Ο Σύλλογος διδασκόντων του …………………………. συνεδρίασε την …………………….. με θέμα τη δυνατότητα η σχολική μας μονάδα να παρέχει «σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση», απευθείας αναμετάδοση μαθήματος σε λειτουργούντα τμήματα και σε πραγματικό χρόνο από εκπαιδευτικό, με τη χρήση κατάλληλων μέσων τεχνολογίας, για τους απόντες μαθητές ή ταυτόχρονα για παρόντες και απόντες μαθητές.

Οι εκπαιδευτικοί (οµόφωνα ή κατά πλειοψηφία) δηλώνουν ότι δε συμμετέχουν στην εφαρμογή της ΥΑ «ΦΕΚ 1859, αριθ. απόφασης 57233/Υ1, Σύγχρονη εξ  αποστάσεως εκπαίδευση».

Δεν αποδεχόμαστε αυτή τη διαδικασία για εκπαιδευτικούς, παιδαγωγικούς, ψυχολογικούς και κοινωνικούς λόγους. Επιπλέον, δε θα επιτρέψουμε, και με τη δική μας συναίνεση, κάθε πιθανότητα παραβίασης των συνταγματικά κατοχυρωμένων προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών. Η διδασκαλία προϋποθέτει προσωπική επαφή, ψυχική επικοινωνία, κλίμα εμπιστοσύνης και ελευθερίας. Ζητούμενο κάθε φορά η δημοκρατική αλληλεπίδραση και η συνεργασία της ομάδας και όχι ο ακαδημαϊκός μονόλογος του δασκάλου ή οι παράλληλοι μονόλογοι των μαθητών. Η μετατροπή της διδασκαλίας σε υποβαθμισμένο θέαμα παροχής πληροφοριών και δεξιοτήτων εναντιώνεται στις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Ως εκ τούτου, ουδεµία διαδικασία που αφορά τη  ΖΩΝΤΑΝΗ  ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ από τη  σχολική τάξη,  δεν υλοποιείται.

Επίσης, «Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. δηλώνει κατηγορηματικά ότι στηρίζει πολιτικά, συνδικαλιστικά, ηθικά και με οποιονδήποτε τρόπο χρειαστεί, τις αποφάσεις των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ στην πράξη».

Σύμφωνα με την απόφαση της ΟΛΜΕ (16/5/20): «Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να λάβουν αποφάσεις μη υλοποίησης της ζωντανής μετάδοσης του μαθήματος» και «καλούμε τις/τους συναδέλφους να μην υλοποιήσουν σε καμία περίπτωση την υπουργική απόφαση της μετάδοσης μαθημάτων και για το σκοπό αυτό τους καλύπτουμε πολιτικά και συνδικαλιστικά».

Την απόφαση αυτή επικυρώνει και η σχετική απόφαση της ΕΛΜΕ ………………………… με αριθ. πρωτ. ή ημ/να ……………

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το