Πριν περίπου 15 χρόνια από τις στήλες του «Ριζοσπάστη», με αφορμή την επέτειο της 25ης του Μάρτη, δινόταν στους αναγνώστες του η κατεύθυνση βαθιάς μελέτης της επανάστασης του 1821, με βάση τις κορυφαίες επιστημονικές κατακτήσεις της ελληνικής κομμουνιστικής ιστοριογραφίας. Μιλάμε εδώ, μεταξύ άλλων, για έργα κορυφαίων μαρξιστών ιστοριογράφων του λαϊκού μας κινήματος, που έχαιραν διαχρονικά τιμής και αναγνώρισης στον αριστερό κόσμο της χώρας μας. (Κι αυτό είναι ανεξάρτητο από τη γνώμη που μπορεί να έχει κάποιος για τον πολιτικό δρόμο που ακολούθησε ο Ρούσσος, ο Βουρνάς κι ο Στρίγκος μετά το φοβερό 1956 και το λικβινταριστικό –ρεβιζιονιστικό γκρεμό στον οποίο ρίχτηκε το Κόμμα από τους χρουστσιοφικούς… Εδώ εξετάζουμε το ιστορικό τους έργο για το 1821…)  Πρόκειται για έργα αγκωνάρια στην προσπάθεια του ιστορικού ΚΚΕ για την ερμηνεία του ιστορικού μας γίγνεσθαι.

Δείτε ενδεικτικά το παρακάτω δημοσίευμα:   

               Σάββατο 24 Μάρτη 2007 – Κυριακή 25 Μάρτη 2007

Σελίδα 1

ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: “ΡΙΖΟχαρτο”

«ΡΙΖΟχαρτο»

Ενδεικτική μαρξιστική βιβλιογραφία

1. Κέντρο Μαρξιστικών Ερευνών: «Η επανάσταση του εικοσιένα» – επιστημονικό συμπόσιο, 21 – 23 Μάρτη 1981 (εκδ. «Σύγχρονη Εποχή»).

2. Κορδάτος Γιάννης: «Η κοινωνική σημασία της ελληνικής επανάστασης», Αθήνα, 1972.

3. Ζεύγος Γιάννης: «Σύντομη μελέτη της νεοελληνικής ιστορίας», Αθήνα, 1945.

4. Στρίγκος Λεωνίδας: «Η επανάσταση του ’21», Αθήνα, 1956.

5. Φωτιάδης Δημήτρης: «Η επανάσταση του ’21», τόμοι 1 – 4, Αθήνα, 1971 – 72.

6. Κομμουνιστική Επιθεώρηση, τεύχος 1, 2001: Αφιέρωμα στα 180 χρόνια της Επανάστασης του 1821.   

(πηγή: www.rizospastis,gr)    

      Σήμερα όλα αυτά ή τουλάχιστον τα περισσότερα από αυτά δεν  είναι πια της αρεσκείας του γνωστού και μη εξαιρετέου κ. Μάκη Μαΐλη, ο οποίος, όπως αποδεικνύει με το άρθρο του-σαλόνι στο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ στις 9-1-2021, μια και μοναδική… Βίβλο προσκυνά τώρα: το … νεόκοπο τροτσκιστικού αρώματος “Δοκίμιο…” που συνέταξε η εξοχότης του μετά των δύο κυριών της  …”Αγίας και Ομοουσίου Τριάδος” (δηλ. μαζί με την κ. Αλέκα Παπαρήγα και την κ. Ελένη Μπέλλου, γνωστές ογκόλιθους της θεωρητικής σκέψης). Ένα «επίτευγμα» που τώρα πλέον αποτελεί μοναδικό …κανόνα πίστεως για τα στελέχη του τωρινού ΚΚΕ.

