Πρωτοφανής κρατικός αυταρχισμός με  απειλές Κεραμέως για περικοπή μισθών όσων δεν αξιολογηθούν.

Με παρακράτηση μισθού έως και ενός μηνός και μη μισθολογική εξέλιξη απειλεί η υπουργός Παιδεία όσους αρνηθούν την αξιολόγηση.

Αυτά δηλώνει η Νίκη Κεραμέως, σε ένα κρεσέντο αυταρχισμού σε μια συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής 18 Ιουλίου.

Συγκεκριμένα το πρωτοσέλιδο της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ αναφέρει:

Περικοπή μισθού σε όσους αρνούνται την αξιολόγηση – Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αρχής γενομένης από τη νέα σχολική χρονιά, θα είναι υποχρεωτική, αυτή η θεσμική αλλαγή που αποτελεί ζητούμενο δεκαετιών, δεδομένη πρακτική διεθνώς, που εφαρμόζεται στη συντριπτική πλειονότητα χωρών της Ε.Ε., θα προχωρήσει, ξεκαθαρίζει μιλώντας σε εφ’ όλης της ύλης συνέντευξή της στην «Κ» η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Μάλιστα, προσθέτει εμφατικά ότι για τους αρνητές της θα προβλέπονται και συνέπειες, όπως η μη μισθολογική εξέλιξη και η παρακράτηση μισθού έως και ενός μηνός, αλλά παράλληλα τα αποτελέσματά της θα συνδέονται με επιβράβευση μέσω μορίων είτε με επιμόρφωση. Για τα σημαντικά οφέλη της διαδικασίας –μαθητές, κοινωνία, τους ίδιους– θα ξεκινήσει κύκλος ενημέρωσης, σε πνεύμα συνεργασίας, των εκπαιδευτικών τον Σεπτέμβριο”.

Οι εκπαιδευτικοί έχουν αντιμετωπίσει πολλούς ανάλογους αυταρχισμούς και απειλές τα τελευταία χρόνια. Να θυμίσουμε το 1990 όταν ο τότε υπουργός Παιδείας Κοντογιαννοπουλος έστειλε Φύλλα Πορείας (ΦΑΠ) στους καθηγητές που είχαν επιλεγεί ως επιτηρητές και ως μέλη των λυκειακών επιτροπών; Τα ΦΑΠ έλεγαν ότι η απεργία είναι παράνομη και ότι όποιος απεργήσει θα απολυθεί). Να θυμίσουμε τις απειλές το 1997 και το 1998 από τον υπουργό Παιδείας Γεράσιμο Αρσένη; Να θυμίσουμε το 2004 με την Γιαννάκου ή το 2010 με τη Διαμαντοπούλου ή το 2013 με τον Αρβανιτόπουλο;

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ φαντάζεται τον εαυτό της ψηλότερο από τον ίσκιο της και επιχειρεί να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς με τη βοήθεια των πετσοταϊσμένων ΜΜΕ για να πάρει ρεβάνς καθώς λίγους μόλις μήνες πριν το 90% των συλλόγων των δασκάλων, νηπιαγωγών και καθηγητών αψήφησαν τις εντολές της για τη λεγόμενη αυτοαξιολόγηση.

Μια ματιά στην ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος να ρίξει κανείς εύκολα μπορεί να καταλάβει ποιος θα γελάσει τελευταίος. Εύκολα μπορεί να μάθει που βρέθηκαν όλοι αυτοί που προσπάθησαν να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς για να περάσουν τα μαύρα σχέδιά τους.

Αργά ή γρήγορα. Γιατί με τρομοκρατία και απειλές δεν γίνεται παιδεία, γιατί το σχολείο που θέλουν να φτιάξουν είναι έξω και αντίθετο από τις ανάγκες όσων αναπνέουν την κιμωλία στην τάξη, γιατί μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί έχουν αποδείξει ότι στις κρίσιμες στιγμές μπορούν να νικήσουν τους δαίμονες.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το