1&user_id=e003c1b96ccd74fd1f7c7211aac30280

Επιμέλεια Πάνος Ντούλας – Πέτρος Φύτρος

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το