Χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ενημερώνονται ξαφνικά πως ο μισθός τους συνδέεται με τις ώρες εργασίας, και ενώ στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση τα προγράμματα στην τηλεκπαίδευση συμπτύχθηκαν, οι αναπληρωτές θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν το σύνολο των διδακτικών ωρών τους αναλαμβάνοντας την πλειοψηφία των διδακτικών ωρών στο σχολείο.

Βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι…! Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τους αναπληρωτές την εποχή της τηλεκπαίδευσης..! 

Αφού έχουν κάνει τη ζωή μας μια ατελείωτη μετακόμιση και παράλληλα τους απαγορεύουν να βρίσκονται κοντά στις οικογένειες (Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ), αφού τους πετάνε τη μία στα ψηλά και την άλλη στα χαμηλά του πίνακα, για να τους κυριεύει η ανασφάλεια για τη δουλειά και τη ζωή τους… Αφού τους έκαναν 9μηνίτες, 3μηνίτες, ωρομίσθιους, μειωμένου ωραρίου κλπ, τώρα θέλουν να φορτώσουν όλη την τηλεκπαίδευση των σχολείων στις πλάτες τους.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών – Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών σημειώνει:

«Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε καλύψει κενά σε όλη την Ελλάδα, έχουμε περάσει από τη δουλειά στην ανεργία και αντίστροφα, έχουμε δώσει τα μέγιστα στη Δημόσια εκπαίδευση.  Παρ’ όλα αυτά το βαρέλι της εκμετάλλευσης δεν έχει πάτο! Σε πολλά σχολεία αυτές τις ημέρες, οι αναπληρωτές ενημερώνονται ξαφνικά πως ο μισθός τους συνδέεται με τις ώρες εργασίας, και παρά το ότι τα προγράμματα στην τηλεκπαίδευση συμπτύχθηκαν, οι αναπληρωτές θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν το σύνολο των διδακτικών ωρών τους αναλαμβάνοντας την πλειοψηφία των διδακτικών ωρών στη σχολική μονάδα.

Για τον λόγο αυτό, όπως ισχυρίζονται οι Διευθυντές σε πολλές περιοχές, οι αναπληρωτές οφείλουν να συμπληρώνουν όλο το ωράριό τους σε διδακτικές τηλε-ώρες, γιατί σε διαφορετική περίπτωση δε θα πληρωθούν τον μισθό στο σύνολό του.

Επιπλέον, κάποιοι χρησιμοποιούν το πρόσχημα ότι κάποια μαθήματα ειδικοτήτων είναι μονόωρα και δεν πρέπει να χαθούν, λες και φταίνε οι αναπληρωτές για τις ώρες μαθημάτων που χάνονται.  Αποκλειστική ευθύνη για το χάσιμο διδακτικών ωρών και το κλείσιμο των σχολείων είναι η κυβέρνηση, όπως με ευθύνη της αυτά κατάντησαν εστίες υπερμετάδοσης. Φυσικά, στην πρακτική αυτή μπαίνουν μπροστάρηδες διάφοροι διευθυντές και οι «καλοθελητές» τους, με την ανοχή των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αλλά και φυσικά του ίδιου του Υπουργείου, από τη στιγμή που δεν έχει δώσει σαφείς οδηγίες για τη διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης, παρά μόνο γενικές αοριστολογίες»

Στόχος του ΥΠΑΙΘ προφανώς είναι η διάσπαση των εργαζομένων στην εκπαίδευση σε μόνιμους και αναπληρωτές και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους καθώς και η δημιουργία εργαζομένων πολλών ταχυτήτων.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το