Κάτω στον Πειραιά καζάνι που βράζει η εκπαιδευτική κοινότητα με τις καταλήψεις να συνεχίζονται σε δεκάδες σχολεία τα κενά να ξεπερνούν τα 250 και οι καθηγητές να βρίσκονται στους δρόμους.

Την ώρα που το ΥΠΑΙΘ και ο διοικητικός μηχανισμός της εκπαίδευσης φουλάρουν τις μηχανές για να εφαρμοστεί η κατάπτυστη Υ.Α. υπ’ Αριθμ. 131451/ΓΔ4 του Υπουργείου Παιδείας για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για την καταστολή των μαθητικών καταλήψεων, αναδεικνύονται τα μεγάλα προβλήματα και οι ελλείψεις.

Δεκάδες καθηγητές και το ΔΣ της ΕΛΜΕ Πειραιά πραγματοποίησαν την Δευτέρα το μεσημέρι παράσταση διαμαρτυρίας και συμβολική κατάληψη στη Διεύθυνση Β΄θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά.  Η ΕΛΜΕ κατήγγειλε τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, που με έγγραφο ζήτησε την αποστολή προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία, αρχικά μέχρι τη Δευτέρα 5/10 και στη συνέχεια, μετά από εντολή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, μέχρι τις 11:00 την Παρασκευή 2/10 (σε σχολεία που είχαν κατάληψη!).

Επίσης οι εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ αναφέρθηκαν στα προβλήματα και τις ελλείψεις των σχολείων. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Διευθυντής Βθμιας Εκπαίδευσης Θρασύβουλος Μαραγκόζογλου ανέφερε ότι τα κενά καθηγητών στον Πειραιά είναι περισσότερα από 250. Σύμφωνα με τη Διεύθυνση 27 σχολεία βρίσκονται υπό κατάληψη. Σίγουρα είναι πολλά περισσότερα, γιατί δε υπήρχαν ακριβή στοιχεία. Μόλις 10 σχολεία έχουν καταθέσει πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης – τηλε-τιμωρίας, γιατί οι περισσότεροι Σύλλογοι Διδασκόντων και Διευθυντές αρνούνται να εφαρμόσουν την ΥΑ που τους μετατρέπει σε παιδονόμους – καταδότες και σε μηχανισμό καταστολής των μαθητικών κινητοποιήσεων.

Διευθυντές σκυφτοί …

Ωστόσο μια θλιβερή μειονότητα διευθυντών «ευπειθώς» υποτάσσεται σε έναν διαγκωνισμό ταχύτερης «συμμόρφωσης προς τας υποδείξεις» της ΥΠΑΙΘ που και παράνομες είναι και ανήθικες. Είναι αυτοί που στο όνομα της εφαρμογής της ΥΑ αυθαιρετούν και παρανομούν σε βάρος των καθηγητών και της δημόσιας εκπαίδευσης, αφού χωρίς αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων ανακοινώνουν προγράμματα τηλεκπαίδευσης – τηλετιμωρίας.

Ορισμένοι «αξιοποίησαν» το Σαββατοκύριακο ενοχλώντας και πιέζοντας καθηγητές για την προετοιμασία του προγράμματος. Χαρακτηριστική περίπτωση σε Λύκειο της Νίκαιας, όπου την Παρασκευή παρόλο που δεν υπήρχε κατάληψη, ο διευθυντής πίεσε για την εφαρμογή προγράμματος τηλεκπαίδευσης. Και βέβαια δεν έλειψαν διάφορα ευτράπελα με τους μαθητές να γελοιοποιούν την τηλεκπαίδευση – τηλετιμωρία με χιούμορ και ευρυματικότητα αφήνοντας έκθετους ορισμένους «λειτουργούς».

Η πλειονότητα των καθηγητών έχει συνειδητοποιήσει ότι η κατάπτυστη υπουργική απόφαση δεν στοχεύει να εξοντώσει «μόνο» το  σήμερα  και το κάθε αύριο των μαθητικών αγώνων. Η απόφαση αυτή στοχεύει να ακυρώσει και να καταργήσει κάθε υπόσταση ανεξάρτητης οργάνωσης  των ίδιων των εκπαιδευτικών που καλούνται να αποδεχτούν ότι είναι όργανα του  κράτους διατεταγμένοι ενάντια σε κάθε αγώνα που θα αντιπαλεύει τις αντιεκπαιδευτικές και αντιδραστικές πολιτικές.

Πηγή: drepani.gr

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το