Δάσκαλοι, μαθητές και γονείς καταγγέλλουν πως μόνο την πρώτη ώρα μπορούσαν να συνδεθούν κανονικά στην πλατφόρμα webex

Μετά την κατάρρευση της πλατφόρμας Webex που έλαβε χώρα πριν λίγες ημέρες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σοβαρά προβλήματα εμφανίζονται τώρα και με την τηλεκπαίδευση στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία. 

Καταγγελίες από διάφορες περιοχές της Ελλάδας σημειώνουν πως μόνο την πρώτη ώρα (από τις 2 το μεσημέρι έως τις 3) μπορούσαν δάσκαλοι και μικροί μαθητές να συνδεθούν κανονικά στην πλατφόρμα. Από τις 3 το μεσημέρι και μετά, ωστόσο, η πλειονότητα δεν μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση σύνδεσης στην πλατφόρμα ή η σύνδεση ήταν προσωρινή και στη συνέχεια το σύστημα τούς πετούσε έξω. 

Ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι κατάφερναν να συνδεθούν για λίγα λεπτά, κατήγγειλαν πως δεν είχαν εικόνα ή δεν είχαν ήχο (ή ο ήχος ήταν πολύ κακής ποιότητας). 

Από την πλευρά τους, πάντως, πηγές του Υπουργείου Παιδείας έκαναν λόγο για «μεμονωμένες περιπτώσεις» που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σύνδεσή τους και υποστήριζαν πως δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στις 15.51 σήμερα, ήταν «συνδεδεμένα πάνω από 47.000 τμήματα Δημοτικού και Νηπιαγωγείου που αντιστοιχούν σε 700.000 μαθητές». Σημειώνεται ωστόσο ότι το σύνολο των μαθητών σε δημοτικά και νηπιαγωγεία ανέρχεται σε 722.851, ενώ το σύνολο των τμημάτων αγγίζει τα 46.751. Βεβαίως, ο αριθμός των τμημάτων είναι μεγαλύτερος, καθώς συνδέονται και εκπαιδευτικοί για να κάνουν δοκιμαστικά.

Νωρίτερα, μάλιστα, το Υπουργείο έκανε λόγο για «περαιτέρω ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης όλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση», ισχυριζόμενο μεταξύ άλλων πως «έχουν ήδη εξασφαλισθεί» περισσότερες από 90.000 φορητές συσκευές (λάπτοπ, τάμπλετ) για μαθητές και εκπαιδευτικούς μέσω ΕΣΠΑ και ιδιωτικών δωρεών. Ωστόσο, δάσκαλοι και γονείς υποστηρίζουν ότι δεν ήρθε στην κατοχή τους καμία σχετική συσκευή από το Υπουργείο. 

Η Cisco «αδειάζει» το Υπ. Παιδείας για το νέο φιάσκο στην τηλεκπαίδευση

Στην παραδοχή πως υπήρξε πρόβλημα σήμερα με τη χρήση της πλατφόρμας Webex από εκπαιδευτικούς και μαθητές δημοτικού και νηπιαγωγείου, στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης, προχώρησε η Cisco. Μάλιστα, στέλεχος της εταιρείας ευχαρίστησε τους χρήστες για την «υπομονή» τους και άφησε να εννοηθεί πως το πρόβλημα ακόμα δεν έχει λυθεί και πως η υπηρεσία δεν έχει επανέλθει στην κανονική ροή της. 

«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», ανέφερε χαρακτηριστικά η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το