     Το άρθρο του κ. Μαΐλη για την επανάσταση του ’21, παίρνει βέβαια αφορμή από την τωρινή συγκυρία των 200 χρόνων από την ελληνική επανάσταση και είναι μόνο η αρχή από μια σειρά παρόμοια πονήματα που ετοιμάζει η ηγεσία του τωρινού ΚΚΕ να δημοσιεύσει στο κομματικό του όργανο. Έρχεται δε μια στιγμή μάλιστα που κάθε κριτική στην αναπαλαιωμένη τροτσκιστική ερμηνεία των ιστορικών γεγονότων την οποία πλασάρει το νεόκοπο “Δοκίμιο…” – για μιαν ολόκληρη εποχή, από το 1821 ως τα 1949, θεωρείται πλέον ως …οπορτουνιστική βλασφημία προς το … ομοούσιον της …Τριάδος, γιατί της γκρεμίζει όλο το φαντασιακό εκείνο υπόβαθρο, πάνω στο οποίο έχει αυτή οικοδομήσει τη …σημερινή  πολιτική της γραμμή. Τη γραμμή που επικρατεί πλέον ολοκληρωτικά στο κόμμα αυτό που παρουσιάζεται ως συνέχεια του ΚΚΕ και την οποία υποτίθεται ότι την έχει καταρτίσει “συλλογικά” όλο αυτό το κόμμα, επειδή οι αντιπρόσωποι των οργανώσεών του σε κάποια συνέδρια ή ολομέλειες της Κ.Ε. ενέκριναν τη στρατηγική και τακτική που επιμελήθηκε και παρουσίασε εκεί η Τριάς,  χωρίς να επιδέχεται και πολλές-πολλές αντιρρήσεις… Άλλωστε όσοι έκαναν κριτική το 2012-13 βρέθηκαν ταχύτατα εκτός νυμφώνος…   

     Ο κ. Μαΐλης προσπαθεί λοιπόν σήμερα να βγάλει λαθεμένη ή  τουλάχιστον “αντιφατική”, επομένως αναξιόπιστη, την ιστορική ανάλυση του παλιού ΚΚΕ, για το ’21, επειδή ο σκοπός του είναι να προβάλει ως επιστημονική ανάλυση της ελληνικής κοινωνίας τις λόξες που υιοθέτησε και επέβαλε στο κόμμα του  η πραγματική του ηγεσία, η … Τριάς κυρίως μετά το 2009-2010. Πώς λοιπόν να σταθεί ο κ. Μάκης και η Τριάς στην ανάλυση του Ζεύγου, του Ζαχαριάδη, του Στρίγκου ή του Φωτιάδη για το ’21; Πώς να αποδεχτούν ότι το 1821 το πρόδωσε ουσιαστικά και αναίσχυντα η ελληνόφωνη εμπορομεσιτική αστική τάξη, απεμπολώντας τον ίδιο τον ιστορικό της ρόλο και συμβιβαζόμενη με την ανατολίτικη φεουδαρχία των τουρκοκοτζαμπάσηδων, παραδίνοντας από κοινού τον τόπο στην ξενοκρατία, την υποτέλεια και την εξάρτηση, χωρίς ουσιαστικά να λύσει τα ίδια τα αστικά δημοκρατικά ζητήματα του τόπου κι αφήνοντας τις παραγωγικές του δυνάμεις και δυνατότητες να σέρνονται εκατό χρόνια πίσω από τη Δυτική Ευρώπη, χωρίς ουσιαστική εγχώρια βιομηχανική ανάπτυξη μέχρι την πρώτη τουλάχιστον εικοσαετία του 20ου αιώνα);

   Πώς λοιπόν να τα δεχτεί όλα αυτά ο κ. Μάκης της «αγίας Τριάδος», όταν το ζητούμενο γι’ αυτόν και τις άλλες δύο, τις ομογάλακτές του κυρίες, είναι να αποδείξουν ότι …η ελληνική αστική τάξη ουδέποτε υπήρξε υποτελής κι εξαρτημένη, αλλά ήταν από κούνια επιθετική και οικοδόμησε ένα ρωμαλέο καπιταλισμό, τον περίφημο σημερινό μας …ελληνικό ιμπεριαλισμό, αυτόν, ντε, που τον βλέπουν και τον τρέμουν οι άλλοι ιμπεριαλισμοί της οικουμένης; Αυτόν που σπεύδουν να τον …τιμήσουν με επίζηλες θέσεις …εταίρου τους στο ΝΑΤΟ και στην Ε.Ε.!

   (Κάπως αλλιώς βέβαια τον ονομάζουν έναν τέτοιο «ιμπεριαλιστή εταίρο» στα χωριά μας.  

