Δείτε την έρευνα ΕΔΩ

Εννέα στους δέκα εκπαιδευτικούς διαμαρτύρονται για υψηλότερη εργασιακή επιβάρυνση στην  εξ αποστάσεως διδασκαλία, την περίοδο της υγειονομικής κρίσης, απ` ότι στην κανονική λειτουργία του σχολείου.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας έρευνας που παρουσιάστηκε την Παρασκευή από την Βαυαρική Ένωση Φιλολόγων (bpv) μεταξύ των περίπου 2000 μελών της  σε γυμνάσια και ανώτερα επαγγελματικά σχολεία. 

Σύμφωνα με την έρευνα  το 95% των εκπαιδευτικών δήλωσε ότι η μεταφορά του μαθησιακού περιεχομένου, η εξασφάλιση της μαθησιακής επιτυχίας και ο έλεγχος της  συσχετίστηκαν με αυξημένο φόρτο εργασίας.

Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (67%) δήλωσαν επίσης ότι επιβαρύνονται από τη  συγχώνευση εργασίας και ελεύθερου χρόνου. Περισσότερο από τους μισούς (55%) ονόμασαν την τρέχουσα αβεβαιότητα και 41% τις τεχνικές δυσκολίες ως προβλήματα στην καθημερινή σχολική ζωή. 

Για το νέο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο και τους άξονες πάλης του φοιτητικού κινήματος

«Σε κανέναν δεν αρέσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ούτε στους δασκάλους  ούτε στους  μαθητές ούτε στους  γονείς. Αλλά είναι η μόνη λύση έκτακτης ανάγκης που έχουμε», δήλωσε ο Michael Schwägerl, Πρόεδρος της Βαυαρικής Ένωσης Φιλολόγων (bpv).

Η κατάσταση, πάντως, έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με τη διδασκαλία εξ αποστάσεως την άνοιξη του 2020 και δεν θα θέλαμε να την  παρουσιάσουμε με μελανά χρώματα. Το γεγονός ότι δεν προέκυψε το  χάος που φοβόμασταν, μετά τις διακοπές, στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη  Βαυαρία οφείλεται στη μεγάλη προσπάθεια  των εκπαιδευτικών. Το 94% των εκπαιδευτικών που ρωτήθηκαν χρησιμοποίησαν ιδιωτικό υλικό, το 79% αγόραζε επιπλέον υλικό ή λογισμικό για εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων καταστρέφει μια ολόκληρη γενιά μαθητών! -Τα σχολεία πρέπει να λειτουργήσουν ξανά τώρα και με ασφάλεια!

 “Οι εκπαιδευτικοί εκπληρώνουν την κρατική εκπαιδευτική πολιτική με ιδιωτικές συσκευές, μέσω ιδιωτικών γραμμών Διαδικτύου, σε ιδιωτικούς  χώρους”, δήλωσε ο Schwägerl.

Η προστασία δεδομένων προκαλεί επίσης μεγάλη αβεβαιότητα μεταξύ των εκπαιδευτικών. Δεν μπορεί, για παράδειγμα, οι μαθητές με αναφορά στα δικαιώματά τους να συμμετέχουν ανώνυμα σε μαθήματα ή ακόμη και να αρνούνται να συμμετάσχουν σε βιντεοδιασκέψεις, αλλά οι καθηγητές θα  πρέπει πάντα να μεταδίδουν εικόνα και ήχο, δήλωσε ο Schwägerl. Το 7% των εκπαιδευτικών πιστεύουν ότι τα ζητήματα προστασίας δεδομένων δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί επαρκώς.

Επιμέλεια – μετάφραση Δημήτρης Τσουκάλης

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το