Χανιά: Κόντρα εκπαιδευτικών – Β. Διγαλάκη για τα πρότυπα & πειραματικά σχολεία

Οι εκπαιδευτικοί κατήγγειλαν παρεμβάσεις του πρώην υφυπουργού Παιδείας σε διευθυντές και στελέχη της εκπαίδευσης προκειμένου να κάνουν αίτηση για μετατροπή των σχολείων τους σε πρότυπα και πειραματικά – Ψεύτες αποκάλεσε τους εκπαιδευτικούς ο Βασίλης Διαγαλάκης – «Οι εκπαιδευτικοί δεν ψεύδονται», απαντά ο ΣΕΠΕ Χανίων.

Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στην Υπουργική Απόφαση και την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος των σχολικών μονάδων για χαρακτηρισμό τους ως Πρότυπα και Πειραματικά, η οποία εκδόθηκε στις αρχές του μήνα.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι η μετατροπή σχολικών μονάδων σε Πρότυπα και Πειραματικά θα φέρει μια σειρά αρνητικών αλλαγών σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, καθώς όπως τονίζουν «οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών ενώ οδηγεί σε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων».

Μάλιστα σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Χανίων κατήγγειλε τις μεθοδεύσεις των βουλευτών της ΝΔ για την επιβολή ενός μοντέλου σχολικής μονάδας το οποίο ο κλάδος δεν αποδέχεται ενώ υποστηρίζει ότι «υπήρξαν παρεμβάσεις και απειλές από τo βουλευτή της ΝΔ Βασίλη Διγαλάκη και τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Αναστασία Γκίκα προς τους εκπαιδευτικούς των σχολείων και τη διοίκηση αυτών».

Σε απάντησή του ο πρώην υφυπουργός Παιδείας αποκάλεσε ψεύτες τους εκπαιδευτικούς, κάνοντας λόγο για διαστρέβλωση της πραγματικότητας. Συγκεκριμένα ο κ. Διγαλάκης στις δηλώσεις του υποστήριξε μεταξύ άλλων: «Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) Χανίων επιχειρεί όχι μόνο τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας ως προς τον θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, αλλά ψεύδεται κιόλας! Διότι μόνο ψέμα και μάλιστα χοντροκομμένο είναι ο ισχυρισμός ότι “υπήρξαν παρεμβάσεις και απειλές από τον βουλευτή της ΝΔ Βασίλη Διγαλάκη και τη γενική γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας Αναστασία Γκίκα προς τους εκπαιδευτικούς” των δύο σχολείων στα Χανιά για τα οποία εξετάζεται η μετατροπή τους σε Πειραματικά».

«Οι εκπαιδευτικοί δεν ψεύδονται»

Σε νέα του ανακοίνωση ο ΣΕΠΕ Χανίων αντέδρασε στους χαρακτηρισμούς του κ. Διγαλάκη, τονίζοντας χαρακτηριστικές περιπτώσεις όπου υπήρξαν παρεμβάσεις από τον μηχανισμό της ΝΔ.

Παράλληλα υπογραμμίζει ότι σε καμία εγκύκλιο του υπουργείου δεν αναφέρονται οι αρνητικές συνέπειες σε όσες σχολικές μονάδες μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά ενώ «σε όλες τις δημόσιες αναρτήσεις και συνεντεύξεις αποσιωπούνται εσκεμμένα τα βαθύτερα ζητήματα λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων».

Kινητοποίηση εκπαιδευτικών στα Χανιά για τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία

Η κινητοποίηση έγινε σήμερα Δευτέρα 29 Μάρτη στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Χανίων με τα μέλη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να υποστηρίζουν ότι “Ο ΣΕΠΕ Χανίων θα συνεχίσει να αναδεικνύει τις μεθοδεύσεις των βουλευτών της ΝΔ όπως έκανε και για την επιβολή ενός μοντέλου σχολικής μονάδας το οποίο ο κλάδος δεν αποδέχεται. Δε συναινούμε στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ – ακριβώς γιατί βρίσκονται στον αντίποδα μιας αντίληψης για ενιαία δημόσια δωρεάν εκπαίδευση που θα εκφράζεται και στις σχολικές δομές- και καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να μην εμπλακούν ούτε να αποδεχτούν τα σχέδια της κυβέρνησης που εκτός της διάσπασης θα επιφέρουν αρνητικές συνέπειες σε σχολικές μονάδες, μαθητές και εκπαιδευτικούς”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση-απάντηση του ΣΕΠΕ Χανίων προς τον Βασίλη Διγαλάκη:

