ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΕΠΙΤΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ:

       ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΓΕΝΑΡΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 2ΜΜ  

Ø  ΘΕΣΠΙΖΕΙ, ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ, ΣΩΡΕΙΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΛΕΙΨΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

·        «ΝΕΑ» ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΕΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ

·        ΜΕ Υ. ΑΠΟΦΑΣΗ (ΦΕΚ B 5787/30-12-2020) ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)

·        ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΖΙΚΗ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

·        ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ «ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΗΣ» ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ

·        ΜΕ «ΕΙΔΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ-ΑΝΤΙΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ «ΤΗΛΕ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ» ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ

·        ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ «ΔΟΤΟΥΣ» ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΣΤΑ ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ

Ø  ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

·        Υποχρηματοδοτεί την παιδεία και την υγεία, αφήνοντας το ΕΣΥ σε συνθήκες κατάρρευσης

·        Δεν παίρνει τα αναγκαία μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων (15 μαθητές-προσλήψεις εκπαιδευτικών και υπαλλήλων καθαρότητας)

·        Δε λαμβάνει μέτρα κεντρικού σχεδιασμού για άμεσα και μαζικά test για εκπαιδευτικούς και μαθητές

·        Μετατρέπει την πανδημία σε… ευκαιρία για ξεθεμέλιωμα και των τελευταίων μορφωτικών κατακτήσεων

Ø  ΕΠΙΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ.

Η κυβέρνηση της ΝΔως πιστός φρουρός των συμφερόντων της ολιγαρχίας και των ιμπεριαλιστών κηδεμόνων της, εκμεταλλεύεται την πανδημία, για να στραφεί ενάντια στον «εχθρό»-λαό, επιβάλλοντας πρωτόγνωρα μέτρα ποινικοποίησης της πολιτικής δράση και της συνδικαλιστικής διεκδίκησης, την ίδια στιγμή που ΜΕΙΩΝΕΙ, εν μέσω πανδημίας, το κονδύλι του κρατικού προϋπολογισμού για την Υγειά (17% ) και την παιδεία (1,17%). Αποδεικνύει, με αυτόν τον τρόπο ότι κύριος στόχος της είναι η απογύμνωση του λαού από κάθε δικαίωμα διεκδίκησης και μαζικής δράσης, κουρελιάζοντας ακόμη και βασικές διατάξεις του συντάγματος που αντανακλούν πολύχρονους και μαζικούς λαϊκούς αγώνες.

Στη βάση αυτή, η Υγεία του λαού και η Μόρφωση των παιδιών των φτωχών λαϊκών στρωμάτων αντιμετωπίζονται ως «σκόπελοι» που πρέπει να παρακαμφθούν, προκειμένου να δρομολογηθούν όλες οι θεσμικές προϋποθέσεις για την ακόμη μεγαλύτερη συσσώρευση κερδών από την εγχώρια ολιγαρχία και το συνακόλουθο αφοπλισμό του λαού από κάθε δικαίωμα στην παιδεία, την υγεία, την πολική και συνδικαλιστική ελευθερία, τη συλλογική πάλη και διεκδίκηση. Για το λόγο αυτό, η κυβέρνηση της ΝΔ -που διαρκώς αποδεικνύεται εγκληματικά ελλιπής και δραματικά καθυστερημένη στη λήψη των αναγκαίων μέτρων υγειονομικής θωράκισης της κοινωνίας- διεκδικεί την…πρωτιά στη θεσμική επίθεση ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και τα εργασιακά και δημοκρατικά των εκπαιδευτικών. Έτσι, την περίοδο της πολύμηνης καραντίνας, σχεδίασε και θέσπισε (και συνεχίζει να θεσπίζει) τα πιο ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ των βασικότερων κατακτήσεων μας. Αξιοποιώντας το αντιλαϊκό θεσμικό έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων (ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ), υλοποιεί όλες τις αποφάσεις των αντιδραστικών συμφωνιών της λυκοσυμμαχίας της ΕΕ (Μάαστριχτ, Λισαβόνα, Μπολόνια κ.λπ), αλλά και τις κατευθύνσεις του Ο.Ο.Σ.Α και τις αξιώσεις του ΣΕΒ για:

Ø  Αποκέντρωση-Ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης, ξεκινώντας από τη «Νέα Δομή» των ΕΠΑΛ (συνδιαμόρφωση προγραμμάτων με Τεχνικά Επιμελητήρια, Τ. Αυτοδιοίκηση, ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, αξιολόγηση των projects, απάλειψη των μαθημάτων γενικής παιδείας, προσφορά φτηνών εργατικών χεριών με τη «μαθητεία» κ.λπ)

Ø  Καθιερώνει την «Τηλε-εκπαίδευση» που ακυρώνει κάθε έννοια μάθησης και διδασκαλίας, επιδιώκοντας την απομόρφωση των λαϊκών στρωμάτων και χτυπώντας ακόμη περισσότερο τα εργασιακά δικαιώματα και τις κατακτήσεις μας

Ø  Επιβάλλει με Υ. Απόφαση την ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ για την Α των ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-Ειδικών σχολείων, ένα ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μαζικής απόρριψης των παιδιών (υπολογίζονται στις 30.000) και αποτυχημένο, όπως έδειξε η εφαρμογή του το 2013. Έτσι, καθιστά το Λύκειο προνομιακό χώρο φοίτησης μόνο των εχόντων και κατεχόντων που θα υποστηρίζονται από την παραπαιδεία. Συγχρόνως, απογυμνώνει τη Β/θμια εκπαίδευση από το μορφωτικό της περιεχόμενο, εστιάζοντας στην αποσπασματική πληροφορία του εξεταστικού μαραθωνίου.

