Ενάμισι μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων και μπροστά στο δεύτερο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού, η εικόνα της «κανονικότητας» που προβάλλουν κυβέρνηση – ΥΠΑΙΘ και η πλειονότητα των ΜΜΕ αποδεικνύεται πλαστή. Ανύπαρκτα τα ουσιαστικά μέτρα προστασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές και με σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό που δεν καλύπτουν τις αυξημένες ανάγκες.

Ελλείψεις σε καθηγητές ακόμα και στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα υπάρχουν όχι μόνο σε δεκάδες σχολεία της επαρχίας, αλλά και στην Αττική.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας, όπου ισχύει η εξίσωση: 0 + 0 = «κανονικότητα». Τι σημαίνει; Απλά οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας δε διδάσκονται Οικονομία και Πληροφορική (0 ώρες Οικονομία + 0 ώρες Πληροφορική = «κανονικότητα») που είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Για Α΄ και Β΄ Λυκείου ούτε συζήτηση. Κενά, όμως υπάρχουν στο συγκεκριμένο Λύκειο και σε ξενόγλωσσα μαθήματα. (Γαλλικά, Γεμανικά). Αυτή είναι η «κανονικότητα» κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ.

Κατά τα άλλα υποκριτικά και τιμωρητικά εκδίδουν φιρμάνια για την αναπλήρωση χαμένων ωρών στα υπό κατάληψη σχολεία και χρησιμοποιούν την τηλεκπαίδευση για να μετατρέψουν τους καθηγητές σε on line χωροφύλακες και για την καταστολή των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Τέλος, υπουργείο και διευθύνσεις εκπαίδευσης χρησιμοποιούν τις εργασιακά και παιδαγωγικά απαράδεκτες τρίμηνες συμβάσεις των αναπληρωτών, που υποτίθεται ότι στόχο έχουν να καλύπτουν τα κενά που προκύπτουν «για λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του κορωνοΐου» για να αναπληρώσουν μόνιμα λειτουργικά κενά!

Γιώργος Κ. Καββαδίας

πηγή: drepani.gr (argyrades.gr)

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το