    Βλέπετε, κι εκείνο το επιτελείο του ζαχαριαδικού ΚΚΕ δεν χάρισε κάστανα στους ελληνόφωνους κομπραδόρους, αφού διαπίστωσε ότι η ελληνική αστική τάξη ουσιαστικά δεν διαδραμάτισε ποτέ τον πραγματικά προοδευτικό και επαναστατικό ρόλο που διαδραμάτισαν οι αντίστοιχες αστικές τάξεις της Δύσης στην εποχή τους. ‘Εφτιαξε απλώς μια χώρα εξάρτημα των μεγάλων καρχαριών και καταδίκασε τον ελληνικό λαό να σέρνεται για άλλο έναν αιώνα. Γιατί η ίδια από τη στιγμή που πρόδωσε τους αστικούς-δημοκρατικούς στόχους του ’21 υπάρχει ιστορικά μόνο ως …παραχέρι και τσιράκι των ξένων αφεντικών της. Ο βαθμός της υποτέλειας και κυρίως το μεγάλο της πρόβλημα ήταν ο …κατά καιρούς κύριος προσανατολισμός της προς τον πιο μεγάλο μπόση: Περισσότερο Αγγλία και Αμερική ή Ντόυτσλαντ ούμπερ άλλες;  Έλα μου, ντε! Μέγα το δίλημμα!!

     Αλλά οι παραπάνω …χωριάτικοι χαρακτηρισμοί για έναν μέσου επιπέδου κομπραδόρικο καπιταλισμό, έναν καπιταλισμό-λακέ, τσιράκι, βαλέ και παραχέρι των πραγματικών ιμπεριαλιστών, σίγουρα θα θεωρηθούν από τον κ. Μάκη και την τριάδα, ως οπορτουνιστικοί παραλογισμοί όσων θέλουν το εργατικό κίνημα υπό …ξένη σημαία, οπότε …πιπέρι στο στόμα των βλασφήμων! Και τα λέει αυτά προπάντων για το …Ζαχαριάδη, αλλά και για τον επάρατο …Στάλιν, κι ας καμώνεται πως σήμερα …εμπνέεται από αυτούς και πως τους …τιμά, εκ νέου! Τα φαινόμενα απατούν και η …βίβλος της «αγίας τριάδος» τσακίζει κόκαλα!)

     Μιλάμε, λοιπόν για το γνωστό ελληνικό … ιμπεριαλισμό που κυβερνάται εδώ και λίγα χρόνια βάσει απαρέγκλιτων ξένων μνημονίων και τακτικής εξαμηνιαίας έκθεσης των διεθνών επιθεωρητών του. Πρόκειται  για τον …ιμπεριαλισμό που παράγει ελάχιστα σε σχέση με όσα βγάζει στο σφυρί ή καταστρέφει, που εισάγει 1000 κι εξάγει 10, που δανείζεται διαρκώς και που χρωστάει δυο και βάλε φορές το εθνικό του προϊόν,  για τον ιμπεριαλισμό εκείνο που όντως εξάγει … τεράστια κεφάλαια κατευθείαν στις … ξένες τράπεζες και τις διεθνείς οφσόρ, ρημάζοντας και ξεπουλώντας τον τόπο, μας, το έδαφος και το υπέδαφος, τη θάλασσα και τον αέρα μας, τη ζωή των παιδιών μας στα … πραγματικά μονοπώλια, δηλ. τα διεθνή ξένα μονοπώλια, των οποίων θυγατρικές ως επί το πλείστον επιχειρήσεις συνιστούν τα …ελληνικά μονοπώλια!

      Μιλάμε για  τον ιμπεριαλισμό-μεντεσέ του κ. Πρέσβη, την απέραντη βάση εξόρμησης των … πραγματικών ιμπεριαλιστών πατρώνων του, για τον ιμπεριαλισμό που βεβαίως και ξεχωρίζει, αφού εάν συγκριθεί μαζί τους, όντως αφήνει παρασάγγας πίσω του, στην περίφημη “ιμπεριαλιστική πυραμίδα”, τους πολύ γνωστούς επίσης, αλλά πιο αδύναμους …ιμπεριαλισμούς, της Αιγύπτου, της Ζιμπάμπουε, του Σουδάν, της Μπουρκίνα Φάσο, της Ουγκάντας και της Ακτής του Ελεφαντοστού…