«Με περισσό θράσος ο κ Διγαλάκης κατηγόρησε το ΣΕΠΕ Χανίων και τους εκπαιδευτικούς του νομού ότι ψεύδονται και διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα σχετικά με τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία. Όπως συνηθίζει να λέει ο λαός, τα ψέματα έχουν κοντά ποδάρια και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα από τις κεκλεισμένων των θυρών διαδικασίες του ΥΠΑΙΘ, της Γενικής Γραμματέας του υπουργείου και των διευθυντών των σχολικών μονάδων των Χανίων τα οποία κατά την κρίση των βουλευτών της ΝΔ στα Χανιά είναι αυτά που πρέπει να χαρακτηριστούν ως Πρότυπα ή Πειραματικά.

Δεν είναι ψέμα ότι σε ένα ολόκληρο νομό δεν βρέθηκε ούτε ένας Σύλλογος Διδασκόντων δημοτικού, γυμνασίου ή λυκείου ο οποίος να εισηγήθηκε θετικά την μετατροπή της σχολικής του μονάδας σε Πρότυπο ή Πειραματικό.

Δεν είναι ψέμα ότι οι Σύλλογοι Διδασκόντων του 7ο Δημοτικού Σχολείου Χανίων εξεδωσαν σχετική ανακοίνωση για να προστατεύσουν το σχολείο τους από την επίθεση του μηχανισμού της δεξιάς στα Χανιά. https://www.parakritika.gr/13-erotimata-apo-toys-ekpaideytikoys-toy-7oy-d-s-chanion/

Δεν είναι ψέμα ότι και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γυμνασίου Χανίων καταγγέλει τις μεθοδεύσεις για την μετατροπή του σχολείου τους σε Πειραματικό δίχως δικής τους εισήγηση. https://www.zarpanews.gr/kataggelloyn-methodeyseis-gia-tin-metatropi-toy-1oy-gymnasioy-chanion-se-peiramatiko-oi-kathigites-toy-scholeioy/

Δεν είναι ψέμα ότι η Γενική Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο το 7ο δημοτικό σχολείο με 85 μαθητές να κλείσει εφόσον δεν αρπάξει την <<ευκαιρία>> ενισχύοντας το κλίμα πιέσεων προς τη διοίκηση του σχολείου.

Δεν είναι ψέμα ότι το επτασφράγιστο μυστικό της σύμβασης της Υπουργού Παιδείας κ. Κεραμέως και του τότε Υφυπουργού κ Διγαλάκη σχετικά με την πλατφόρμα για την

Σύγχρονη Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, είδε το φως της δημοσιότητας. Και ενώ τα σχολεία στενάζουν, η εκπαιδευτική κοινότητα φωνάζει για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, οι μαθητές μας υποστηρίζονται με τεχνολογικό εξοπλισμό από δωρεές και όχι κονδύλια του κράτους, το κόστος της WEBEX ανέρχεται στα 2.156.000 ευρώ και μάλιστα με απευθείας ανάθεση.

Σε καμία εγκύκλιο του υπουργείου δεν αναφέρονται οι αρνητικές συνέπειες σε όσες σχολικές μονάδες μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά. Σε όλες τις δημόσιες αναρτήσεις και συνεντεύξεις αποσιωπούν εσκεμμένα τα βαθύτερα ζητήματα λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων.

Δεν είπαν στους γονείς ότι η επιλογή των μαθητών δε θα γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας αλλά με κλήρωση. Κατά συνέπεια στα σχολεία αυτά καταργούνται τα γεωγραφικά όρια της περιοχής τους χάνοντας την χωροθέτησή τους ως προς το μαθητικό δυναμικό του κάθε σχολείου.

