ΟΙΕΛΕ

Kαταφθάνουν και σε ιδιωτικά σχολεία οι οδηγίες για την «εσωτερική και εξωτερική» αξιολόγηση των σχολικών μονάδων.

Εύλογα, οι οδηγίες αυτές έχουν προκαλέσει τη θυμηδία των συναδέλφων, οι οποίοι βλέπουν να αποστέλλεται σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας για την – δήθεν – αναβάθμιση της ποιότητας του σχολείου και του επαγγελματικού προφίλ του εκπαιδευτικού, λίγους μήνες μετά την ψήφιση ενός νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση που καθιστά τα ιδιωτικά σχολεία εμπορικές επιχειρήσεις με αναλώσιμους υπαλλήλους.


Η κ. Κεραμέως, φροντίζοντας να ικανοποιήσει το ρουσφέτι των κομματικών φίλων και χρηματοδοτών, έδωσε ήδη τη δυνατότητα στους σχολάρχες να «αξιολογούν» τους εκπαιδευτικούς με …αξιοκρατικά κριτήρια, όπως:

Την κοινωνική τους δράση

Την καταγγελία παρανομιών

Την πολυετή τους προϋπηρεσία που τους καθιστά «ακριβούς» για την επιχείρηση

Την άρνησή τους να εργάζονται μέχρι το βράδυ χωρίς να αμείβονται, να κάνουν τους συνοδούς στα σχολικά λεωφορεία, τους κηπουρούς, τους καθαριστές και τραπεζοκόμους

Το «θανάσιμο αμάρτημα» της μητρότητας

Η όποια διαδικασία, επομένως, είναι μια φαρσοκωμωδία χωρίς νόημα. Αν θέλει η Υπουργός Παιδείας να αξιολογήσει τα «μαγαζιά» που έστησε στην ιδιωτική εκπαίδευση, ας φωνάξει τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, την αγορανομία και άλλους τέτοιους μηχανισμούς…
Επειδή όμως ταυτόχρονα η διαδικασία αυτή προχωρά και στα δημόσια σχολεία, τονίζουμε τη στήριξή μας στον αγώνα των συναδέλφων στη δημόσια εκπαίδευση που αντιστέκονται στην εφαρμογή μιας διαδικασίας η οποία δεν έχει καμιά πρόθεση να βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευσης αλλά σε συνδυασμό με μέτρα που θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα, όπως η ελεύθερη γονεϊκή επιλογή, τα vouchers, η εμπλοκή της τοπικής αυτοδιοίκησης (βλέπε Έκθεση Πισσαρίδη), σκοπεύει να καταργήσει το δημόσιο σχολείο.

ΟΙΕΛΕ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το