     Γιατί για την «αγία Τριάδα» του σύγχρονου νέου τροτσκισμού «μας» δεν υπάρχει χώρα του κόσμου που να μην έχει αναπτύξει -αφ εαυτής- τον … εγχώριο ιμπεριαλιστικό της καπιταλισμό, που να μην είναι ήδη χώρα ιμπεριαλιστική! Από  την …ιμπεριαλιστική Ναμίμπια ως το …ιμπεριαλιστικό Μπαγκλαντές και την εξίσου ιμπεριαλιστική Καμπότζη. Πουθενά πλέον δεν υφίσταται η εξάρτηση και η υποτέλεια των υποανάπτυκτων, των μέσου επιπέδου αστικών τάξεων, αλλά και των ολότελα αστικο-φεουδαρχικών καθεστώτων του πλανήτη μας στις πραγματικά ιμπεριαλιστικές χώρες κολοσσούς που με τα πραγματικά τους μονοπώλια ελέγχουν την παγκόσμια οικονομία…

    Όποιος ισχυρίζεται κάτι τέτοιο, οπορτουνιστής εστί και ανάθεμα έστω αυτώ!  Έτσι σκέπτεται η ηγεσία του σημερινού ΚΚΕ, που διεκδικεί την …πραγματική ερμηνεία της αντίληψης του …Λένιν για τον ιμπεριαλισμό. Ίσως επειδή δεν είναι στη ζωή ο Λένιν για να τους …βάλει στη θέση που τους αξίζει.

     Με αυτό το σκεπτικό του κ. Μάκη το 1821 πραγματικά θριάμβευσε η αστικοδημοκρατική επανάσταση των ελλήνων αστών, δημιούργησε δε ένα τόσο δυνατό καθεστώς ανάπτυξης του τόπου, βιομηχανικής κι αγροτικής, μέσα στην οποία η  απρόσκοπτη και χωρίς εξάρτηση -αλλά με απλή … αλληλεξάρτηση όλων- λειτουργία του καπιταλιστικού ανταγωνισμού οδήγησε στη συγκρότηση των ελληνικών … μονοπωλίων προφανώς από τα …τέλη του 19ου αιώνα. Αν όχι ταυτόχρονα, τουλάχιστον την …ίδια περίπου εποχή με τους άλλους συναδέλφους της. Οh yes, μαζί κι εμείς, όπως Αγγλία, όπως Αμερική. Ζήτω η αστική μας τάξη! Άλλωστε, σε ανύποπτο χρόνο η κυρία Αλέκα Παπαρήγα είχε ισχυριστεί από το «Ριζοσπάστη» ότι τα διαβόητα δάνεια της Αγγλίας ουδόλως υποδούλωσαν τη χώρα μας, ουδόλως ανέκοψαν, αλλά μάλλον ενίσχυσαν την …καπιταλιστική της ανάπτυξη!!! (Εδώ είναι εξίσου …τυχερή όλη η «Τριάς», που δεν ζουν πια, όχι ο Ζεύγος, ο Μπελογιάννης κι ο Ζαχαριάδης, αλλά ακόμα-ακόμα κι ο …Φλωράκης κι ο  Σάρλης, γιατί θα είχαν ήδη αρπάξει το …σκουπόξυλο!)

    Ταυτόχρονα, η περίφημη αυτή ελληνική αστική τάξη έλυσε εγκαίρως όλα τα αστικοδημοκρατικά προβλήματα του τόπου μας, σάρωσε όλα τα φεουδαρχικά δεσμά πολύ πριν το φοβερό εκείνο …μεσοπόλεμο του 20ου αιώνα, επομένως το …οπορτουνιστικό επιτελείο της …σταλινικής διεθνούς στην Ελλάδα, με επικεφαλής το Ζαχαριάδη, στα 1934, δεν ήξερε τι του γινόταν και τα έκανε όλα στραβά κι ανάποδα με τις αναλύσεις του.  Κάπως έτσι άλλωστε τα έγραφε κι ο τροτσκιστής Παντελής Πουλιόπουλος από την ίδια εκείνη χρονολογία, ανοιχτά και έντιμα από πλευράς του, αφού δεν ήταν πια μέλος του ΚΚΕ και ούτε παρίστανε το …θεωρητικό αυτού του κόμματος. Ο κ. Μάκης και η όλη γνωστή μας «Τριάς» του 2021 απλώς τον αντιγράφει τον Παντελή, με 75 χρόνια καθυστέρηση!