Δεν είπαν ότι οι μαθητές, της γειτονίας ή του χωριού, πιθανότατα να αναγκαστούν να πάνε ακόμα και στο διπλανό χωρίο αφού θα γίνεται ανακατανομή των μαθητών στις όμορες σχολικές μονάδες με τις όποιες συνέπειες στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στον οικογενειακό προγραμματισμό.

Δεν είπαν στους εκπαιδευτικούς ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας θα χάσουν την οργανική τους θέση (άρθρο 19 παρ. 15 του Ν.4692/2021) ,όταν μάλιστα την απέκτησαν μετά από χρόνια που έκαναν τους γυρολόγους σε κάθε γωνιά του νομού.
Δεν είπαν ότι οι εκπαιδευτικοί που θα βρεθούν σε αυτές τις σχολικές μονάδες οφείλουν να δεχτούν την ατομική αξιολόγησή τους και την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας όπως αναφέρεται στο άρθρο 20 παρ. 3Α του Ν. 4692/202: «αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην παιδαγωγική τους επάρκεια, όπως προκύπτει ιδίως από το βαθμό συμμετοχής τους στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου…».

Δεν είπαν ότι ο ρόλος του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου μεταλλάσεται σε αξιολογητή αφού αυτός είναι που θα διενεργεί την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (άρθρο 20 παρ. 3β του Ν. 4692/2020).

Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων οδηγεί στην ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση στην εκπαίδευση. Οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων, των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Οδηγεί σε σχολεία και μαθητές πολλών ταχυτήτων σε βάρος πάντα των μορφωτικών δυνατοτήτων των λαϊκών οικογενειών. «Αριστεία» για τους λίγους, υποβάθμιση για τους πολλούς.

Κύριε Διγαλάκη έχετε την ευθύνη για την μείωση των δαπανών στην Παιδεία, και τα σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας των σχολικών μας μονάδων. Έχετε ευθύνη για το ό,τι αφήσατε τα σχολεία να λειτουργήσουν μέσα στην πανδημία χωρίς το παραμικρό μέτρο προστασίας πέρα από τις μάσκες – αλεξίπτωτα, τα παγουρίνο από δωρεές που μοιράσατε, τα ανοιχτά παράθυρα στο καταχείμωνο και τις διαβεβαιώσεις ότι τα παιδιά δε μεταδίδουν τη νόσο. Πολλοί εκπαιδευτικοί των Χανίων έχουν πληρώσει με την υγεία τους την εγκληματική ανευθυνότητά σας. Δεν έχετε τη δικαιοδοσία να μας κουνάτε το δάκτυλο.

Ο ΣΕΠΕ Χανίων θα συνεχίσει να αναδεικνύει τις μεθοδέυσεις των βουλευτών της ΝΔ όπως έκανε και για την επιβολή ενός μοντέλου σχολικής μονάδας το οποίο ο κλάδος δεν αποδέχεται. Δε συναινούμε στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ – ακριβώς γιατί βρίσκονται στον αντίποδα μιας αντίληψης για ενιαία δημόσια δωρεάν εκπαίδευση που θα εκφράζεται και στις σχολικές δομές- και καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες να μην εμπλακούν ούτε να αποδεχτούν τα σχέδια της κυβέρνησης που εκτός της διάσπασης θα επιφέρουν αρνητικές συνέπειες σε σχολικές μονάδες, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Υπενθυμίζουμε ότι για όλα τα παραπάνω το ΔΣ προχωρά σε κινητοποίηση από κοινού με την ΕΛΜΕ Χανίων στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Χανίων τη Δευτέρα 29 Μάρτη στις 11.30 πμ, έχοντας λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας».


Η ανακοίνωση των μελών της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης στο ΔΣ του ΣΕΠΕ Χανίων:

«Κύριε Διγαλάκη,

Ξοδέψατε τόσο πολύ «μελάνι» και ενέργεια, για να συκοφαντήσετε τους εκπαιδευτικούς των Χανίων και τη σθεναρή άρνησή τους να αποδεχτούν το θεσμό των Πρότυπων – Πειραματικών (Π-Π). Λίγο ως πολύ ισχυριστήκατε ότι λέμε ψέματα, είμαστε ιδιοτελείς, ιδεοληπτικοί, κατεχόμενοι από αγκυλώσεις του παρελθόντος και ανίκανοι να καταλάβουμε το πόσο θα συμβάλουν τα Π-Π σχολεία στην αναβάθμιση της παιδείας στην πόλη και συνολικότερα.

