Τράπεζα Θ(υ)μάτων* 

Στο ελληνικό σχολείο τώρα υψώνεται το εμπόδιο της Τράπεζας Θ(υ) μάτων 

Ιδιωτικά σχολεία και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης.  

Και τα παιδιά δεν μπορούνε πια να παίξουνε από τα τόσα φλεγόμενα στεφάνια  

που έχουν να περάσουνε 

Άλλωστε τα παιδιά μεγάλωσαν, ο καιρός εκείνος πέρασε που ξέρατε  

Τώρα πια δε γελούν, δεν ψιθυρίζουν μυστικά, δεν εμπιστεύονται,  

Όσα ξεπεράσουν τα φλεγόμενα στεφάνια και βγουν στον δρόμο της εργασίας 

 έχουν να αντιμετωπίσουν τις συμπληγάδες της ανεργίας και της φτώχειας. 

Θυμούνται τα λόγια του πατέρα: εσύ θα γνωρίσεις καλύτερες μέρες.  

Δεν έχει σημασία τελικά αν δεν τις γνώρισαν, λένε το μάθημα οι ίδιοι στα παιδιά τους  

ελπίζοντας πάντοτε πως κάποτε θα σταματήσει η αλυσίδα.  

Ίσως στα παιδιά των παιδιών τους ή στα παιδιά των παιδιών

των παιδιών τους.  

Προς το παρόν, στο ελληνικό σχολείο που λέγαμε, υψώνεται  

η Τράπεζα Θ(υ)μάτων 

– εγώ εξετάζομαι, εσύ εξετάζεσαι αυτός εξετάζεται 

Αυτοί πληρώνουν και παίρνουν πτυχία και τίτλους σπουδών 

Ιδιωτικά κολλέγια και πανεπιστήμια 

Η μόρφωση κονσέρβα που πουλιέται  

και αγοράζεται από τους  έχοντες και κατέχοντες. 

 Όπου και να ταξιδέψω η ελληνική εκπαίδευση με πληγώνει.  

Η Ελλάδα με τα ωραία ιδιωτικά σχολεία, τα Ινστιτούτα , τα κολλέγια  

Η Ελλάς των ίσων ευκαιριών … 

*Τράπεζα Θεμάτων 

Γιώργος Κ. Καββαδίας  

Υπεύθυνος και ένοχος για τη διασκευή του ποιήματος του Μανόλη Αναγνωστάκη Θεσσαλονίκη μέρες 1969 μΧ 

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το