«Το 1957 στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στα πλαίσια του τρίτου Φεστιβάλ Αθηνών δόθηκε μια μοναδική συναυλία από την απόλυτη πριμαντόνα του 20ου αιώνα, Μαρία Κάλλας. Την προσκάλεσε ο Κωσταντίνος Καραμανλής και της έδωσε αμοιβή 9.000 δολάρια -ποσό υπέρογκο για την εποχή- γεγονός που προκάλεσε πολιτική θύελλα και αντιδράσεις από τον τύπο. Απόψε, το 2023, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στα πλαίσια του 68ου Φεστιβάλ Αθηνών θα δοθεί μια μοναδική παρέλαση από τσαντάκια, βαλίτσες και σκουλαρίκια. Το 1957 η φτωχή Ελλάδα πλήρωνε(και πολύ πολύ καλά έκανε) για να δει και να ακούσει την Μαρία Κάλλας. Το 2023 η Ελλάδα του success story ξεπουλιέται στη Λουί Βιτόν. Πόσα πήρατε; Πόσο κάνετε; Ντροπή, όνειδος και αίσχος!!!».

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, γνωστός έλληνας καλλιτέχνης, επιμελήθηκε το καλλιτεχνικό μέρος ενός κλειστού event στο Ηρώδειο για την παρουσίαση μιας high-end συλλογής κοσμημάτων της Louis Vuitton. Το event φιλοξενήθηκε στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού την Τρίτη 13 Ιουνίου, σε μια «κλειστή» βραδιά που απευθύνθηκε σε περίπου 150 καλεσμένους από όλο τον κόσμο.

Ο γνωστός ηθοποιός, Χάρης Τζωρτζάκης, με μία αιχμηρή ανάρτησή του σχολίασε την Τρίτη αυτό που επρόκειτο για συμβεί την ίδια μέρα σε ένα μέρος που έχει φιλοξενήσει ιερά καλλιτεχνικά τέρατα.

Η ανάρτησή του:

Το 1957 στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στα πλαίσια του τρίτου Φεστιβάλ Αθηνών δόθηκε μια μοναδική συναυλία από την απόλυτη πριμαντόνα του 20ου αιώνα, Μαρία Κάλλας. Την προσκάλεσε ο Κωσταντίνος Καραμανλής και της έδωσε αμοιβή 9.000 δολάρια -ποσό υπέρογκο για την εποχή- γεγονός που προκάλεσε πολιτική θύελλα και αντιδράσεις από τον τύπο.

Απόψε, το 2023, στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στα πλαίσια του 68ου Φεστιβάλ Αθηνών θα δοθεί μια μοναδική παρέλαση από τσαντάκια, βαλίτσες και σκουλαρίκια.

Απόψε σε μια κλειστή εκδήλωση για 150 πλούσιους χαζούς που θέλουν να αγοράσουν τσαντάκια βαλίτσες και σκουλαρίκια, το Ωδείο Ηρωδου του Αττικού που όταν πυρώνει απο τον αθηναϊκό ήλιο έχει τον Παρθενώνα, τον Παρθενώνα, γαμώ το, να ρίχνει τη σκιά του να το παίρνει αγκαλιά να το δροσίσει, που χτίστηκε το 2ο μ.Χ αιώνα και αποτελεί τον πυρήνα τον ομφαλό του πολιτισμού της Αθήνας, αυτού του σπουδαίου, του πολύ σπουδαίου, του σπουδαιότερου χωρίς «ίσως» πολιτισμού της ανθρωπότητας, που ξεκινάει απο τις τραγωδίες του Αισχύλου και φτάνει ως τον Κουν και το Λευτέρη Βογιατζή, αυτο το Ωδείο με τα φινετσάτα πεντελικά του μάρμαρα και τη θαυμαστή ακουστική του, το λίκνο μας ρε ξεπουλημένοι, ξέρετε τι σημαίνει λίκνο; λίκνο σημαίνει κούνια, στην κούνια βάζουν ότι πιο σπουδαίο. Τη ζωή! Κι εσεις θα βάλετε τσαντάκια!

Απόψε το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού δίδεται στη Λουί Βιτόν για να παρελάσουν τσαντάκια, βαλίτσες και σκουλαρίκια σε μια κλειστή «εκδήλωση» 150 πλούσιων χαζών.

Το 1957 η φτωχή Ελλάδα πλήρωνε(και πολύ πολύ καλά έκανε) για να δει και να ακούσει την Μαρία Κάλλας. Το 2023 η Ελλάδα του success story ξεπουλιέται στη Λουί Βιτόν.

Πόσα πήρατε;

Πόσο κάνετε;

Ντροπή, όνειδος και αίσχος!!!

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το