Είστε ο τελευταίος σε αυτή τη χώρα, με μόνη εξαίρεση την κυρία Κεραμέως, που δικαιούται να επικαλείται την «αναβάθμιση» της Παιδείας. Ο νόμος 4692/20 που προβλέπει την ίδρυση των Π-Π είναι ο ίδιος νόμος που εν μέσω πανδημίας, αύξησε τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη στα 25 και 27 παιδιά. Οι «καινοτομίες» που εισηγηθήκατε ως μέλος της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ ήταν οι κάμερες μέσα στην τάξη, η live streaming μετάδοση του μαθήματος και η σκανδαλώδης παράδοση των προσωπικών δεδομένων 1,5 εκατομμυρίου μαθητών και των οικογενειών τους στη Cisco.

Έχετε ευθύνη για την μείωση των δαπανών στην παιδεία, που έχει οδηγήσει τα σχολεία μας να έχουν σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας. Έχετε ευθύνη για το ό,τι αφήσατε τα σχολεία να λειτουργήσουν μέσα στην πανδημία χωρίς το παραμικρό μέτρο προστασίας πέρα από τις μάσκες – αλεξίπτωτα, τα παγουρίνο που μοιράσατε, τα ανοιχτά παράθυρα στο καταχείμωνο και τις διαβεβαιώσεις ότι τα παιδιά δε μεταδίδουν τη νόσο. Πολλοί εκπαιδευτικοί των Χανίων έχουν πληρώσει με την υγεία τους την εγκληματική ανευθυνότητά σας. Δεν έχετε τη δικαιοδοσία να μας κουνάτε το δάκτυλο.

Διαπιστώνουμε ότι σε ολόκληρο το κείμενό σας δεν κάνατε ούτε μια φορά χρήση της λέξης «Αριστεία» γιατί στα αυτιά χιλιάδων ανθρώπων έχει αποκτήσει -και δικαίως- χείριστη χροιά. Όλοι, όμως, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ο θεσμός των Π-Π είναι άμεσα συνδεδεμένος με αυτή τη στρατηγική κάτι που ο ίδιος ο νόμος άλλωστε προβλέπει. Παρά τις όποιες διαφορές τους τα δύο είδη σχολείων ουσιαστικά ταυτίζονται.

Επενδύετε στην άγνοια πολλών πολιτών επί των εκπαιδευτικών θεμάτων και στρατηγικών, στοχεύοντας στην παραπλάνηση τους με τη χρήση εύηχων αλλά ψευδεπίγραφων λέξεων και φράσεων όπως «καινοτομία», «αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου», «νέα διδακτικά εργαλεία» και άλλα. Όσοι είμαστε εξοικειωμένοι με τη γλώσσα που χρησιμοποιεί το υπουργείο παιδείας, τις τελευταίες δύο δεκαετίες, αναγνωρίζουμε στη χρήση αυτών των λέξεων τη γλώσσα της καταστροφής, στην οποία έχετε οδηγήσει, εσείς και οι προκάτοχοί σας τη δημόσια παιδεία.

Τα Π-Π σχολεία δεν πρόκειται να εφαρμόσουν κάποια προοδευτική πειραματική καινοτομία. Ως πανεπιστημιακός οφείλετε να γνωρίζετε ότι το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας θεωρεί ότι τα πειραματικά σχολεία, για να επιτελέσουν το έργο τους, ως τέτοια, πρέπει να είναι συνδεδεμένα με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, ώστε να εφαρμόζουν τα προτεινόμενα από αυτά προγράμματα με βάση την παιδαγωγική έρευνα. Το πλέον προφανές είναι ότι στα Χανιά δεν υπάρχει Πανεπιστημιακό Παιδαγωγικό Τμήμα, με το οποίο θα μπορούσαν να συνδεθούν τα συγκεκριμένα σχολεία.

