ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

·         ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

·         ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ.

·         ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

Στις συνθήκες της… πολιτικής, ουσιαστικά, καραντίνας που έχει επιβάλει η κυβέρνηση της ΝΔ με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με όχημα «τον κορωνοϊό», επιτείνει την αντιλαϊκή πολιτική τηςστοχεύοντας στην εφαρμογή των πιο αντιδραστικών μέτρων στην εκπαίδευση που θα οδηγήσουν στην… εκπαραθύρωση από το Λύκειο των παιδιών από τα λαϊκά στρώματα, ενώ θα προσθέσει ένα ακόμη πιο ασφυκτικό εξεταστικό πλέγμα για την προαγωγή και των μαθητών του Γυμνασίου, την ίδια στιγμή που στην ΤΕΕ έχει ήδη βρει στρωμένο το έδαφος για την…ανοιχτή δράση των διαφόρων εταιριών (π.χ «Νόησις»), την επιβολή του αντιλαϊκού μέτρου της μαθητείας, ώστε να υποβαθμίσει ακόμη περαιτέρω τη λειτουργίας της.

Έτσι, η κυβέρνηση της ΝΔ, αφού επέβαλε το μέτρο του …κοινωνικού εγκλεισμού ως το μοναδικό, ουσιαστικά, για την προστασία της δημόσιας υγείας, εγκαταλείποντας τα νοσοκομεία και το προσωπικό στη μοίρα τους και στην υπεράνθρωπη προσπάθεια του προσωπικού τους, έρχεται τώρα να… συμπληρώσει τη θεσμική επέλαση της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στην παιδεία, μέσω του αντιδραστικού νομοσχεδίου που προωθεί για ψήφιση την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή.

Μέσω αυτού, επαναφέρει την Τράπεζα Θεμάτων στο Λύκειο, στήνοντας έναν εξεταστικό μαραθώνιο, εν είδει τοπικών πανελλαδικών εξετάσεων, στις προαγωγικές εξετάσεις, ώστε όσοι μαθητές δεν θα έχουν την… στήριξη της παραπαιδείας να εξωθούνται στην απόρριψη, τη μορφωτική και κοινωνική. Έτσι όχι μόνο πολλαπλασιάζει τους εξεταστικούς φραγμούς, αλλά συγχρόνως αποσυνδέει τη διδασκαλία -που πρέπει να προσαρμόζεται στα κοινωνικά και γνωστικά δεδομένα των παιδιών κάθε τάξης και σχολείου- από την εξέταση, δείχνοντας στα φτωχά λαϊκά στρώματα ότι είναι… ανεπιθύμητα σε αυτήν την εκπαιδευτική βαθμίδα που προορίζεται μόνο για τους «ολίγους και εκλεκτούς». Συγχρόνως, συμπληρώνει αυτήν την επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και με την αλλαγή του μέσου όρου προαγωγής (10) σε κάθε μάθημα, αλλά και του μέσου όρου προαγωγής της τάξης (13), έτσι ώστε το αριστοκρατικό ιδεώδες, η περιώνυμη «αριστεία» να προωθείται ως ταξικό μοντέλο φοίτησης και να αποβαίνει πλέον ανοιχτά ο κατευθυντήριος κυβερνητικός άξονας.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι προφανές ότι η μορφωτική απόρριψη των μαθητών είναι άρρηκτα δεμένη με την εργασιακή απόρριψη των εκπαιδευτικών, αφού στο σχολείο των… ολίγων -για το οποίο έχουν ήδη θεσπιστεί από το νόμο Γαβρόγλου οι συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων- η συρρίκνωση των θέσεων εργασίας των εκπαιδευτικών είναι δεδομένη. Στη βάση αυτή, είναι προφανές ότι θα μειωθούν οι προσλήψεις των αναπληρωτών, που αποτελούν το πιο χτυπημένο τμήμα του κλάδου, όντας στην ελαστική απασχόληση για 10-20 χρόνια, λόγω της συρρίκνωσης του μαθητικού δυναμικού, αλλά και των νέων αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που αφορούν στη δομή του σχολείου.

