Πρακτική διάκρισης, εις βάρος των μαθητών του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού, στην Ακρόπολη.


Καταγγέλλουμε την ντροπιαστική είδηση της παρακώλυσης της εισόδου των μαθητών του 2ου ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης των Αθηνών στις 12-12-2019.
Όπως καταγγέλλουν οι συνοδοί εκπαιδευτικοί, λόγος της δυσμενούς μεταχείρισης του σχολείου ήταν οι λίστες με μη-ελληνικά ονόματα των προσφύγων/μεταναστών μαθητών του και η προσπάθεια εξαίρεσής τους από το καθεστώς της δωρεάν εισόδου, που ισχύει για όλα τα δημόσια σχολεία.


Το περιστατικό καταδεικνύει την πρακτική διακρίσεων, που απορρέει από την πολιτική κυβερνήσης-ΕΕ και αντανακλάται και στην απόπειρά τους να λάβει αυτή η πολιτική κοινωνική νομιμοποίηση. Σύμφωνα με την καταγγελία οι αρμόδιοι επικαλέστηκαν την πρόσφατη απαράδεκτη νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τις προϋποθέσεις εισόδου στο μουσείο πολιτών χώρων εκτός ΕΕ. Δε στεκόμαστε μόνο στην ενδεχόμενη μεροληψία του κάθε υπαλλήλου, καθώς είναι σαφές ότι αυτή βασίζεται στην επίσημη κρατική πολιτική που καθιερώνει νομικούς διαχωρισμούς, αποσκοπώντας στη στοχοποίηση και την υποτίμηση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων.


Το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, που βιώνουμε τις συνεχείς προσπάθειες επιβολής δυσμενέστερων εργασιακών όρων, άνισης μεταχείρισης και υποτίμησης της εργασίας μας -ακριβώς λόγω της ευάλωτης και ελαστικής συνθήκης εργασίας μας- στεκόμαστε, από θέση, ενάντια σε κάθε είδους διακρίσεις, στις κοινωνικές ανισότητες και τους ταξικούς διαχωρισμούς, όπως κι αν εκφράζονται, όποιος κι αν τις υπογράφει.


Καταγγέλλουμε τόσο το συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά κυρίως το σύνολο των κρατικών επιλογών, που καθιερώνουν το πλαίσιο, μέσα στο οποίο αυτά τα περιστατικά επιτρέπονται, νομιμοποιούνται και αποκτούν θεσμική κάλυψη.


Θυμίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι κάθε μαθητής/μαθήτρια έχει το αναφαίρετο δικαίωμα εγγραφής στα πρωινά τμήματα του δημόσιου σχολείου και ως εκ τούτου δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να αμφισβητήσει τα δικαιώματά τους.

Συντονιστικό Αναπληρωτών – Αδιορίστων Εκπαιδευτικών

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το