Αυτό που συνδέει τα συγκεκριμένα σχολεία μεταξύ τους δεν είναι η πανεπιστημιακή έρευνα, αλλά μία ξεχωριστή πανελλαδική διοικούσα επιτροπή η οποία και θα καθορίζει με απόλυτα συγκεντρωτικό τρόπο όλα τα ζητήματα που αφορούν σε αυτά: τον τρόπο επιλογής των μαθητών, την επιλογή των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, το ωρολόγιο πρόγραμμα, τη διδακτέα ύλη, τον τρόπο και τις μεθόδους διδασκαλίας. Η χρηματοδότηση των σχολείων θα γίνεται μέσω χορηγών, ενώ καθοριστικό ρόλο στις αποφάσεις θα παίζει το Συμβούλιο Στήριξης του Σχολείου, που θα απαρτίζεται από διάφορες εξωσχολικές προσωπικότητες, εκπροσώπους του δήμου, του συλλόγου γονέων, συλλόγων αποφοίτων κλπ.

Τα σχολεία αυτά θα αποτελέσουν πλατφόρμες «πειραματισμού» όλων των νεοφιλελεύθερων συνταγών οργάνωσης της εκπαίδευσης με σκοπό την ιδιωτικοποίησή της.

Πρόκειται για προσπάθεια ετεροχρονισμένης εισαγωγής στην Ελλάδα των πειραμάτων που έχουν γίνει στις ΗΠΑ και στη Βρετανία και έχουν οδηγήσει στην απόλυτη διάλυση του δημόσιου συστήματος παιδείας. Τα εκπαιδευτικά συστήματα αυτών των χωρών όχι μόνο δεν ανταποκρίθηκαν στις «νέες ανάγκες των καιρών», όπως διατείνεστε αλλά διέλυσαν το δικαίωμα πρόσβασης στην ποιοτική εκπαίδευση σε εκατομμύρια παιδιά . Αρχή για την εξέλιξη αυτή αποτέλεσε η δημιουργία σχολείων διαφορετικών ταχυτήτων, ο ανταγωνισμός μεταξύ τους και η σύνδεση τους με την αγορά.

Έτσι έφτασαν στις χώρες αυτές να υπάρχουν εταιρίες που ελέγχουν άμεσα έως και αρκετές εκατοντάδες «δημόσιων» σχολείων.

Στην πραγματικότητα αυτός που λειτουργεί, κύριε Διγαλάκη, με «βάση ξεπερασμένες ιδεοληψίες και αγκυλώσεις του παρελθόντος» είστε εσείς και η κυβέρνηση σας, αφού είστε προσκολλημένοι δογματικά σε παρωχημένο και καταστρεπτικό για την εκπαίδευση μοντέλο.
Δεν επιζητείτε την βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος, γιατί αν την επιδιώκατε θα φροντίζατε για όλα τα σχολεία. Αντίθετα επιδιώκετε την παιδαγωγική, διοικητική, λειτουργική και οικονομική αυτονόμηση των συγκεκριμένων σχολείων από όλα τα υπόλοιπα.

Την ώρα που η πλειοψηφία των σχολείων θα στενάζει από την υποχρηματοδότηση και την υποστελέχωση, τα Π-Π σχολεία θα λειτουργούν, ως σχολεία της ελίτ, ανεξάρτητα αν σε αυτά βρουν θέση και κάποια παιδιά των φτωχότερων λαϊκών στρωμάτων. Στην περίπτωση του 7ου Δημοτικού είναι σαφές ότι σχεδόν κανείς από τους μαθητές του, που κατάγονται από πολύ φτωχές οικογένειες, ντόπιων, μεταναστών , Ρομά, δεν θα βρει θέση στο νέο Π-Π περιβάλλον σας. Πρόκειται για σχολείο του κοινωνικού αποκλεισμού.

