Η μάχη γύρω από το νομοσχέδιο που δημιουργεί μια μικρή δημόσια Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και μετατρέπει την υφιστάμενη Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ξεκίνησε να συζητείται χθες και στη Βουλή.

Με συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της 26ης Νοεμβρίου αλλά και εξάωρες στάσεις εργασίας την αμέσως προηγούμενη μέρα υποδέχονται οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας το νομοσχέδιο που έφερε στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Στις κινητοποιήσεις συμμετέχει και ο κρίσιμος κλάδος των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας καθώς επικράτησε η άποψη της διεκδίκησης έναντι εκείνης που θεωρούσε ότι είχαν γίνει κάποιες διορθώσεις σε σχέση με το αρχικό κείμενο που είχε βγει σε διαβούλευση το περασμένο καλοκαίρι.

Μετά την εξαγγελία των κινητοποιήσεων, ελάχιστες πτήσεις θα πραγματοποιηθούν την 26η Νοεμβρίου ενώ και στις 25/11 θα προκύψουν σοβαρά θέματα, καθώς υπάρχουν δύο εξάωρες στάσεις εργασίας, μία μεταξύ 6 και 12 το μεσημέρι και μία μεταξύ 12 και 6 το απόγευμα, στις οποίες θα συμμετάσχουν διαφορετικοί κλάδοι εργαζομένων.

Η μάχη γύρω από το νομοσχέδιο που δημιουργεί μια μικρή δημόσια Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) και μετατρέπει την υφιστάμενη Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) σε Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ξεκίνησε να συζητείται χθες και στη Βουλή.

Στην τοποθέτησή του ο τομεάρχης Υποδομών-Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, τόνισε ότι το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών Κ. Καραμανλή «θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια επιβατών και πτήσεων, όπως και την εθνική ασφάλεια». Ο κ. Παππάς μίλησε για υποβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών διότι αποψιλώνονται κρίσιμοι μηχανισμοί καθώς η ΑΠΑ με 170 άτομα προσωπικό θα εποπτεύει 160 αεροδρόμια, ελικοδρόμια και υδατοδρόμια. Επίσης τόνισε ότι η μετατροπή της ΥΠΑ σε ΝΠΔΔ μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίησή της, αφού μετατραπεί και σε ΝΠΙΔ.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής υπεραμύνθηκε του νομοσχεδίου και επιτέθηκε στον ΣΥΡΙΖΑ που «κορόιδεψε τους θεσμούς» ψηφίζοντας εκείνος το 2016 την ίδρυση της ΑΠΑ χωρίς να εφαρμόσει νόμους για την λειτουργία της.

«Η χώρα κινδύνευσε να υποβαθμισθεί αεροπορικά από αυτήν την τακτική του ΣΥΡΙΖΑ», τόνισε ο κ. Καραμανλής χωρίς να εξηγήσει για ποιον λόγο αυτό το επείγον θέμα λύθηκε με ένα νομοσχέδιο που πέρασε από διαβούλευση τον Αύγουστο, αλλά θα φτάσει να ψηφιστεί τέλος Νοεμβρίου.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το