Eν κρυπτώ αξιολόγηση εκπαιδευτικού από τη διευθύντρια του σχολείου στη Θεσσαλονίκη σε συνεννόηση με τον σχολικό σύμβουλο, αποκρύπτοντας την αξιολογική διαδικασία από το σύλλογο διδασκόντων και την Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με καταγγελία του σωματείου, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έμαθαν για την αξιολόγηση από τους ίδιους τους μαθητές τους, καθώς όπως αναφέρουν η διευθύντρια προχώρησε «σε μια απαράδεκτη μεθόδευση: παρά τα αιτήματα των συναδέλφων και της ΕΛΜΕ πως έχουν δικαίωμα οι συνάδελφοι και ο σύλλογος του σχολείου να γνωρίζουν αν και πότε προγραμματίζεται αξιολογική διαδικασία στο σχολείο, όχι μόνο δεν ενημέρωσε ως όφειλε θεσμικά το σύλλογο, αλλά απέκρυπτε  συστηματικά τόσο από τους συναδέλφους του σχολείου, όσο και από το  σωματείο, το γεγονός πως  ήδη είχε «φροντίσει» να πραγματοποιηθεί η πρώτη αξιολογική διδασκαλία σε συνάδελφο του σχολείου».

«Καταγγέλλουμε τις απαράδεκτες εν κρυπτώ μεθοδεύσεις και πρακτικές της διευθύντριας. Τέτοιες πράξεις απαξιώνουν τη συλλογική βούληση και το στοιχειώδη σεβασμό του συλλόγου διδασκόντων και των αποφάσεων του, αντιστρατεύονται τα συλλογικά μας δικαιώματα και τις ομόφωνες συλλογικές  αποφάσεις του κλάδου που υπερασπίζουν οι συνάδελφοι και η ΕΛΜΕ» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Παραθέτουμε την ανακοίνωση την ΕΛΜΕ:

Όταν την αξιολόγηση τους στα «κρυφά», την αποκαλύπτουν οι μαθητές μας..!

Ο λόγος για το 1Ο  Γυμνάσιο Συκεών ,όπου η διευθύντρια του σχολείου σε συνεννόηση με το σύμβουλο των ΠΕ04 οργάνωσαν «αξιολόγηση» συναδέλφου την 7η ώρα(!),  τη ΜΟΝΑΔΙΚΗ στην ΕΛΜΕ μαςαποκρύπτοντας τη διαδικασία τόσο από το σύλλογο διδασκόντων όσο και από το σωματείο.

Άναυδοι και προσβεβλημένοι οι συνάδελφοι-ισσες του 1ου Γυμνασίου Συκεών  πληροφορήθηκαν από μαθητές τους! πως έγινε αξιολογική διδασκαλία στο σχολείο τους!

Η διευθύντρια  του σχολείου προχώρησε σε μια απαράδεκτη μεθόδευση: παρά τα αιτήματα των συναδέλφων και της ΕΛΜΕ πως έχουν δικαίωμα οι συνάδελφοι και ο σύλλογος του σχολείου να γνωρίζουν αν και πότε προγραμματίζεται αξιολογική διαδικασία στο σχολείο, όχι μόνο δεν ενημέρωσε ως όφειλε θεσμικά το σύλλογο, αλλά απέκρυπτε  συστηματικά τόσο από τους συναδέλφους του σχολείου, όσο και από το  σωματείο, το γεγονός πως  ήδη είχε «φροντίσει» να πραγματοποιηθεί η πρώτη αξιολογική διδασκαλία σε συνάδελφο του σχολείου!

Σε ένα σύλλογο που με μεγάλη συμμετοχή έχει υπογράψει την απεργία- αποχή της ομοσπονδίας, όπου αρκετοί συνάδελφοι δήλωσαν επανειλημμένα στη διεύθυνση πως σε περίπτωση που θα επιχειρηθεί αξιολόγηση στο σχολείο θα προχωρήσουν  σε στάση εργασίας, σύμφωνα με τις ομόφωνες αποφάσεις της ΟΛΜΕ- ΕΛΜΕ, που ζητούσαν να γίνει σεβαστό το αυτονόητο, δηλ το δημοκρατικό και συλλογικό τους  δικαίωμα να γνωρίζουν αν και πότε προγραμματίζονται αξιολογικές διαδικασίες στο σχολείο τους και να συμμετέχουν  στη στάση εργασίας της ομοσπονδίας μας, έπρεπε να φθάσουμε στο σημείο να μάθουν τυχαία οι συνάδελφοι από τους μαθητές τους ότι έγινε αξιολόγηση στο σχολείο τους!