Εμπαίζετε τους εκπαιδευτικούς, λέγοντάς τους ότι αφού μετά από περιπλανήσεις πολλών χρόνων απέκτησαν μια οργανική θέση σε σχολείο της πόλης, θα μπορέσουν να βρουν οργανική θέση κάπου αλλού. Ψεύδεστε και εδώ. Οι πολιτικές σας (συγχωνεύσεις σχολείων, τμημάτων, αύξηση παιδιών ανά τμήμα, πάγωμα των μεταθέσεων, αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης κλπ) έχουν ελαχιστοποιήσει τις οργανικές θέσεις και έτσι αρκετοί από τους συναδέλφους κινδυνεύουν να ξαναβγούν στην εργασιακή περιπλάνηση. Στην πραγματικότητα με τα Π-Π σχολεία θέλετε ν’ ανοίξετε το δρόμο για την κατάργηση της οργανικότητας και της μονιμότητας.

Μας βεβαιώνετε ότι η αξιολόγηση η οποία θα ισχύει στα Π-Π σχολεία έτσι κι αλλιώς θα εφαρμοστεί σε όλα τα σχολεία. Μάλλον δεν έχετε καταλάβει ακόμη το μέγεθος του ραπίσματος που δεχτήκατε πολύ πρόσφατα από το σύνολο σχεδόν των εκπαιδευτικών σε όλη τη χώρα. Ακόμη και οι συνάδελφοι που δουλεύουν στα Πειραματικά συμμετείχαν στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση. Φαίνεται, όμως, ότι προσπαθείτε να παγιώσετε την αξιολόγηση μέσω της πλαγίας οδού, αφού η προσπάθειά σας κατέληξε σε ναυάγιο.

Σε ό,τι αφορά στο ζήτημα αν οι εκπαιδευτικοί απειλήθηκαν που διαψεύσατε: Σας ρωτάμε κύριε Διγαλάκη είστε διατεθειμένος να δημοσιοποιήσετε τις συνομιλίες της σύσκεψης, στην οποία αναφέρεστε και στην οποία συμμετείχαν ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης; Υπήρξε ή δεν υπήρξε εκεί ασφυκτική πίεση πάνω σε συγκεκριμένα στελέχη της εκπαίδευσης στα Χανιά, για να προσπεράσουν τις αποφάσεις των εκπαιδευτικών;

Υπήρξε ή δεν υπήρξε, σε απαξιωτικό μάλιστα τόνο, πίεση πάνω στον διευθυντή του 7ου ΔΣ ο (οποίος προς τιμή του πειθάρχησε στη συλλογική απόφαση του συλλόγου, διδασκόντων του σχολείου) για να ανατρέψει την απόφαση του σχολείου του; Αληθεύει ή δεν αληθεύει ότι μέλη του δικού σας γραφείου σε επικοινωνία με παράγοντες της εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς χρησιμοποίησαν το δίλημμα «είτε το 7ο γίνεται Π-Π είτε κλείνει»;

Αναπαράχθηκε το συγκεκριμένο δίλημμα ή όχι, από διάφορους φορείς -παρατρεχάμενους

της δεξιάς πολυκατοικίας;
Αν πραγματικά θέλετε την αναβάθμιση της Παιδείας ακούστε καλά αυτά που λένε οι εκπαιδευτικοί και μαθητές μέσα από τα αιτήματά τους.

ΥΓ 1 Το ψέμα είναι αποκλειστικότητα της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και όχι του ΣΕΠΕ Χανίων καθώς ήταν αυτή που έλεγε ότι η σύμβαση με τη Cisco ήταν δωρεά για να αποδειχτεί ένα χρόνο μετά ότι κόστισε πανάκριβα..

ΥΓ 2 Επειδή το τελευταίο διάστημα ασχολείστε με την μετατροπή των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε… real estate επιχειρήσεις αναρωτιόμαστε αν η επιλογή σας έχει να κάνει και με αυτή σας την πολιτική επιλογή. Ως γνωστό σε όλες τις χώρες που εφαρμόστηκαν ανάλογοι θεσμοί με αυτούς που εισηγείστε, αυξήθηκε αυτόματα η αξία της γης, των ενοικίων κλπ στις περιοχές γύρω από τα «καλά» σχολεία. Μήπως…………….. ; Έτσι λέμε τώρα!!!!

Τα μέλη: Κληρονόμου Ντίνα, Μουσταφάογλου Αλί και Ρίζος Σεραφείμ».

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το