Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι

Η υπουργός … φωτοτυπίας και συρρίκνωσης της Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας; 

Μέχρι να γίνουν οι εκλογές και να σχηματιστεί νέα κυβέρνηση υπηρεσιακή υπουργός παιδείας θα αναλάβει η  Άννα Διαμαντοπούλου -σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το alfavita.gr- που έχει μείνει στην ιστορία του εκπαιδευτικού κινήματος ως υπουργός … φωτοτυπίας και συρρίκνωσης της παιδείας 

“Η ΝΔ προφανώς επιδιώκει να είναι αυτοδύναμη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να έχουμε ανθρώπους από άλλους χώρους”, είχε δηλώσει την εβδομάδα που μας πέρασε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, ενώ έδωσε και διευκρινίσεις για το ποιος/ποια υπουργός Παιδείας θα κάνει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Εξηγώντας ότι θα είναι υπηρεσιακό πρόσωπο και όχι η ίδια και γι΄αυτό άλλωστε επελέγη η ημερομηνία της 21ης Μαΐου για τις εκλογές, για να μην γίνει αλλαγή σκυτάλης εν μέσω των Εξετάσεων.

Η ανταμοιβή από τον Κ. Μητσοτάκη

Δεν είναι τυχαίο ότι τον Οκτώβρη του 2020 ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης είχε τοποθετηθεί υπέρ της υποψηφιότητας της Άννας Διαμαντοπούλου για την ηγεσία του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) υποστηρίζοντας ότι «η κυρία Διαμαντοπούλου αποτελεί υπερκομματική επιλογή «με πολυδιάστατη επιστημονική και κοινωνική διαδρομή. Με διεθνή εμπειρία και αναγνώριση. Αλλά και δράση σε τομείς όπως η Εκπαίδευση, η Απασχόληση, οι νέες Τεχνολογίες και το Περιβάλλον. Ζητήματα, δηλαδή, που ανήκουν στην πρώτη γραμμή ενδιαφέροντος του ΟΟΣΑ για τον 21ο αιώνα».

Σήμερα, ίσως περισσότερο από ποτέ, καθώς αναπνέουμε τα αποκαΐδια της πολιτικής του ΟΟΣΑ που επιχειρείται να υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, μπορεί κάποιος, αφενός, εύκολα να καταλάβει τι σημαίνει  προσαρμογή της εκπαίδευσης στις «νέες συνθήκες»!

Α. Διαμαντοπούλου: «Δεν συμφωνώ με τον όρο ότι στη χώρα υπάρχει αστυνομική βία»

Η πρώην ευρωπαϊκή επίτροπος σε συνέντευξη της στην ΕΡΤ ανήμερα της επετείου δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου και μία μέρα μετά το βαρύ τραυματισμό με αστυνομική σφαίρα στο κεφάλι του 16χρονου στη Θεσσαλονίκη ανέφερε «πρέπει να σας πω ότι όσο και αν φανεί αιρετικό, δεν συμφωνώ με τον όρο ότι στη χώρα υπάρχει αστυνομική βία. Όσοι έχουμε ζήσει σε άλλες χώρες, έχουμε δει τι σημαίνει αστυνομική βία, τι σημαίνει να γίνεται μια διαδήλωση 70 ανθρώπων και να είναι δίπλα 100 αστυνομικοί. Δεν είναι η αστυνομική βία στην Ελλάδα κάτι για το οποίο μπορούμε να μιλούμε. Ο δεκαπεντάχρονος μαθητής Γρηγορόπουλος ήταν ένα παιδί που πετούσε πλαστικά μπουκάλια με νερό και σκοτώθηκε με μια σφαίρα στο κεφάλι».

Το έργο της κ. Άννας Διαμαντοπούλου θα μείνει στην … Ιστορία

  • Κατά μέτωπον επίθεση στο σχολικό βιβλίο (κατάργηση ΟΕΔΒ, σχολικών βιβλιοθηκών, η πρώτη σχολική χρονιά χωρίς βιβλία μετά την κατοχή)
  • Κατάργηση 1.933 σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υποβάθμιση των ειδικών, μουσικών και αθλητικών σχολείων.

