ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Δεν υποχωρούμε! Ο αυταρχισμός δεν θα περάσει! Οι ανυποχώρητοι αγώνες θα κρίνουν το μέλλον του σχολείου και της εργασίας μας!

Ενισχύουμε τις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – τη δύναμη της αντίστασης!

Η επίθεση της ΝΔ στους εργαζόμενους συνεχίζεται. Η μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία οδηγείται στη φτωχοποίηση, με την τεράστια ακρίβεια, την ιδιωτικοποίηση-εμπορευματοποίηση των κοινωνικών αγαθών (υγεία, εκπαίδευση, πολιτισμός, συγκοινωνίες) να αυξάνει τα κέρδη των λίγων σε βάρος των πολλών. Το νέο μισθολόγιο – φτωχολόγιο των ΔΥ δίνει αυξήσεις-κοροϊδία 40-50 ευρώ [1,5 ευρώ τη μέρα] όταν οι απώλειες των μισθών έφτασαν το 40%, ενώ αυξάνει τα επιδόματα των στελεχών 30%. Αντί για επιστροφή των δώρων, ετοιμάζουν σύστημα με μπόνους παραγωγικότητας για τους ΔΥ με «κλειδί» το νέο σύστημα αξιολόγησης και τη γνώμη των διευθυντών. Οι εκατοντάδες χιλιάδες πλειστηριασμοί και οι υπέρογκες αυξήσεις των ενοικίων απειλούν τη λαϊκή κατοικία. Συνεχίζεται το χτύπημα στη δημόσια υγεία με τα απογευματινά χειρουργεία. Ετοιμάζουν αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης από το 2026! Με αντεργατικούς νόμους και νέους ποινικούς κώδικες ποινικοποιούν τη δράση των σωματείων. Η «ανάπτυξη» τους, η λεηλασία φύσης και ανθρώπων, σκορπά φτώχεια και θάνατο! Η εμπλοκή της κυβέρνησης στον πόλεμο σε Ουκρανία και Μ. Ανατολή, η στήριξη του κράτους δολοφόνου του Ισραήλ ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό, η πρόσδεση στον ιμπεριαλισμό ΗΠΑ και συμμάχων τους μόνο δυσάρεστες συνέπειες μας επιφυλάσσουν.

Αντιεκπαιδευτική μετάλλαξη του δημόσιου σχολείου

Με νέα αντιεκπαιδευτική επέλαση επιδιώκουν να επιβάλουν την αλλαγή του DNA του δημόσιου σχολείου. Βασικοί τους στόχοι η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης, η κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, η ένταση των ταξικών φραγμών για τους μαθητές, το χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και η πειθάρχησή τους, η αφαίρεση κάθε στοιχείου δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων. Προτεραιότητές τους η αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, η ελεύθερη επιλογή σχολείου, ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ.

Μάνατζερ διευθυντές στην τεχνική εκπαίδευση και πρόσδεσή της στις επιχειρήσεις και την αγορά. Ιδιωτικά ΑΕΙ με κατάφωρη παραβίαση του άρθρου 16 του Συντάγματος. Εθνικό απολυτήριο με υπολογισμό βαθμών και Τράπεζα Θεμάτων και στις τρεις τάξεις του Λυκείου και εξετάσεις για την εισαγωγή στα ΑΕΙ. Με νέα έκθεση του ΟΟΣΑ ετοιμάζονται να συνδέσουν την αξιολόγηση με την απόδοση των μαθητών (εξετάσεις PISA και άλλες).

Την ίδια στιγμή συνεχίζονται οι διώξεις και τα πειθαρχικά κατά εκπαιδευτικών. Ο άκρατος αυταρχισμός και τα “αποφασίζομεν και διατάσσομεν” θυμίζουν άλλες εποχές.

Να μην τους περάσει! – Δεν θα τους περάσει!

Η αξιολόγηση έχει δεχτεί πλήγμα, παρ΄ ότι κυρίως προωθείται στους πιο ευάλωτους συναδέλφους! Τι θα γίνει όταν επιχειρηθεί καθολικά στους πιο παλιούς; Για τέταρτη χρονιά το ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να επιβάλει την αξιολόγηση και παρόλο που έχει τη στήριξη των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού, ο κλάδος δεν παραδίδεται. Δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνεχίζουν στον δρόμο του αγώνα, συντάσσονται με την απεργία – αποχή. Το υπουργείο με 15 δικαστικές προσφυγές, απειλές, εκβιασμούς νεοδιόριστων, εντολές καθαίρεσης διευθυντών γιατί ασκούν το δικαίωμά τους στην απεργία, με συστράτευση όλης της εκπαιδευτικής ιεραρχίας, επιχειρεί να επιβάλει την αξιολόγηση. Δεν θα τους περάσει! Η απεργία αποχή με τις συνεχείς επαναπροκηρύξεις από τα σωματεία μας είναι ισχυρό όπλο και θα γίνει ο εφιάλτης πολλών! Τα πρωτοβάθμια σωματεία, οι ΕΛΜΕ και οι ΣΕΠΕ με το συντονισμό τους βαδίζουν τον δρόμο του αγώνα και ανάγκασαν ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΑΔΕΔΥ [που πήγαιναν να κλείσουν τον αγώνα] να αποφασίσουν απεργία αποχή εκ νέου.

