«Βελτιωτική διαρθρωτική κίνηση» χαρακτήρισε ο γ.γ. του ΥΠΑΙΘ τις συγχωνεύσεις τμημάτων – Κατηγόρησε τους εκπαιδευτικούς για τα κενά στα σχολεία

«Επιμελημένος εξορθολογισμός»«Βελτιωτικές διαρθρωτικές κινήσεις». Έτσι χαρακτήρισε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης την οδηγία που στάλθκε, μέσα Οκτώβρη, στα σχολεία και η οποία ζητούσε να συμπτυχθούν τμήματα, οδηγώντας βεβαίως σε τμήματα-μαμούθ, των 27-30 παιδιών εν μέσω πανδημίας και μετά σχεδόν 1,5 χρόνο κατά τον οποίο η εκπαιδευτική διαδικασία είχε διασαλευθεί απολύτως!

«Δεν πρέπει να κατασπαταλάται εκπαιδευτικό προσωπικό» ούτε και να «πηγαίνουν χαμένα τα χρήματα των φορολογουμένων» είπε ο κ. Κόπτσης, μιλώντας σε εκπομπή του OPEN, επιβεβαιώνοντας εμμέσως όσα καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, ότι δηλαδή οι συγχωνεύσεις τμημάτων γίνονται προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να γλιτώσει τις επιπλέον απαραίτητες προσλήψεις προσωπικού.

Χαμένες 300.000 ώρες μαθημάτων

Ο γενικός γραμματέας του ΥΠΑΙΘ απέρριψε την κατηγορία κάνοντας λόγο για «διαστρέβλωση της αλήθειας» και για «διάδοση ψευδών ειδήσεων» για να πει αμέσως μετά: «Δεν μπορεί να διορίζεις 50.000 εκπαιδευτικούς και ξαφνικά να λέμε ότι υπάρχουν κενά!».

Τα κενά ωστόσο, βάσει στοιχείων, που έδωσε ο εκπαιδευτικός Χρήστος Κάτσικας, φτάνουν τις 6.000, με τους μαθητές μέσα σε ένα μήνα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς να έχουν χάσει ήδη 300.000 ώρες μαθημάτων.

Αμετακίνητος στο ζήτημα των αδειών εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες

Σε αυτό ο Αλ. Κόπτσης, ακολουθώντας τη γραμμή Κεραμέωςέριξε την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς που παίρνουν άδειες (μητρότητας, αναρρωτικές, ειδικούς σκοπού κλπ) για να λάβει την απάντηση από τον Χ. Κάτσικα ότι είναι αδύνατον να είναι περισσότερες οι άδειες, αφού φέτος το υπουργείο αποφάσισε να κόψει τη δυνατότητα χορήγησης άδειας σε εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

Ο γ.γ. του υπουργείου δεν το αρνήθηκε και απλά αρκέστηκε να δικαιολογήσει την παραπάνω απόφαση στο γεγονός ότι φέτος υπάρχουν τα εμβόλια.

Δείτε το βίντεο της συνέντευξης

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το