     Ακούς εκεί πως στην Ελλάδα του μεσοπολέμου η επανάσταση θα έπρεπε να αρχίσει ως αστικοδημοκρατική με τάση γρήγορου περάσματος σε σοσιαλιστική! Αφού το αστικοδημοκρατικό μας πρόβλημα μας το έλυσαν ο … Μαυροκορδάτος, ο Κωλέττης, ο Καποδίστριας, ο Όθωνας κι ο Γεώργιος, με τη συμβολή του Στρατιωτικού Συνδέσμου του 1909 και των Βενιζέλου-Πλαστήρα! Ποιος τολμάει να μιλάει  για ξεπουλημένη ελληνική  αστική τάξη;  Δεν βλέπει το …κράτος της;

     Πού τα είδαν  οι …σταλινικοί του μεσοπολέμου τα άλυτα δημοκρατικά και προβλήματα εθνικής ανεξαρτησίας της Ελλάδας που θα μπορούσαν να βάλουν φωτιά στο μπαρούτι της λαϊκής οργής;

-Πώς είπατε; Για μια πάμφτωχη χώρα που δεν την άφηναν τα χρέη κι οι τοκογλύφοι να αναπτυχτεί και με ένα λαό που υπέφερε από πείνα, ελονοσία, φυματίωση, καταπίεση του τσιφλικά και του χωροφύλακα και από το μαύρο σκοταδισμό των δεσποτάδων; Για μια μοναρχοφασιστική παλινόρθωση σ αυτή τη χώρα, που ήταν ήδη στα σκαριά;  Για έναν ναζισμό που ανέβαινε στην Ευρώπη και που έπρεπε να τσακιστεί με πανδημοκρατικό ξεσηκωμό;

    Ε, αυτά δεν αποτελούν δα προβλήματα που θα τα λύσει ένα …ταξικό Κ.Κ. Αυτά αφορούν τους αστούς και ουδόλως τους … καθαρούς προλεταριακούς ιδεολόγους οι οποίοι πρέπει να φωνάζουν πάντα: ζήτω η… καθαρή σοσιαλιστική επανάσταση! Η …καθαρούτσικη επανάσταση των …ονείρων τους που –ναι, βέβαια,  καμιά απολύτως σχέση δεν μπορεί να έχει με την τόσο …ακάθαρτη εκείνη ΕΑΜική νικηφόρα επανάσταση, έστω και αν αυτή χάθηκε εξαιτίας σοβαρότατων σφαλμάτων στις κρίσιμες επιλογές των ηγετικών της στελεχών …

     Πού να καταλάβει τώρα η «Τριάς» και ο κ. Μάκης ειδικότερα ότι επρόκειτο για πραγματική επανάσταση στις συνθήκες του αντιφασιστικού αγώνα, γιααληθινή συνέχεια του λαϊκού εθνικο-απελευθερωτικού αγώνα του 1821 κι όλων των μετέπειτα δημοκρατικών αγώνων, α) για την ολοκλήρωση εκείνης της ανολοκλήρωτης επανάστασης του 19ου αιώνα, τούτη τη φορά όμως, έτσι όπως μας δίδαξε ο Λένιν, με ηγεμόνα πια την εργατική τάξη και με κύρια σύμμαχο τάξη την αγροτιά και β) για το γρήγορο πέρασμά της από λαϊκοδημοκρατική σε σοσιαλιστική επανάσταση, με το πιο σίγουρο κι αποτελεσματικό τρόπο, με τον εξεγερμένο λαό στο πόδι, με το  ΚΚΕ μπροστάρη κι όλο το Λαϊκό Μέτωπο στο πλευρό του, με την εξουσία ήδη περασμένη στα χέρια της εργατικής τάξης και των συμμάχων της..

    Δεν θα αφιερώσουμε επιπλέον ούτε μια αράδα για τα τωρινά (τα παντοτινά και ..αιώνια) φληναφήματα του κ. Μαΐλη και των νεοτροτσκιστών ομοϊδεατών του. Τα έχουμε γράψει άπειρες φορές και καταντάει πια μονότονο να λέμε τα ίδια. Οι οπαδοί του σημερινού ΚΚΕ ας σκεφτούν μόνο τούτο:

   α) Ποιος πραγματικά με τους ανιστόρητους ισχυρισμούς του εξωραΐζει την κομπραδόρικη ελληνόφωνη μπουρζουαζία που κατάντησε ένα κουρέλι τον τόπο μας;