Καταγγέλλουμε τις απαράδεκτες εν κρυπτώ μεθοδεύσεις και πρακτικές της διευθύντριας. Τέτοιες πράξεις απαξιώνουν τη συλλογική βούληση και το στοιχειώδη σεβασμό του συλλόγου διδασκόντων και των αποφάσεων του, αντιστρατεύονται τα συλλογικά μας δικαιώματα και τις ομόφωνες συλλογικές  αποφάσεις του κλάδου που υπερασπίζουν οι συνάδελφοι και   η ΕΛΜΕ.

Την ώρα που η αξιολόγηση τους παραπαίειτέτοιες πρακτικές και μεθοδεύσεις δίνουν χέρι βοηθείας στην κυβέρνηση και  το ΥΠΑΙΘΕπιδιώκουν να αντιστρέψουν τη στάσιμη κατάσταση στην ατομική αξιολόγηση, καθώς νεοδιόριστοι, εκπαιδευτικοί και ΕΛΜΕ αντιστέκονται σθεναρά.

Το μόνο που τελικά καταφέρνουν είναι να αποκαλύπτεται  ακόμα περισσότερο η στόχευση της  ήδη απονομιμοποιημένης και ευτελισμένης  διαδικασίας της αξιολόγησης: σχολείο- επιχείρηση, χωρίς ίχνος δημοκρατίας  με διευθυντές σε ρόλο manager και  εκπαιδευτικούς πειθήνιους, υποταγμένους και χωρίς δικαιώματα. 

Προκειμένου να κάμψουν τη σθεναρή  αντίσταση του κλάδου, ΥΠΑΙΘ και  διοίκηση επιδιώκουν τη διάσπαση των εκπαιδευτικών, την απομόνωση των νεοδιόριστων συναδέλφων, γι’  αυτό και   παρουσιάζουν την αξιολόγηση ως ατομική υπόθεση του καθένα, ώστε ο νεοδιόριστος να βρεθεί μόνος απέναντι στον αξιολογητή . Επιδιώκουν  να «καθίσουν στο σκαμνί» τους νεοδιόριστους, να τους βαθμολογήσουν, να τους κατατάξουν , να τους υποτάξουν για να προωθήσουν για όλο τον κλάδο την καταστροφική, για το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας,  αξιολόγηση. Οι αξιολογητές, με κάποιες εξαιρέσεις ανάμεσα τους,  χρησιμοποιούν όλα τα μέσα, εφαρμόζουν απαράδεκτες εν κρυπτώ διαδικασίες, πιέζουν, καθησυχάζουν, παραπλανούν, καλλιεργούν τη λογική των τετελεσμένων και της «αναγκαστικής» αποδοχής της..

Σ’ αυτήν την κρίσιμη στιγμή της αναμέτρησης με την αντιεκπαιδευτική  πολιτική της κυβέρνησης, όσοι βαφτίζουν «θέληση» τον εκβιασμό του υπουργείου προς τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας  και «δικαίωμα»  τη μεθόδευση της υποταγής τους, έχουν βαρύτατες ευθύνες για το άνοιγμα του δρόμου εφαρμογής της αξιολόγησης.

Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων  να μην αποτελέσουν μέρος της άθλιας επιχείρησης παραπλάνησης και εκφοβισμού, να μη συναινέσουν και συμβάλλουν σε εν κρυπτώ διαδικασίες .

Η ΕΛΜΕ με μαζί με τους νεοδιόριστους και συναδέλφους, ακολουθώντας τις ομόφωνες  αποφάσεις του κλάδου ήταν και θα είναι το επόμενο διάστημα, στην πρώτη γραμμή του αγώνα για να μην προχωρήσει καμία διαδικασία αξιολόγησης, ούτε της προσυνεννόησης, ούτε της παρακολούθησης διδασκαλίας.

Για να πετύχουμε ΤΩΡΑ και την τυπική μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων. Για να σταματήσει ΤΩΡΑ  η αξιολόγηση. Για να ανατρέψουμε τα αντιεκπαιδευτικά τους μέτρα σε βάρος του δημόσιου σχολείου, της εργασίας μας και των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.

Καλούμε για μια ακόμα φορά τους νεοδιόριστους συναδέλφους να μην υποκύψουν στο φόβο και τις απειλές των συμβούλων και της Διοίκησης. Τους καλούμε να υπογράψουν την Απεργία – Αποχή από τη  διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης. Τους καλούμε να συστρατευτούν με τα σωματεία τους και να δώσουμε όλοι μαζί  ακόμα μια αποφασιστική απάντηση στην κυβέρνηση και το Υπουργείο!

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το