Βασικά αιτήματα–διεκδικήσεις

  • Να καταργηθεί το μισθολόγιο – φτωχολόγιο. Γενναίες Αυξήσεις στους μισθούς μας, επιστροφή των δώρων καιτου κλεμμένου μισθολογικού Κλιμακίου
  • Μαζικοί διορισμοί πολλών χιλιάδων καθηγητών. Μονιμοποίηση των αναπληρωτών.
  • Όχι στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Κατάργηση των ν. 4823/21, 4692/20.
    Παιδαγωγική ελευθερία – δημοκρατία στο σχολείο.
  • Μονιμοποίηση των 28.000 νεοδιόριστων αμέσως, χωρίς προϋποθέσεις.
  • 20 μαθητές στο τμήμα. Επαναφορά του ωραρίου μας στα προ του 2013 επίπεδα.
  • Κατάργηση όλων των αντιασφαλιστικών νόμων. Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια, χωρίς όριο ηλικίας.
  • Επαναφορά των μαθημάτων κοινωνικών επιστημών και καλλιτεχνικών στο σχολείο.
  • Ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο για όλα τα παιδιά που κατοικούν στη χώρα μας, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή.
  • Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, τις ΓΣ, την απεργία. Καμία δίωξη εκπαιδευτικών.
    O αυταρχισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν

Κρίσιμο το 21ο συνέδριο της ΟΛΜΕ, για μια νικηφόρα αγωνιστική πορεία του κλάδου

Το 21ο συνέδριο της ΟΛΜΕ και οι εκλογές διεξάγονται σε μια κρίσιμη περίοδο, αφού παίζεται το σχολείο που θα οικοδομηθεί, αν οι εκπαιδευτικοί θα μετατραπούν σε φοβισμένους, υποταγμένους υπαλλήλους! Τι συνδικαλιστικό κίνημα θα έχουμε και αν θα συνεχίσουμε τις συλλογικές διεκδικήσεις ή αν θα επικρατήσει η λογική «ο σώζων εαυτόν σωθήτω», ο κυβερνητικός ή ο ανώδυνος συνδικαλισμός της κομματικής κοινοβοευτικής πελατείας ! Να αλλάξουμε ριζικά το τοπίο στην ΟΛΜΕ! Πιστεύουμε στην κοινή δράση των αγωνιστικών δυνάμεων και στην αγωνιστική ενότητα του κλάδου, αυτό άλλωστε επιβεβαιώνεται και με τη συμμετοχή πολλών ανένταχτων αγωνιστών στην παράταξή μας και στα ψηφοδέλτιά μας.

  • Ζητάμε τη μαζική στήριξη της Αγωνιστικής Παρέμβασης στο 21ο συνέδριο της, για να ενισχυθεί η φωνή των αγώνων, να γίνουν οι αγώνες επικίνδυνοι και να αποκτήσουν προοπτική νίκης!
  • Είμαστε εργαζόμενοι κι εκπαιδευτικοί, γράφουμε μια σελίδα από την ιστορία που διδάσκουμε στα παιδιά μας!

24 ΑΠΡΙΛΗ στηρίζουμε – ψηφίζουμε την Αγωνιστική Παρέμβαση Καθηγητών Περιστερίου

ΓΣ 22/4 – 12:00, Εκλογές στο 1ο ΓΕΛ Περιστερίου (Πελασγίας και Αβδήρων), 9:00 – 19:30

ΓΙΑ ΤΟ 21ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ

ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, 9ο – 17o ΓΥΜΝΑΣΙA, κοινωνιολόγος
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΓΙΩΤΑ, ΕΝΕΕΓΥΛ, φιλόλογος ειδικής αγωγής [νεοδιόριστη]
ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΑΓΓΕΛΟΣ, 1ο ΕΠΑΛ, ηλεκτρολόγος [νεοδιόριστος]
ΔΕΤΣΗΣ ΦΩΤΗΣ, 2ο ΕΠΑΛ, μαθηματικός [νεοδιόριστος]
ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, μαθηματικός ειδικής αγωγής – Συνεργαζόμενη
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, 11ο ΓΕΛ, μαθηματικός
ΚΑΤΣΑΡΕΛΗ ΒΙΚY, 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, θεολόγος
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, 8ο – 6ο ΓΕΛ, φιλόλογος [νεοδιόριστος]
ΚΟΝΤΑΡΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ, 13ο ΓΕΛ, φιλόλογος
ΚΥΡΙΔΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, 7ο-10ο ΓΥΜΝΑΣΙΑ, φιλόλογος, αναπληρώτρια παράλληλης στήριξης
ΜΑΛΛΗ ΜΟΡΦΙΑ, 13ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, φιλόλογος
ΜΑΝΔΗΛΑΡΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, 1ο ΕΠΑΛ – 4ο ΕΚ, ηλεκτροτεχνίτης
ΜΑΧΑ ΜΑΡΙΑ, 1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ, φιλόλογος
ΜΕΝΔΩΝΗ ΙΩΑΝΝΑ, 10ο ΓΕΛ, βιολόγος
ΝΤΟΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ, 9ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, φυσικός
ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΛΙΚΗ, 13o ΓΕΛ, γεωπόνος
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ, 2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ – 4ο ΕΚ, ηλεκτρονικός
ΠΡΑΣΙΩΤΗ ΝΕΡΙΝΑ, 10ο – 8ο – 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΑ, γερμανικήs
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΗ, 13ο ΓΕΛ, πληροφορικός
ΤΖΑΝΙΔΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, 8ο ΓΕΛ, φιλόλογος
ΤΣΑΦΑΡΑ ΜΑΡΙΑ, 16ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ, φιλόλογος
ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, 3ο ΓΕΛ, πληροφορικός
ΦΑΤΟΥΡΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, 1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ, φυσικός
ΧΑΡΙΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, 1o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ – 4ο ΕΚ, ηλεκτρονικός

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΛΜΕ

ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΑΧΗΤΙΚΗ, ΕΝΩΤΙΚΗ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το