της Νίνας Γεωργιάδου

• Ένα ακόμη χρονικό προαναγγελθέντος θανάτου.

Ένα ακόμη «πάμε κι όπου βγει». Ένα ακόμη έγκλημα.

• Τα Canadair CL215 είναι σκάφη παρωχημένα, δεν διαθέτουν εξελιγμένη τεχνολογία βοηθητικών οργάνων και κάποια έχουν ηλικία 50 ετών. Σε θερμοκρασία 38 βαθμών Κελσίου, τα βοηθητικά τους όργανα και οι κινητήρες αχρηστεύονται, και δεν έχουν σύστημα εκτίναξης του ιπτάμενου προσωπικού που επιχειρεί εξαντλημένο στην πολυήμερη κόλαση.

• Αντί για την προμήθεια των εξελιγμένων Canadair CL515, που μπορούν να επιχειρούν, με ασφάλεια, ακόμη και τη νύχτα, η σάπια κυβέρνηση επέλεξε τη «συντήρηση» των σάπιων υπερήλικων σκαφών.

• Η συντήρηση τους γινόταν ως τώρα από την Πολεμική Αεροπορία, 24 ώρες το 24ωρο και με διαρκή διαθεσιμότητα της ΕΑΒ, στις δύσκολες συνθήκες των θερινών πυροσβέσεων.

• Η σάπια κυβέρνηση επέλεξε τη «συντήρηση» των σάπιων υπερήλικων σκαφών, με ΑΠ’ ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ στην Γαλλική SABENA Technics, η οποία στην επίσημη ιστοσελίδα της δηλώνει αναρμόδια για τη συντήρηση των Canadair CL215 και η οποία έχει ήδη καταγγελθεί για πλημμελείς συντηρήσεις.

• Η σάπια κυβέρνηση δεν αγοράζει τα νέας τεχνολογίας Canadair CL515 γιατί το κόστος τους, 540 εκατ, θεωρείται υπερβολικό, την ίδια ώρα που έχει ξεπεράσει τα 15 δισ. σε απ’ ευθείας αναθέσεις.

• «Δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή συνεχίζεται, οπότε επιστρέψετε μου να σας μιλήσω για το νομοσχέδιο». Με αυτή την κυνική δήλωση, ο υπουργός εσωτερικών έκλεισε το θέμα για το θάνατο των δυο πιλότων του σάπιου Canadair.

Η Βο(υ)λή των ευνουχισμένων Ελλήνων συζητά για τις ψήφους των αποδήμων, την ώρα που η χώρα της στάχτης βρίσκεται σε κατάσταση πολιορκίας και τα σαπρόφυτα των ΜΜΕ θα στήσουν την επιχείρηση των «ειλικρινών συλλυπητηρίων».

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το