Ø  Αξιοποιεί και επιτείνει τον αντιλαϊκό νόμο Γαβρόγλου για το περίφημο «Εθνικό Απολυτήριο, ετοιμάζοντας το νομοσχέδιο (που θα το εφαρμόσει μάλιστα από τη φετινή χρονιά!), βάσει του οποίου:

·        ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ

·        Η βάση εισαγωγής προκύπτει από το μέσο όρο της επίδοσης των μαθητών σε όλα τα μαθήματα του πεδίου τους

·        Κάθε σχολή θα καθορίζει τη δική της βάση

·        Οι μαθητές θα υποβάλλουν αιτήσεις για εισαγωγή στις σχολές σε δυο στάδια(στο πρώτο θα δηλώνουν μόνο σχολές μόνο από το πεδίο τους, ενώ στο δεύτερο θα διεκδικούν όσες…έμειναν)

·        Προβλέπει την ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ των πτυχίων των Πανεπιστημίων με τους τίτλους των κολεγίων, στα οποία η φοίτηση θα είναι ελεύθερη, χωρίς βάση εισαγωγής και περιορισμούς, αρκεί να αντέχει το βαλάντιο όσων φοιτούν

·        Καθιερώνει την ΑΣΥΝΟΜΕΥΣΗ στις σχολές, επαναφέροντας αλήστου μνήμης χουντικά μέτρα.

Ø  ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΕΣΜΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ-ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

·        Στοχεύει στη σταδιακή απογύμνωσή μας από κάθε συλλογική κατάκτηση και δικαίωμα, προωθώντας μέτρα που ακυρώνουν τη λειτουργία του Συλλόγου διδασκόντων (πιέσεις και παροτρύνσεις για …τηλε-συνεδρίες, σεμινάρια «τηλε-αξιολοόγησης των μαθητών κ.λπ)

Ø  ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ, με σωρεία αντιδραστικών μέτρων(αντισυνδικαλιστικός νόμος, μητρώο δικαιούχων, απαγόρευση συγκεντρώσεων και γενικά της συλλογικής πάλης, διώξεις και συλλήψεις)

Ø  ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΧΟΥΝΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ, με την επιμονή στην απαράδεκτη ηλεκτρονική ψηφοφορία για τους αιρετούς στα ΠΥΣΔΕ-ΑΠΥΣΔΕ-ΚΥΣΔΕ και την απόφαση …ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ(!) άλλων στη θέση των παραιτηθέντων.

Ø  ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΔΟΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΛΕΙΑΣ ΣΤΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ)υμνώντας, όπως και η προκάτοχη της κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, τους μακελάρηδες των λαών, τους εκπροσώπους του Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού. Αυτούς που τώρα αποψιλώνονται από κάθε έννοια αστικής δημοκρατίας, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία γεγονότα της εισβολής του εσμού των φασιστών στο Καπιτώλιο των ΗΠΑ.

Η κυβέρνηση της ΝΔ, χρησιμοποιώντας ως φύλλο συκής την πανδημία, «άνοιξε και ανοίγει κάθε μέρα τα χαρτιά της» ως κυβέρνηση -υπηρέτης της ολιγαρχίας και στυλοβάτης της ιμπεριαλιστικής υποτέλειας, που στοχεύει στην αφαίρεση των βασικών συλλογικών κατακτήσεων, απαιτώντας από το λαό ΥΠΟΤΑΓΉ στα αντιδραστικά μέτρα.

Για τους παραπάνω λόγους, χρέος των εργαζομένων, των ανέργων, της νεολαίας των λαϊκών στρωμάτων είναι η ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΑΛΗ και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.

§  ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΟΝΕΪΚΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ

§  ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΟΛΜΕ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ (ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/1) ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΝΑΡΗ.

§  ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ (Γ.Σ-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

ü  ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

ü  ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ «ΤΗΛΕ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

ü  ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

ü  ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ

ü  ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ 12.000 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΤΩΝ 3 ευρώ -ΚΑΜΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΔΕ

ü  ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΚΑΙ Π.Δ.Σ

ü  ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Γ/ΘΜΙΑ

ü  ΚΑΜΙΑ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΛΕΓΙΩΝ

ü  ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ

ü  ΚΑΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

ü  ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ..ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΟΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΣΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΜΒΟΥΛΙΑ

ü  ΑΜΕΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΖΙΚΩΝ TEST ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ

ü  ΚΛΑΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΛΩΝ ΤΟΥ ΕΣΥ-ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

ü  ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΟΡΕΥΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ-ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ.

ΟΙ ΕΝΩΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ!

e-prologos.gr

Βρήκατε ενδιαφέρον το άρθρο; Μοιραστείτε το