   β) Ποιος δίνει  το δικαίωμα στην προπαγάνδα της μπουρζουαζίας να συκοφαντεί τους κομμουνιστές για «παραποίηση» ή «σκοπιμότητα» στην παρουσίαση κι ανάλυση της Ιστορίας;  Αν  συμβαίνει κάτι τέτοιο, αυτό αφορά τους νέο τροτσκιστές του 21ου αιώνα και δεν μπορεί να έχει καμιά σχέση με το πραγματικό κομμουνιστικό κίνημα της χώρας μας και τις μεγάλες του επιστημονικές κατακτήσεις στον τομέα της ερμηνείας της ιστορίας μας, σε καιρούς μάλιστα γιομάτους μπαρούτι και φωτιά! Κατακτήσεις που παραμένουν κλασικές και ανυπέρβλητες, πέρα από επιμέρους παρατηρήσεις ή διορθώσεις.

   γ) Ποια επίδραση και επιρροή είχε πάνω στις μάζες και στο λαό το παλιό εκείνο επαναστατικό ΚΚΕ που πάλευε για τη λαοκρατία και την ολοκλήρωση του προδομένου αγώνα του ’21, ξεσηκώνοντας στο πόδι εκατομμύρια λαϊκών ανθρώπων, γράφοντας νέα αθάνατα έπη και πλάθοντας τους μαχητές και για τη σοσιαλιστική επανάσταση που αναπόφευκτα θα ερχόταν εν συνεχεία στην ημερήσια διάταξη, και ποια επιρροή έχει το κόμμα του οποίου ηγείται ο κ. Μαΐλης και η λοιπή Τριάς…;

    Θα ήταν μήπως άδικο να πούμε πώς η όποια επιρροή του απέμεινε μετά από τόσες και τόσες ρεβιζιονιστικές αμαρτίες, χρωστιέται ακόμα εν πολλοίς στην παράδοση που δημιούργησε το παλιό επαναστατικό ΚΚΕ, με τη θεωρία και  την πράξη του, που έβλεπε κατάματα την πραγματικότητα της εποχής του και πάλευε ανυποχώρητα, δίνοντας άφθονο το αίμα του για να την αλλάξει;…

     Όποια άποψη κι αν έχει κάποιος για τη σημερινή φάση του ελληνικού καπιταλισμού  –κι όλοι μας πράγματι, οφείλουμε να τη μελετήσουμε με τον πλέον αντικειμενικό – επιστημονικό τρόπο για να ξέρουμε τι μας γίνεται σήμερα και πού θα βαδίσουμε-  κανένας μας δεν έχει δικαίωμα να παραποιήσει την ιστορία του ΚΚΕ και του ΕΑΜ, για να δικαιώσει τις τωρινές του απόψεις. Από την άποψη αυτή, πρέπει  το ίδιο το κομμουνιστικό κίνημα να θέσει οριστικό τέλος στη διαστρεβλωτική δράση του νεοτροτσκισμού κάθε μάρκας, που ψαρεύει στα θολά νερά της ιστορικής άγνοιας για να κάνει τη φιγούρα  του και να κρύψει την πραγματικά αντεπαναστατική του φύση.

    Ο κ. Μάκης Μαΐλης και όλη η «Τριάς» είναι αποδεδειγμένα πια επαγγελματίες αντεπαναστάτες και  δεν τους ξεπλένουν όσες σαπουνόφούσκες διαστρέβλωσης της ιστορίας μας  κι αν σκαρώσουν, όσα «δοκίμια» της νεόκοπης λόξας τους κι αν σκαρώσουν -«δοκίμια» του τύπου:  ο πρώτος τόμος επί …τέσσερις για να μην αφήσουμε απέξω και την κακοποίηση της …επανάστασης του 21 και την εξύμνηση της ελληνικής αστικής τάξης. Και που για να τα πουλήσουν σε ένα κοινό το οποίο σίγουρα ήδη …τσινάει, όλο και περισσότερο, με τα όσα απίστευτα ακούει, τα …έβαλαν και σε τιμή προσφοράς, μέσω του Ριζοσπάστη, μπας και…

    Αμ δε! Η καρακάξα δε γίνεται αηδόνι. Γνωριζόμαστε πολύ καλά πλέον σ’ αυτό τον τόπο…

Νίκος Παπακωνσταντίνου

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το