Η αντίσταση έρχεται, οι αξιολογητές φεύγουν!

Για δεύτερη φορά εμπόδισαν την αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί σε Δημοτικό σχολείο των Ανωγείων δείχνοντας στους εκπαιδευτικούς όλης της Ελλάδας τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν. Τον δρόμο της συλλογικής αντίστασης για να τρομοκρατήσουν τους τρομοκράτες – αξιολογητές και να του πετάξουν έξω από το σχολείο. Έχουν κάθε δικαίωμα και χρέος να υπερασπιστούν το ψωμί τους, την παιδαγωγική αξιοπρέπειά τους και το δημόσιο σχολείο απέναντι στους εγκάθετους του υπουργείου (ιδιωτικής) παιδείας.  Το σύνθημα από δω και μπρος είναι τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες – Πετάξτε έξω από τα σχολεία τους αξιολογητές! Ο νεο- επιθεωρητισμός δεν έχει καμιά θέση στο δημόσιο σχολείο.

Στα Ανώγεια, λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί έκλεισαν το σχολείο τις δύο τελευταίες ώρες με στάση εργασίας, εμποδίζοντας τη διαδικασία αξιολόγησης κατά την δεύτερη επίσκεψη του συμβούλου εκπαίδευσης.

Με αυτή την κίνηση έδωσαν ένα μήνυμα αποφασιστικότητας κι αλληλεγγύης «απέναντι στον επιθεωρητισμό και στην ” μασκαρεμένη” ερμηνεία τους για την “αξιολόγηση”», όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν.

Αναλυτικά

ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ!

ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΗ !

ΣΤΑΣΗ ΑΞΙΟ- ΠΡΕΠΕΙΑΣ

Μαζικά και αποφασιστικά, για δεύτερη φορά εμποδίσαμε στην πράξη, τη διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφου του σχολείου μας κατά την δεύτερη επίσκεψη του συμβούλου εκπαίδευσης.

Κλείσαμε το σχολείο τις δύο τελευτάίες ώρες με στάση εργασίας όλων των συναδέλφων τάξης, δίνοντας έτσι ένα μήνυμα αποφασιστικότητας κι αλληλεγγύης απέναντι στον επιθεωρητισμό και στην ” μασκαρεμένη” ερμηνεία τους για την”αξιολόγηση”.

Δε φοβόμαστε την αξιολόγηση δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε, δεν αντιδρούμε γιατί δε θέλουμε να” ξεβολευτούμε”.

Θέλουμε να προστατεύσουμε το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών.

Είναι προφανές ότι η στόχευση του Υπουργείου είναι να καθυποτάξει τους εκπαιδευτικούς μέσω της ατομικής αξιολόγησης προκειμένου να αποδεχθούν ένα σχολείο το οποίο διαχρονικά υποβαθμίζεται για την πλειοψηφία των παιδιών που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα, που βάζει ακόμα μεγαλύτερα εμπόδια σε όσα παιδιά θέλουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Ένα σχολείο πανάκριβο για την οικογένεια, κατηγοριοποιημένο που λειτουργεί με όρους επιχείρησης, μετρά έσοδα – έξοδα, αναζητά πόρους για να διασφαλίσει μια στοιχειώδη λειτουργία.

Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα του  σχολείου και αγωνιζόμαστε για μια πραγματική ,δημοκρατική αναβάθμιση του!!!

Γονείς, σας θέλουμε δίπλα μας !!!

” ΤΑ ΑΝΩΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ

 ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΜΠΟΔΙΣΑΝ

ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ “

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το