Σε ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας το ΚΙΝΑΛ (πρώην ΠΑΣΟΚ) σημειώνει τις θέσεις του για την Παιδεία. Βεβαίως μικρή σημασία έχουν οι διακηρύξεις ενός κόμματος που έχει κυβερνήσει πάνω από 20 χρόνια τη χώρα και οι εκπαιδευτικοί έχουν βιώσει την πρακτική του. Ωστόσο, όσο κι αν θέλει να κρυφτεί, είναι φανερό ότι αν ξύσει κανείς τα λόγια που προσπαθούν να παρουσιάσουν γυαλιστερό το πακέτο των θέσεων,  επιμένει στην ίδια ακριβώς πολιτική με αυτή που άσκησε τα χρόνια που ήταν κυβέρνηση

Copy paste των κατευθυντήριων γραμμών του ΟΟΣΑ και της ΕΕ, καμία αναφορά σε διορισμούς, τράπεζα θεμάτων, επαναφορά γραπτού διαγωνισμού και ατομικής αξιολόγησης.

Από τις θέσεις που κατέθεσε το ΚΙΝΑΛ για τη Δημόσια Εκπαίδευση και τα ζητήματα των εκπαιδευτικών  διαπιστώνεται η πλήρης ταύτιση σε αντίληψη και προτάσεις με τη Νέα Δημοκρατία και στην ουσία τους και με τον ΣΥΡΙΖΑ. 

Αναλυτικότερα, το κόμμα της κ. Γεννηματά δεν κάνει καμία απολύτως αναφορά για την ανάγκη Μόνιμων Διορισμών στην Εκπαίδευση και προφανώς ούτε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο σε αριθμό προσλήψεων και χρονοδιαγράμματος. Αντιθέτως, το μοναδικό σημείο που αναφέρει είναι η κατάργηση του νέου νόμου προσλήψεων-διορισμών και η θεσμοθέτηση του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Στην ουσία προτείνεται η επαναφορά του νόμου Διαμαντοπούλου του 2010 –που δεν εφαρμόστηκε ποτέ–, όπου η επιτυχία στον γραπτό διαγωνισμό αποτελούσε προϋπόθεση για να ενταχθείς στον πίνακα προσλήψεων-διορισμών και ακολούθως μετρούσαν τα υπόλοιπα κριτήρια.

Στις προτάσεις που κατέθεσε το ΚΙΝΑΛ για την εκπαίδευση περιλαμβάνεται και η επαναθεσμοθέτηση της ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προφανώς με το τιμωρητικό και αυταρχικό περιεχόμενο του Π.Δ. 152/2013 –απολύσεις, τσεκούρωμα μισθών κα κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων–, που είχαν ψηφίσει ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και δεν πρόλαβαν να εφαρμόσουν εκείνη την περίοδο.

Επίσης, άλλη μια ιδεολογική εμμονή και ταυτόχρονα άλλη μια πολιτική ταύτιση του ΚΙΝΑΛ και της ΝΔ είναι η ίδρυση και λειτουργία «Πρότυπων Σχολείων», υιοθετώντας πλήρως το νεοφιλελεύθερο εκπαιδευτικό μοντέλο.

 

 

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το