Μία από τις τελευταίες (χρονικά) αντιεκπαιδευτικές ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας είναι η εξαφάνιση σχεδόν του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας από το ωρολόγιο πρόγραμμα (αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου 2020-2021 – ΦΕΚ Ιούνιος 2020).

Η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας κατάργησε το μάθημα από την Β’ Γυμνασίου και αφαίρεσε από τον κλάδο την β’ ανάθεση του μαθήματος της Γεωγραφίας. Η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αφαίρεσε μία ακόμα ώρα από τις δύο (2) εναπομείνασες στην Α’ Γυμνασίου.

Παράλληλα η σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε στον εξοβελισμό και την κατάργηση της Κοινωνιολογίας από το Γενικό Λύκειο μετά από 35 χρόνια συνεχούς διδασκαλίας καθώς και  όλων των μαθημάτων των Κοινωνικών Επιστημών στην Β΄ Λυκείου, Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών και Σύγχρονος Κόσμος.

Οι επιστημονικές ενώσεις των παραπάνω κλάδων έχουν βγάλει ανακοινώσεις και έχουν επισημάνει τον παραλογισμό αλλά και τη σκοπιμότητα της εξαφάνισης ή υποβάθμισης γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται χρόνια στα ελληνικά σχολεία.

Εμείς ωστόσο θα επισημάνουμε και κάτι άλλο. «Κατασκευάζει» το Υπουργείο Παιδείας καθηγητές χωρίς ωράριο, πλεονάζοντες, μόνιμους μετανάστες σε 4 και 5 σχολεία; «Κατασκευάζει» το Υπουργείο Παιδείας καθηγητές που δεν μπορούν πλέον να πάρουν πουθενά και ποτέ οργανική θέση; «Κατασκευάζει» στόχους το Υπουργείο Παιδείας για να μπορεί την κατάλληλη στιγμή να τους θεωρήσει πλεονάζοντες και να τους περάσει στη διαθεσιμότητα – απόλυση όπως έκανε ο προκάτοχός της Αρβανιτόπουλος;

Είναι αναγκαίο οι ΕΛΜΕ και η ΟΛΜΕ να πάρουν θέση για το σοβαρό αυτό θέμα, να οργανώσουν διαμαρτυρίες και να απαιτήσουν να πάρει πίσω, το Υπουργείο Παιδείας, τις νέες αυτές αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.

Επίσης οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων οφείλουν να σταθούν αλληλέγγυοι στους εκπαιδευτικούς των παραπάνω κλάδων έχοντας στο μυαλό τους ότι όταν καίγεται το διπλανό σπίτι πρέπει να βοηθήσεις να σβήσει η φωτιά γιατί διαφορετικά μπορεί κάποια στιγμή να έρθει και στο δικό τους.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το