Παρ/λα, μέσω της «Αξιολόγησης» σχολικής μονάδας και Εκπαιδευτικών το κατακτημένο με πολύχρονους αγώνες δικαίωμα της σταθερής εργασίας και οργανικής θέσης μετατρέπεται… σε πολυτέλεια. Η Αξιολόγηση είναι στυγνό μέτρο άρσης των εργασιακών και δημοκρατικών κατακτήσεων, μετατρέπει το σχολείο σε… μονάδα με μετρήσιμα κριτήρια «απόδοσης»(!), δηλ επίδοσης των μαθητών στις εξετάσεις και προσαρμογής των εκπαιδευτικών στις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις. Αυτή είναι η επιταγή των αντιδραστικών συνθηκών της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ που αποκαλύπτει και τώρα, στην περίπτωση του κορωνοϊού, ξανά τα όρια της ψεύτικης και περιλάλητης αλληλεγγύης, εδραιωμένη καλά στην αρχή του ιμπεριαλιστικού ανταγωνισμού των ισχυρών και της στυγνής εκμετάλλευσης των λαών. Αυτή είναι επίσης και η απαίτηση του Ο.Ο.Σ.Α, του οργάνου του διεθνούς κεφαλαίου, αλλά και η αξίωση της εγχώριας ολιγαρχίας που αποτυπώνεται στα μέτρα της ΝΔ, αλλά έχει και την αμέριστη στήριξη όλων των μνημονιακών κομμάτων ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑ κ.λπ. Γιατί και τα κόμματο αυτά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, μέσω κυρίως των συνδικαλιστικών παρατάξεων τους, εξωραΐζουν τη βάρβαρη πολιτική, μετονομάζοντάς την Αξιολόγηση ως «αποτίμηση»(!) του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, στοχεύοντας στην πραγματικότητα στην…απονέκρωση των αγωνιστικών διαθέσεων και τον αφοπλισμό των εργαζομένων από κάθε μέσο συλλογικής πάλης και διεκδίκησης. Επιπλέον, η «Ατομική Αξιολόγηση», μέτρο καλά δοκιμασμένο στο παρελθόν, προσαρμοσμένη τώρα στο νέο θεσπισμένο μοντέλο της περιφερειακής δόμησης της εκπαίδευσης (ΠΕΚΕΣ), δηλ της ιδιωτικο-οινομικής λειτουργίας του, περνάει από την κνισάρα του διευθυντή-manager, του Σχολικού Συμβουλίου (με τη συμμετοχή εκπροσώπων της Τ. Αυτοδιοίκησης, των γονέων και των μαθητών), του Συμβούλου-Συντονιστή της ειδικότητας του εκπαιδευτικού και γενικώς όλων των συναφών προϊσταμένων. Η νέα σχολική πραγματικότητα της ταξικής απόρριψης των φτωχών… επιτάσσει την επιβολή του μοντέλου του τρομοκρατημένου, ιδεολογικά αφοπλισμένου και υποταγμένου δασκάλου, που πρέπει να… συμμορφώνεται στις υποδείξεις για να έχει κάποια απασχολισιμότητα, αφού, βέβαια, η περίφημη «αξιολόγηση» θα καθορίζει τόσο τις ώρες και το σχολείο, όσο και τη δυνατότητα της απασχόλησης.

Στη βάση αυτή, είναι πρόδηλο για ποιο λόγο η κυβέρνηση της ΝΔ επέλεξε να καταθέσει αυτό το αντιδραστικό νομοσχέδιο, σε συνθήκες κοινωνικής απομόνωσης, αποστασιοποίησης και απονέκρωσης όλων των συλλογικών λειτουργιών μαζικής δράσης, όπως είναι οι Γ.Σ, οι ενημερώσεις των συλλόγων, οι συγκεντρώσεις και οι πορείες διαμαρτυρίας, οι απεργίες. Καταθέτει το θεσμικό αυτό έκτρωμα για ψήφιση αυτήν την περίοδο που έχει επιβάλει το καθεστώς της αστυνομοκρατίας, της απαγόρευσης της κυκλοφορίας και των… συγκεντρώσεων, γιατί γνωρίζει ότι μόνο με τη συνδικαλιστική και πολιτική φίμωση του εκπαιδευτικού και συνδικαλιστικού κινήματος μπορεί να περάσει αυτόν τον οδοστρωτήρα των αντιλαϊκών μέτρων.

Η κυβέρνηση της ΝΔ που αφήνει το λαό έκθετο στον παθογόνο παράγοντα του κορωνοϊού, επιβάλλοντας ως σωτήριο μέτρο τον εγκλεισμό του αντί της χρηματοδότησης του ΕΣΥ, η κυβέρνηση που σπαταλά αφειδώς τα κρατικά κονδύλια, διοχετεύοντας πολλά… πακέτα στα διάφορα ΚΕΚ και εμφανιζόμενη εκ των υστέρων …ως δήθεν μετανοούσα, η κυβέρνηση που δεν εξοπλίζει ούτε με μάσκες το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, έριξε το βάρος στην ακριβοπληρωμένη προπαγάνδα της υποταγής (μόνο το τελευταίο πακέτο φτάνει τα 11 εκ.), για να ισοπεδώσει και τα υπολείμματα των κατακτήσεων μας στην παιδεία, την υγεία, την εργασία, την ασφάλιση και την πολιτική δράση.

Απέναντι σε και τέτοια αντιδραστική πολιτική ο μόνος δρόμος είναι η ενεργοποίηση και ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, η συλλογική πάλη, ενότητα και πίστη στους μαζικούς και ανυποχώρητους αγώνες.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

·        Να πάρει πίσω η κυβέρνηση το αντιλαϊκό νομοσχέδιο.

·        Όχι στο “Νεο Λύκειο” της επίτασης των ταξικών φραγμών στη γνώση, του εξεταστικού μαραθωνίου, της αποδόμησης των εργασιακών, δημοκρατικών, συλλογικών κατακτήσεων.

·        ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-Διαβάθμιση-Απόλυση.

·        Κατοχύρωση της σταθερής δουλειάς και οργανικής θέσης για όλους.

·        ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ όλων των αναπληρωτών και ωρομισθίων.

·        Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών.

·        Καμία μείωση μισθών-Κάτω το μισθολόγιο της πείνας.

·        Κάλυψη ΤΩΡΑ όλων των αναγκών της Απολύμανσης, Αντισηψίας και Υγειονομικής Προστασίας στα σχολεία.

·        Άμεση κάλυψη όλων των αναγκών του ΕΣΥ για την προστασία της υγείας του λαού.

·        Οι Συνδικαλιστικές και Πολιτικές ελευθερίες είναι Αδιαπραγμάτευτες-Κάτω τα χέρια από τις λαϊκές ελευθερίες και τα δικαιώματα.

Μαζική αντίσταση στην αντιλαϊκή πολιτική της Κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ-Κεφαλαίου

Όλοι στους αγώνες. Η συλλογική πάλη μπορεί να νικήσει!

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το