Χθες η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε μια δέσμη μέτρων για το άνοιγμα των σχολείων στις 10 Ιανουαρίου

Ακολουθεί αναλυτικά η λίστα:

-1 επιπλέον σέλφ τεστ που δεν πιάνει την Όμικρον.

Τέλος λίστας! 

Ωστόσο λίγο μετά την ανακοίνωση των πραγματικά εντυπωσιακών μέτρων ακολούθησε έντονη κριτική από γονείς και εκπαιδευτικούς η οποίοι ζητούσαν από την υπουργό Παιδείας να προχωρήσει και σε άλλα μέτρα προφύλαξης έτσι ώστε όλοι να νιώθουν ασφαλείς μέσα στις τάξεις των 40 τετραγωνικών στις οποίες θα βρίσκονται για 6 ώρες την ημέρα 25,26 και 27 άτομα, μαθητές και εκπαιδευτικοί.

Αμέσως τότε το υπουργείο Παιδείας επανήλθε και με ένα ακόμη πιο δραστικό μέτρο: Με το που θα μπαίνουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στο σχολείο … θα χτυπάνε ξύλο για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια!

Δικαιολογημένα η υπουργός Παιδείας μέσα από τον λογιαριασμό της στο twitter, έσπευσε να πανηγυρίσει για τα  μέτρα με τα οποία ανοίγουν τα σχολεία στις 10 Ιανουαρίου.

Στην ανάρτησή της παρουσίασε και τις σχετικές διαφάνειες, νοιώθοντας απολύτως ικανοποιημένη για το γεγονός ότι για μια και μόνο εβδομάδα μαθητές και εκπαιδευτικοί θα κάνουν ένα παραπάνω self test και για το γεγονός ότι σε περίπτωση κρούσματος θα γίνει διαγνωστικός έλεγχος σε όλους.

….και αυτά τα δραστικά μέτρα μόνο για την πρώτη εβδομάδα….λογικά την επόμενη δεν θα χρειαστεί αφού δεν θα μείνει φτερό στα σχολεία!

Αλήθεια το νέο σλόγκαν του υπουργείου Παιδείας είναι : “Ανοίγουμε όπως κλείσαμε”

Η Εκπαίδευση βρίσκεται για άλλη μια φορά ανοχύρωτη απέναντι στην πανδημία  καθώς απουσιάζει οποιοδήποτε μέτρο ουσιαστικής προστασίας:

Καμιά πρόνοια για αραίωση των μαθητών ανά τάξη – που θα συνέβαλε πέρα από την προστασία από την πανδημία και στην κάλυψη των μαθησιακών κενών ύστερα από ενάμιση χρόνο τηλεκπαίδευσης.

Καμιά συζήτηση για κλιμάκια του ΕΟΔΥ στα σχολεία, προκειμένου να διενεργούνται με ευθύνη του κράτους rapid  καθολικά, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Καμιά ενίσχυση του δημόσιου συστήματος Υγείας.

Καμιά πρόβλεψη για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το