ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ N. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΤΗΝ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

  • ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ.
  • ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΦΟΡΕΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ
  • ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΑΛΗΣ
  • ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
  • ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ-ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΠΑΛΗ ΜΑΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΒΑΡΒΡΑΡΑ ΜΕΤΡΑ

Με δεδομένη την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει το αυταρχικό και αντιπαιδαγωγικό μέτρο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ και στο επίπεδο Α2, δηλ την ατομική αξιολόγηση των συναδέλφων από τις διευθύντριες και τους διευθυντές των σχολείων, το ΔΣ της ΕΛΜΕ είναι αναγκαίο να απευθυνθεί σε όλες και όλους τους συναδέλφους που ασκούν καθήκοντα διοίκησης και να τους καλέσει να συνταχθούν με τις δημοκρατικά ειλημμένες συλλογικές αποφάσεις του κλάδου (αποφάσεις ΓΣ ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ) ενάντια στο αντιδραστικό, αντιπαιδαγωγικό και αυταρχικό μέτρο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, που:

  • Καταργεί θεμελιώδεις δημοκρατικές συλλογικές κατακτήσεις, όπως είναι η εργασιακή δημοκρατία, η παιδαγωγική ελευθερία και ισοτιμία των συναδέλφων
  • Διαβαθμίζει σχολεία και εκπαιδευτικούς
  • Συνδέει το μισθό με την επίδοση
  • Μετατρέπει το διευθυντή σε manager και ακυρώνει θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα και κατακτήσεις
  • Επιβάλλει την πειθάρχηση και το συνειδησιακό έλεγχό
  • Εισάγει ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων και τα συνδέει με τους νόμους της αγοράς

Για τους παραπάνω λόγους, το ΔΣ της ΕΛΜΕ -προασπιζόμενο τις πολύχρονες εργασιακές και δημοκρατικές κατακτήσεις και τα δικαιώματα- χρειάζεται να καλέσει τις συναδέλφισσες διευθύντριες και τους συναδέλφους διευθυντές να συνταχθούν με τις αποφάσεις και τις θέσεις του κλάδου και να ΑΡΝΗΘΟΥΝ να ενταχθούν στη διαδικασία της Αξιολόγησης των συναδέλφων, να μη μετατραπούν σε μηχανισμό ακύρωσης των θεμελιωδών δημοκρατικών, παιδαγωγικών και εργασιακών κατακτήσεών μας.

Οι ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΕΣ και οι ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ως μέλη της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ πρέπει να προασπίζονται τις συλλογικές αποφάσεις και τα συμφέροντα του κλάδου.

Στόχος της κυβέρνησης είναι να εφαρμόζει την καταστροφική τακτική της διάσπασης του συλλογικού ιστού και να μετατρέψει τους διευθυντές σε όργανα επιβολής των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση, σε παράγοντες κατάργησης των πολύχρονων εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων και ακύρωσης, ουσιαστικά, του συλλόγου ως οργάνου εργασιακής ισοτιμίας.

Με την Αξιολόγηση, οι διευθύντριες/διευθυντές παύουν να λειτουργούν στο πλαίσιο της κατακτημένης με πολύχρονους αγώνες εργασιακής ισοτιμίας και δημοκρατίας και μετατρέπονται σε managers που θα «αξιολογούν». Θα αποτελέσουν επομένως καθοριστικό παράγοντα της κατηγοριοποίησης των συναδέλφων και θα συμβάλουν καθοριστικά στην ΑΚΥΡΩΣΗ των βασικότερων κατακτήσεών μας, που είναι η σταθερή και μόνιμη δουλειά, η οργανική θέση και η εργασιακή ισοτιμία.

Είναι προφανές ότι η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ απέναντι στο αντιδραστικό μέτρο της ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, με όποια μορφή και αν εφαρμόζεται, είναι ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και στη βάση αυτή απαιτείται ενεργοποίηση της ΕΛΜΕ σε μια ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ που θα προασπίζεται όλες τις συλλογικές, -εργασιακές και δημοκρατικές κατακτήσεις-και θα συσπειρώνει τον κλάδο με όρους μαζικής και ενεργητικής συμμετοχής των μελών του σωματείου.

Στη βάση αυτή, θεωρούμε απαραίτητη τη λήψη απόφαση από το Δ.Σ της ΕΛΜΕ για:

  • ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ που είχε συγκροτηθεί την περυσινή συνδ. χρονιά
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΛΙΜΑΚΙΩΝ της ΕΛΜΕ στα σχολεία που πραγματοποιείται Αξιολόγηση συναδέλφων (από συμβούλους ή διευθυντές)
  • ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΑΝΟ στα ΣΧΟΛΕΙΑ με σύνθημα : «ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ»
  • ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΟΜΟΡΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, όπως έγινε και την περυσινή συνδ.χρονιά, με στόχο τη διασφάλιση του απαιτούμενου κλίματος συλλογικότητας και ανυποχώρητης αντίστασης.

Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ

ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ-ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ-ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ

ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το