Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ κατέφυγε στα δικαστήρια για να χτυπήσει την απεργία – αποχή την οποία έχουν κηρύξει οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ) ενάντια στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, ενεργοποιώντας τις αντιδημοκρατικής και αντισυνδικαλιστικές διατάξεις του νόμου «Χατζηδάκη». Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ διαβλέποντας τα μαζικά χαρακτηριστικά που προσλαμβάνει για δεύτερη φορά η κινητοποίηση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, επιδίδεται σε ένα νέο κρεσέντο αυταρχισμού και καταστολής. Θέλει να τρομοκρατήσει και να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς, να ποινικοποιήσει τη συνδικαλιστική δράση, να βάλει στο γύψο τα συνδικαλιστικά και δημοκρατικά δικαιώματα.

Η τρομοκρατία και ο αυταρχισμός δεν πρέπει να περάσουν. Παρά τη δικαστική προσφυγή οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες πρέπει να συνεχίσουν αταλάντευτα στο δρόμο του απεργιακού – αγώνα, να μαζικοποιήσουν ακόμα περισσότερο την απεργία – αποχή από την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών!

Παράλληλα η κυβέρνηση συνεχίζει την αντιεκπαιδευτική της πολιτική. Από τη μια δεν πήρε κανένα μέτρο για να εξασφαλίσει την ομαλή και δια ζώσης επαναλειτουργία των σχολών, δεν προχώρησε στο άνοιγμα περισσότερων αιθουσών και αμφιθεάτρων και δεν προσέλαβε το αναγκαίο εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό καθώς και προσωπικό καθαριότητας. Από την άλλη, για να πετάξει από πάνω τις τις δικές τις βαρύτατες ευθύνες, με όχημα το εμβόλιο, ενεργοποιεί τους μηχανισμούς του κοινωνικού αυτοματισμού και του διχασμού των φοιτητών κάνοντας λόγο για ελέγχους πιστοποιητικών στις σχολές, εκβιάζοντας όσους φοιτητές δεν έχουν εμβολιαστεί με αποκλεισμό από την εκπαιδευτική διαδικασία αν δεν πληρώσουν οι ίδιοι για rapid test.

Απέναντι σε αυτήν την πολιτική η Φοιτητική Πορεία καλεί τους φοιτητές να συμμετέχουν μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου στις 6μμ στα Προπύλαια

– Ο αυταρχισμός και η καταστολή δεν θα περάσουν!

– Νίκη στο δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών!

– Να ανατραπεί η αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης!

Φοιτητική Πορεία

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το