Έργα και ημέρες της Άννας Διαμαντοπούλου στο Υπουργείο Παιδείας

Περίπου δυόμισι χρόνια στο υπουργείο Παιδείας η Άννα Διαμαντοπούλου     από 7 Οκτωβρίου 2009 μέχρι 7 Μαρτίου 2012 εργάστηκε πυρετωδώς για την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Ωστόσο, η οργή του κόσμου για όσα συνέβαιναν εν μέσω μνημονίων «έσβησε το άστρο» της και τόσο τον Μάιο όσο και τον Ιούνιο του 2012 δεν εξελέγη. Δεν είναι μόνο η κατάργηση του ΟΕΔΒ και η διανομή φωτοτυπιών αντί σχολικών βιβλίων που στοίχισαν 2 εκατομμύρια ευρώ στο ελληνικό Δημόσιο το 2011 λόγω ανικανότητά της(;) να προμηθεύσει τα σχολεία με βιβλία. Δεν είναι μόνο η κατάργηση 1.933 σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο νόμος – πλαίσιο για τα πανεπιστήμια και οι αναδιαρθρώσεις στα σχολεία είναι μόνο ορισμένα από τα «κατορθώματα» της, τα οποία συνέχισαν οι επόμενοι.

Η ίδια προώθησε και υπερασπίστηκε την εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση της Παιδείας (στην υπουργική θητεία της αναγνωρίστηκαν τα κολέγια με την ταμπέλα των ιδιωτικών πανεπιστημίων).  Υπερασπίστηκε την «αριστεία» των εκλεκτών, τους ταξικούς φραγμούς, τη «δια βίου μάθηση» της περιπλάνησης και της συλλογής πιστοποιητικών, για λίγες ώρες δουλειάς. Υπερασπίστηκε τα πτυχία χωρίς αξία, τη διάλυση επιστημονικών αντικειμένων, την κατάργηση του ασύλου.

 Να θυμίσουμε ότι με το νόμο 4009 για τα ΑΕΙ οδήγησε τα πανεπιστήμια στο χείλος του γκρεμού. Ακόμα τα τεράστια κτιριακά και υλικοτεχνικά προβλήματα, δεδομένης της διαρκούς μείωσης των κρατικών δαπανών για την Παιδεία που εδώ και πολλά χρόνια έχουν πιάσει πάτο, όταν είμαστε μακράν των άλλων οι τελευταίοι σε επίπεδο Ευρώπης (και όχι μόνο). 

Να θυμίσουμε ότι είχε καταργήσει όλες τις εκπαιδευτικές άδειες, ακόμη και όσων είχαν πάρει υποτροφία απ’ το ΙΚΥ πετώντας, έτσι στα σκουπίδια κόπους και θυσίες, έξοδα, που έχουν κάνει εκατοντάδες εκπαιδευτικοί στην προσπάθειά τους να βελτιωθούν και να προσφέρουν κάτι καλύτερο στο εκπαιδευτικό σύστημα.

Ποιος αλήθεια μπορεί να ξεχάσει την πρότασή της να μη δίνεται απολυτήριο Λυκείου στους μαθητές που δεν γνωρίζουν πλήρως την Αγγλική Γλώσσα, πρόταση που έκανε η Άννα Διαμαντοπούλου, μιλώντας στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, με θέμα: «Εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων στην Ελλάδα. Ιδεολογικές πολιτικές-Ψυχολογικές-Παιδαγωγικές Προϋποθέσεις Εκπαίδευσης Χαρισματικών Ατόμων». Μας θύμισε, μάλιστα, τότε, ότι την ίδια πρόταση είχε κάνει και όταν ήταν Επίτροπος στην Ευρώπη.

Καλή Πρωταπριλιά

πηγή: drepani.gr

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το