Έρευνα στα πρότυπα του… FBI για τους εκπαιδευτικούς που κάνουν ιδιαίτερα ζητά από την ΟΛΜΕ η βουλευτής της ΝΔ – Τοποθέτηση της Φωτεινής Πιπιλή στη Βουλή

Με την διαπίστωση ότι δεν υπάρχει… ταξική κοινωνία, επειδή «στα βιογραφικά των μεγάλων Ελλήνων διαχρονικά έως σήμερα αναγράφεται ότι κατάγονται κατά 95% από αγροτικές περιοχές, από φτωχές οικογένειες και κατάφεραν και φτάσανε τόσο ψηλά» ξεκίνησε η τοποθέτηση της βουλευτού Φωτεινής Πιπιλή στη Βουλή, στο πλαίσιο της συζήτησης επί της αρχής για το νομοσχέδιο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις».

Στη συνέχεια, η βουλευτής της ΝΔ επιτέθηκε στους συνδικαλιστές εκπαιδευτικούς και την ΟΛΜΕ, υπερασπιζόμενη τον ρόλο της αξιολόγησης. «Αξιολόγηση: απαγορευμένη λέξη μόνο για τους συνδικαλιστές και τους εμμονικούς και ιδεολογόπληκτους. Αξιολόγηση: Ο έμπορος αξιολογείται από τον πελάτη, ο δημοσιογράφος από τις μετρήσεις, ο πολιτικός από τις ψήφους. Γενικά οι επιτυχημένοι άνθρωποι δέχονται και αποδέχονται την αξιολόγηση. Μόνο οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα -δεν ξέρω για ποιον λόγο- φοβούνται μήπως είναι αγράμματοι. Μα, φυσικά δεν είναι. Και είναι όνειδος για τους ικανούς -που υπάρχουν πάρα πολλοί- κρατικούς λειτουργούς στην παιδεία η παντελής άρνηση της αξιολόγησης». Στη συνέχεια επιτέθηκε κατά της ΟΛΜΕ, καταλογίζοντας άρνηση πνεύματος διαλόγου, ενώ εγκάλεσε την ομοσπονδία επειδή δεν διεξάγει έρευνα στα… πρότυπα του FBI κατά των εκπαιδευτικών που κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα:

«Η ΟΛΜΕ αρνείται τα πάντα. Δεν έκανε καμία, μα καμία πρόταση. Η ΟΛΜΕ είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Φυσικά, όπως συμβαίνει οι δημόσιοι υπάλληλοι ό,τι και να κάνουν συνήθως τη βγάζουν πολύ μαλακά. Η ΟΛΜΕ κάνει απεργίες, καλή ώρα σήμερα. Η ΟΛΜΕ όμως δεν μας έχει απασχολήσει, να κάνει μια εσωτερική έρευνα -όπως κάνει το Υπουργείο Δημοσίας Τάξεως ή το Υπουργείο Εσωτερικών, οι Εσωτερικές Έρευνες ή το FBI-, να μας πει αν όλοι αυτοί που θησαυρίζουν και απομυζούν τα λαϊκά στρώματα, με τα ιδιωτικά φροντιστήρια κατ’ οίκων και τα χρηματιστήρια γενικότερα είναι εξωγήινοι ή μήπως είναι μεγάλο κομμάτι που μαύρα και παράνομα το πρωί διδάσκουν σε δημόσιο σχολείο και το βράδυ κάνουν αυτό που προανέφερα».

Τέλος, υπερασπίστηκε την εισαγωγή εκμάθησης Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, ώστε να μπορούν οι μαθητές να μάθουν τι σημαίνει… σκρολάρω. «Τα παιδιά με το να μάθουν την ετυμολογία των λέξεων, που ήδη από πολύ μικρά χρησιμοποιούν, όπως «ποστάρουν», «φαβάρουν», «βλογκάρουν», θα μάθουν τουλάχιστον και τι σημαίνει το σκρολάρω στην αυθεντική του γλώσσα».

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το