Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι

Το Σάββατο 7 Νοέμβρη το υπουργείο πραγματοποίησε τις εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια. Για την υπουργό η συμμετοχή ή όχι των εκπαιδευτικών στη διαδικασία θα έκκρινε  «τον νικητή της αναμέτρησης μεταξύ υπουργείου και ΟΛΜΕ». Με το δεδομένο αυτό, ο κλάδος στηρίζοντας τη γραμμή της Ομοσπονδίας και των ΕΛΜΕ, απάντησε με συντριπτική αποχή από τη διαδικασία, απονομιμοποιώντας την παρωδία της ηλεκτρονικής κάλπης και του οποιουδήποτε αποτελέσματος. Στον ν. Έβρου η συμμετοχή ήταν μόλις 3,5% (σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία, διότι το ΥΠΑΙΘ δεν έχει δημοσιοποιήσει ακόμα τα αποτελέσματα!), στέλνοντας το ηχηρό μήνυμα ότι ο κλάδος έχει φωνή!

Από το Σάββατο 7 Νοέμβρη η χώρα ζει το δεύτερο lockdown καθώς το σύστημα υγείας είναι υπό κατάρρευση, αφού όλο το προηγούμενο διάστημα δεν ενισχύθηκε με προσλήψεις προσωπικού ή τη δημιουργία νέων κλινών. Η κοινωνία μπαίνει εκ νέου σε γύψο κάτι το οποίο οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην οικονομική κατάρρευση μεγάλου μέρους του πληθυσμού.

Ταυτόχρονα από τη Δευτέρα 9/11 τα σχολεία μας έκλεισαν και προχωράμε στην υποχρεωτική τηλεκπαίδευση…

Μόλις 2 ώρες άντεξε η ιδιωτική πλατφόρμα Fia(Ci)scoWebex!

Από την πρώτη ημέρα εφαρμογής της τηλε-«εκπαίδευσης» το υπουργείο Παιδείας και η ιδιωτική εταιρεία Cisco που ανέλαβε το έργο, δημιούργησαν το απόλυτο μπάχαλο στα σχολεία της Β/θμιας εκπαίδευσης! Την εικόνα συνέθεταν οι εκπαιδευτικοί που προσπαθούσαν μάταια να τηλε – «εκπαιδεύσουν», οι μαθητές που δεν ήταν δυνατόν να συνδεθούν για να τηλε-«εκπαιδευτούν» και οι γονείς που αγωνιούσαν αν θα πάρουν «τηλε-απουσίες» τα παιδιά τους!

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που δημιούργησαν οι ΑΡΙΣΤΟΙ του επιτελικού κράτους και πρέπει επιτέλους να αναλάβουν τις ευθύνες τους!

Υπογραμμίζουμε σε όλους τους τόνους ότι η δια ζώσης διδασκαλία στο σχολείο δεν μπορεί να αντικατασταθεί από καμία άλλη διαδικασία!

Τα σχολεία μας πρέπει να μείνουν ΑΝΟΙΧΤΑ! με ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ στα τμήματα, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ εκπαιδευτικών και καθαριστριών, με συνεχή ΤΕΣΤ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ακόμη και με διπλοβάρδιες!

Η τηλεκπαίδευση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ εκπαίδευση! Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την αποχαύνωση των παιδιών μας, αναγκάζοντάς τα να παραμένουν μπροστά σε μια οθόνη υπολογιστή ή κινητού τηλεφώνου ατελείωτες ώρες καθημερινά. Ήδη από πέρσι τον Μάρτιο στο πρώτο lockdown οι επιπτώσεις σε μαθησιακό επίπεδο τόσο στους μαθητές όσο και στους φοιτητές είναι ολέθριες!

Τηλε – «εκπαίδευση» για λίγους και χωρίς καμία προετοιμασία ….

·          Καμία επιμόρφωση δεν έχει πραγματοποιηθεί από το υπουργείο, προκειμένου να αντεπεξέλθουν οι εκπαιδευτικοί στη διαδικασία αυτή που τους επιβάλλεται.

·          Κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος να μετατρέψει το σπίτι του σε χώρο εργασίας και με δικά του έξοδα να εξοπλιστεί με τα απαιτούμενα ηλεκτρονικά μέσα για να παρέχει τέτοιες υπηρεσίες. Όλοι οι συνάδελφοι πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο τους και από εκεί να προσφέρουν τις όποιες υπηρεσίες τους!

·          Η υλικοτεχνική υποδομή των σχολείων είναι ελλιπέστατη. Δεν υπάρχουν ούτε σε ικανό αριθμό ούτε σύγχρονης τεχνολογίας υπολογιστές που μπορούν να στηρίξουν τέτοιο εγχείρημα. Σύμφωνα μάλιστα με ενημέρωση από το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο είναι ανέφικτες οι ταυτόχρονες συνδέσεις!

·          Δεν διαθέτουν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας τα κατάλληλα μέσα που θα τους επιτρέψουν να συνδέονται στα τηλε-μαθήματα. Δεν μπορεί να υποχρεωθεί η κάθε οικογένεια να εφοδιαστεί με τον απαιτούμενο αριθμό σύγχρονων υπολογιστών για να συνδέονται ταυτόχρονα γονείς και μαθητές.

Παράδοση νέας ύλης και απειλές για απουσίες!

Νέα ύλη δεν μπορεί να παραδοθεί κάτω από τέτοιες συνθήκες! Η μόνη διδαχθείσα ύλη είναι αυτή που παραδίδεται στο σχολείο με τη φυσική παρουσία ΟΛΩΝ μας! Γι’ αυτό το λόγο και απαιτούμε κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και μείωση της ύλης για τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα!

Απουσίες δεν πρέπει να χρεωθούν σε μαθητές που δε θα μπορέσουν να συνδεθούν! Ακόμη και για την παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού στα παιδιά, το υπουργείο βάζει κριτήρια!!!

Είμαστε ΔΑΣΚΑΛΟΙ!

Η κατάσταση είναι δύσκολη, αλλά έχουμε χρέος να υπερασπιστούμε τόσο τα εργασιακά μας δικαιώματα, όσο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Η διαδικασία της διδασκαλίας είναι ιερή και δεν αποτελεί ένα τυπικό ζήτημα! Έχουμε μεγάλη ευθύνη για τα εφόδια που πρέπει να έχει η νέα γενιά, για τα όνειρα, τους στόχους, την έμπνευση, τη δημιουργία, την κριτική σκέψη, ώστε να μπορέσουμε ως κοινωνία να πάμε ένα βήμα μπροστά!

Όλα αυτά μπορούν να προσφερθούν ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΧΤΑ!!!

Για το Δ.Σ.

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                               Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιαννάτου Κική                                                               Γεωργουσίδου Μαρία

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το